Meillä on carenan double swingit ja ihan hyvät. Esikoinen on 96cm ja hyvin mahtuu istumaan ja isona plussana vauvan oma koppa. Ja autoonkin mahtuvat ihan hyvin. Miinuksena carenan laatu, mut toisaalta vaihtoehtona olleet emmaljungat oli tuplat kalliimmat joten ihan ok siihen hintaan nähden. Ja lapsuus-suunnittelussa: tavarakorit on reilut, mut kun koppa paikalla jää sen puolen kori kokonaan alle, eli ei voi käyttää, paitsi tietty sit kun molemmat käyttää ratasosaa.
Mutta ehdottomasti hyvät, kuitenkin.