Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Nauttikaa sitten kun teillä on listeria ja kuollut/vammautut lapsi mahassa!! Ja kaikki vaan siksi että piti saada sitä s.aatanan sinihometuorejuustoo sen perkelee.n tuc keksin päälle.... Miksi teidän pitää olla noin hemmetin itsekkäitä p.askoja?? Mutta tehkää kuinka tykkäätte, kunhan ette tuu tänne sitten itkemään vaan syytätte tasan sitä kevyttä ruumiinosaa joka killuu siinä hartioiden välissä....
Elät sä oikeestikki noin hysteerisesti? Hyvin nihkeesti on listeriaa PASTOROIDUISSA KOTIMAISISSA maitotuotteissa. Todennäkösempää on jäädä auton alle. Eli pitäs sillä perusteella jäädä neljän seinän sisään. Mut ei kotiin, koska sinne ja sairaalaan useimmat kuolee - vaarallisia paikkoja... Hoh-hoijaa...