Y
yhdessä erossa
Vieras
Siitä on jo 3,5v kun tämä "vieraantuminen" alkoi. Voiko parisuhdetta enää pelastaa kun on kulunut jo niin pitkä aika? Kun tuntuu ettei se mies ole enää se sama mies johon joskus rakastuin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hauku sitä ja jäkätä sille. Jos ei kerta positiivinen asenne tunnu järkeenkäyvältä.
Alkuperäinen kirjoittaja öh;26010759:Toimiiko oikeasti...? jotenkin epäilyttää....
Alkuperäinen kirjoittaja öh;26010759:Toimiiko oikeasti...? jotenkin epäilyttää....
Itse olen kyllä tuota kokeillut(ei olla varsinaisesti toisistamme etäännytty mutta siihen suuntaan alkaa olemaan), joskus sitten mies kehuu tai tekee vähän enemmän kotitöitä mutta jotenkin tuntuu ettei se metsä aina vastaa sillä tavalla kun sinne huudetaan :/ Vai kuinka kauan sitä pitää itse yrittää saamatta kovinkaan paljon vastakaikua. Mies tottakai nauttii huomiosta, mutta jos itse sanoo ihan ystävällisesti,ei nalkkuttaen, että voisi itsekin nauttia tälläisesta kohtelusta, niin johan se siitä sitten suuttuu ja käskee lopettaan huomioimisen. En tiedä oikein mitä tässä pitäisi tehdä. Kertokaa joku viisaampi!
Sitä ei kannata miehelle paljastaa että tekee nuo saadakseen vastakaikua... Miehen pitää "luulla" että nuo tekee koska pitää miehestä niin paljon. Meillä alkaa muutosta tapahtua ihan viikossa tuolla "menetelmällä", mutta ei varmaan päde kaikkiin.
Ehkä voisi koittaa sellaistakin että tekee/hankkii jotain mitä mies arvostaa paljon. Esim jos on pitkään haaveillut jostain tavarasta jota et ole antanut ostaa, niin mene ja osta se itse yllätyksenä. Nyt kuulostan kyllä ihan mieheltä kun tällaisia ehdottelen mutta ihan perus vaimo kyllä olen![]()
Olen huomioinut miestä näinä 3 vuotena ihan rakkaudesta ja paljon huomioinut arjessa. Just tuollaista olen tehnytkin kuten tuossa yllä neuvottiin. Mutta jotenkin lapsen syntymän jälkeen on alkanut tuntumaan,että olisipa kiva jos itseäkin huomioitaisiin. Jotenkin tuntuu siltä ettei mies ymmärrä että voisin itsekin haluta samanlaisia asioita/tekoja. Eihän mikään suhde, oli se sitten parisuhde taikka ystävyys, toimi vain yhteen suuntaan. Kerran sellaisen kokenut aiemmin.
Jaksan nyt näköjään paasata oikein huolellamutta itse en usko tuohon että se olisi kriisin kestoajasta kiinni että voiko suhteen vielä pelastaa.