vietätkö omia synttäreitäsi vai ohitatko ne?

  • Viestiketjun aloittaja en juhli
  • Ensimmäinen viesti
No välillä juhlin,välillä en,joka vuosi en kehtaa juhlia järjestää.Riippuu mielialasta ja vuosista.Elokuussa juhlin 35-vuotissynttäreitä.:)
 
"vieras"
Juu vietän. Tarjoan kakkua vanhemilleni sekä veljeni perheelle. Anoppikin joskus piipahtaa. Mut ei ne mitkään pippalot ole vaan ihan kakkukahvit. Kolmikymppiset olen ajatellut skipata ja lähteä silloin lomalle! Mies haluais pitää pirskeet.
 
"kahden äiti"
No kyllä niitä sillain pienimuotoisesti tulee vietettyä. Käydään hyvin syömässä tai kutsutaan lähin suku kahveille... Tai siis jotain sellaista, mitä nyt voisi tehdä tavallisenakin päivänä, mutta nyt sitten todennäköisemmin, kun on oikein syykin.

Lapsia juhlitaan suuremmin.

Tai kyllähän sitä voisi ens joulukuussa järkätä isommat pippalot, kun ikää tulee täyteen 400kk!
 
Haluaisin skipata omat synttärini, mutta ei mun anneta..
En tykkää olla huomion keskipisteenä.. En tykkää siitä, että pitäis tietää, mitä haluan lahjaksi.. En tykkää siitä, että porukka tulee halailemaan ja lääppimään synttärisankaria (eli minua). No, ehkä voisin juhlia sit, kun täytän vaikkapa 50 tai 80, mutta en ymmärrä, miksi pitää hehkuttaa sitä, että täytän vaikkapa 26, 32 tai 48.. Joka vuosi sama riesa...:kieh:

Muiden synttäreitä tykkään khyl juhlia..:D Lahjojen antaminen ja kakkukahvit on aina jees..
 
"miima"
Ei juhlita aikuisten synttäreitä, kakun saatan leipoa miehen synttäreille, omani on tytön synttäreiden kanssa peräkkäisinä päivinä joten itelleni en leivo erikseen.
 
Niin minäkin :)

Ajatuksena oli järjestää pippalot ystäville & kakkukahvitella sukulaisia, mutta olenkin synttäripäivänä matkoilla. Juhlin siellä sitten :)
Miekin meinasin sukulaisille tarjota kakkukahvit ja sitten illalla juhlia miun miehen ja ystävien kanssa vähän reippaamin.:)
Mukavaa varmasti juhlia matkoillakin :) Minne päin lähdette?
 
no en kai taaskaan
No en voi juhlia, kun vähän vanhempaa sukulaista juhlitaan aina silloin, kun itse olen syntynyt. Kukaan ei muista minun synttäreitä. Ei ole muistanut sitten lapsuuden. Oma äitini on järjestämässä tälle sukulaiselleni juhlia, mutta minulle on ihan viime vuosina joskus laittanut kortin. Meni varmaa pari vuosikymmentä, että en saanut sitäkäään.
 
Miekin meinasin sukulaisille tarjota kakkukahvit ja sitten illalla juhlia miun miehen ja ystävien kanssa vähän reippaamin.:)
Mukavaa varmasti juhlia matkoillakin :) Minne päin lähdette?
'Kotiin' eli Turkkiin. En oo vielä ihan satavarma että mihin kaupunkiin siellä, tod.näk. entisille kotikulmille :). Siellä on sitten kaveriseuraakin joiden kanssa juhlia, vieraammassa kaupungissa vois olla hiljaisemmat bileet kun reissuun lähtee vain minä ja lapset :D
 
Minulla (ja kaksoissiskolla) on huomenna synttärit ja lähimmät n. 10 ihmistä kutsuttu kakkukahveille :)

Niin ja Rakastan (korostettuna) juhlien järkkäilyä :D kyllä on miehellä kestämistä kun joka vuosi halloweenit tai pikkujoulupippalot, kaikkien kolmen synttärit ja koska meillä on suurimmalla osalla miehen sisaruksista on pienet kämpät niin usein niidenkin synttäreitä/valmistujaisia sun muita tulee meillä vietettyä.. mun mielestä se on ihanaa se järkkääminen - varsinkin teemabileet jos saa oikeen kunnolla koristella ^^ ...Tyttären 1v synttäreitä (marraskuussa) odotellessa *sormet syyhyää* teemakin on jo päätetty.. tai siis minä olen päättänyt :p
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: aamuntorkku

Yhteistyössä