Vieläkö vauva vaikka ikää jo 43 ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaaksi

Vieras
Olen siis 43 ja vielä tekisi mieli yhtä vauvaa. Lapsia on nyt neljä ( 1v-14v).
Onko ihan tuhoon tuomittu ajatus? Mies olisi halukas,mutta odottaa minun pätöstäni.

Miksi ei? Luonto hoitaa nämä asia paremmin kuin ihminen. Se ei ajattele mitä "saa" ja mitä "ei saa" tehdä. Nainen voi tulla raskaaksi koko hedelmällisen ikänsä. Se on niin yksinkertaista. Sitten kun lisääntymiseen liittyvä hormonitoiminta loppuu, ei tule raskaaksi. Mutta ei hetkeäkään ennen.

Sain ainokaiseni, ihanaiseni, neljä päivää vajaa 43-vuotiaana, kahdeksan vuoden yrittämisen ja muutaman keskenmenon jälkeen. Toki kävin lapsivesitutkimuksessa ja tiesin riskit. Jos tuntuu että haluaisit lapsen, niin anna palaa! Ja jos niin päätät niin onnea yritykseen!

Juu, juu. Etenkin kun nyt nuorin on vasta 1v. Siinä se menis samalla...

Itse en tossa vaiheessa (enkä nytkään) enää alusta aloittaisi. Olen nyt 33v ja lapset on 12v ja 8v :)

[QUOTE="...";27285318]lähipiirissäni on muutamia, jotka ovat saaneet vauvan 40+. Hienostihan tuo on mennyt, mutta on "vanhuksille" kiltit vauvatkin suotu :)[/QUOTE]

Kilttejä lapsia tai kokeneita vanhempia :)

Itse en epäröisi yhtään, jos koneisto edelleen toimisi ja lasta mieli tekisi omalta ja kumppanin osalta.

Yhteistyössä