Vieläkö uskallan äidiksi

  • Viestiketjun aloittaja Hannele
  • Ensimmäinen viesti
Jokaisellla vaualla on omaa aikansa ja jos tuntuu että teidän perhe on nyt kypsä uutta vauvaa varten niinhetki on oikea.On kuitenkin hyvää ottaa´huomioon että täässä iässä odotus ei ehkä sujuu niinkun aikaisemmat
raskaudet.Olen itse 40v Lapset ovat 17, 16, 13 ja 2 1/2 ja kuopus 7 kk.Kaikki on yleensä sujunnut hyvin siksi halusimme vielä pikkupojalla "kaverin". Minuun iski kuitenkin raju raskausmyrkytys ja joudun viettä kuukausia aikaa sairaalassa poissa perheen luota.Vauva syntyi keskosena. Kaikki on kuitenkin sujunnut hyvin.vauva on tyytyväinen ja helppo lapsi.Yövalvominen on rankempaa tässä iässä , 2 v nukkui yöt hyvin vasta 2 vuoden iässä.Kuitenkaan en hetkeä vaihtaisi pois . Tässä iässä osaa ottaa asiat rennommin ja tyynemmin enemmän nauttia hetkestä kun silloin nuorempana.
tsemppiä ja onnea matkaan :hug:
 
Puolensa ja puolensa
Se mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle jne.

Sain noin 2 kk sitten 40-vuotiaana esikoiseni. Aivan mahtavaa! :) Vihdoinkin koen olevani oikea nainen ja elämä tuntuu ihanasti täydeltä. Minula on ollut omaa aikaa, olen saanut mennä, matkustaa, harrastaa ja toteuttaa itseäni jo 20 vuotta. Vaikka välillä väsyttääkin, vauvan aika on nyt ja vauvaelämä on ihanaa. =)
 

Yhteistyössä