Viettekö aina tuliaisia kyläreissulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Siis jos meette kylään johkiin viettekö jotain tuliaisia?

Me ollaan tänään menossa paikkaan missä ei oo käyty pariin vuoteen ainakaan ja aattelin jotain viedä? Mulla olis tuossa tollanen Pentikin kynttilälasi ja kynttilä..vai veiskö kahvipaketin ja keksejä tms?

Kyllä mä vien lähes aina tuliaisia. Jos en muuta, niin just teetä, kahvia, pipareita ym.

Ainoastaan vanhemmilla käydessä (omien ja miehen) ei tule aina vietyä, kun niin usein vieraillaan.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Vien, jos on kutsuttu kylään. Siis, et ei mennä vaan pikaseen poikkeamaan. :) Musta tuo kynttiläjuttu ois oiva, jos vaan raaskit siitä luopua. :)

(onko kerho muuten vielä pystyssä?)

Mä ihan ostin sen kynttilähommelin tätä varten mutta nyt mietityttää :whistle: :whistle: :D
Kerhossa en olekaan aikoihin käynyt edes katsomassa..vähän epäilyttää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mä en edes muista koska meillä olis käyny joku sillain, et olis tuonu jotain tullessaan. Aina ei tuo edes yövieraat.

juu, toi on törkeetä et porukka hyppää yökylään, eikä vaivaudu mitään tuomaan edes leipää, kahvia, justoa tms..

Eli niiden kans joiden kans ollaan paljon tekemisissä ja piipahdetaan kahville tmv, en yleensä vie. Mutta jos mennään esim syömään tai vietetään muuten vaikkapa jotaki juhlapäivää, vien niillekin. Vieraammille viedään jotakin lyhyempiinkin piipahduksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tottakai:
Vien aina. En koskaan kahvipakettia koska se on niin mummomainen ja halpa vieminen. Kukkia, viiniä, kuoharia, makeisia, eksoottisia hedelmiä.

Me taas jos viedään kahvia, viedään jotain erikoisempaa kuin se tavallinen kahvipaketti. ...tosin osittain siitä syystä, et meille itselle aina tuodaan sen tavan paketti eikä sitä kukaan juo. Meillä ei ole edes kahvinkeitintä.. :whistle: Noi erikoisemmat ukko kittaa kyllä (semmoiset, jotka voi pannulla tai tuolla lasijutulla keittää ).

Ja kippura, voi peppu... katosi sitten kuin pieru saharaan, vai oisko hällä uusi nikki?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ja kippura, voi peppu... katosi sitten kuin pieru saharaan, vai oisko hällä uusi nikki?

No eipä oo kuulunut siitä, saattaa kai ollakin täällä vielä...patska maku jäi :|

näin teki... (terkkuja peppuselle jos tämän luet ;) ) :(
Mult kans, eikä mitenkään lämpöisiä.

:xmas:

Yhteistyössä