Vieläkö muistat sen suudelman?

  • Viestiketjun aloittaja uteliasiitu
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:
En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin :D
Paitsi että oltiin tehty muutakin... Mä vaan en muistanu koko hommasta mitään... Itse asiassa kuulin siitä vasta vuoden tapauksen jälkeen :LOL:
 
UteliasIitu
No, kertokaa enemmän! =)

Minäkin muistan: sen mitä miehellä oli päällä, miltä hän tuoksui... :heart: Ja sen miten kuitenkin vähän jännitti olla niin lähellä toista, ja melkein kuulin miten toisen päässä raksuttaa "nytkö, nytkö..."

Ja oli se kyllä ihana suudelma... aah.
 
Tasku Venus
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:
En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin :D
sama täällä! :D

tosin mies oli kuulemma muistanut. :ashamed:
mä muistan vaan jotain pätkiä sieltä täältä. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:11 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:
En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin :D
Voisin peesata tätä... :whistle:
Minä myös! Tosin muistan mikä biisi silloin soi :whistle: asiat tärkeysjärjestyksessä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:13 2äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 14:11 Panthera leo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 13:38 Rapanhapakko kirjoitti:
En kyllä muista ensimmäistä....Oltiin sillon melko lärvit molemmat ja imuteltiin koko ilta muutenkin :D
Voisin peesata tätä... :whistle:
Minä myös! Tosin muistan mikä biisi silloin soi :whistle: asiat tärkeysjärjestyksessä :LOL:
Hyvä että on muitakin.... Pakko oli ihan miehelle töihin laittaa textari ja kysyä muistaako hän. Ei muistanut. Oishan se tietysti ihanan romanttista jos vois muistaa, mutta pääasia että pussattiin :heart:
 

Yhteistyössä