Vielä vuosi sitten mä olisin sanonut että mun mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailijabfkfld
  • Ensimmäinen viesti
vierailijabfkfld
Rakastaa mua ihan älyttömästi, meidän suhde kestää pitkään , eikä se ikinä jättäisi mua.

No tällä hetkellä, mä edes muista milloin se on sanonut mulla että rakastaa. Mä en muista milloin viimeksi mä oon tuntenut itseni vaimoksi ja rakastetuksi. Mä en muista milloin viimeksi riidassa mies olisi lohduttanut, tai ollut sanomatta lauseita "mä en halua olla sun kanssa , "sussa ei ole mitään mitä mä haluan enää", "älä koske muhun".. jne.

Miksi sitä unohtaa vaalia rakastamista ja rakkautta silloin kuin sitä on saatavilla niin paljon, että muut yökkäilee?

Kohta mä oon yksin, vaikka mä yritän kaikkeni saada sen rakkauden ja arvostamisen takaisin.
 
vierailijaapee
No minkä mies sanoo syyksi tuolle kaikelle? Ei enää rakasta vai? Onko jotain sattunut, mikä on muuttunut?

En mä oikeasti enää tiedä. Väsymys, muutto,opiskelut, työt.... tylsistyminen, halu muutokseen? :(

Mä yritän olla tukena, näyttää että välitän.. Annan aikaa.

Mä oon antanut itselleni aikarajan. Vuosi. Jos vuoden päästä mies ei ole sanonut että rakastaa ja lopettanut noita juttuja: mä lähden.

Vuoden mä yritän ja rakastan. Vuosi lasten takia. Sitten mä irrotan otteeni ja lähden.
 
Onko ne vaan sanoja, vai onko myös käytös linjassa "työnnän sinut pois" - sävyn kanssa?
Ihmisillä voi olla monia syitä sanoa tuollaista, mutta sanat ovat aina sanoja. Kauan olette olleet yhdessä? Joskushan tuollainen vaihe voi tulla silloin kun suhteen pitäisi vakinaistua, toki myös vaikka lapset voi hämmentää asioita. Mutta sen pitäisi olla enemmänkin henkilökohtaista hämmennystä.
Itse olen hyvin epävarma suhteestani, mutta se ei näy niinkään sanoissa, vaan teoissa:censored:
Minunkin mies saattaa sanoa tuollaista, mutta se on suutuspäissään testaamista. Kaikki muu osoittaa että hän rakastaa minua - tiedostaen myös ne viat.
 
vierailija
Nää on näitä ruuhkavuosia. Tarvitsette aikaa toisillenne ja kunnon keskustelua. Kannattaa varmasti aloittaa siitä, että haluaako molemmat jatkaa ja saada asiat kuntoon. Jos vastaus on kyllä niin siitä lähtee työstämään tilannetta. Jos jomman kumman vastaus on ei niin parempi varmaan lähteä heti kun kitua vuosi. Väestöliiton nettisivuilla on hyviä työkaluja millä ongelmia voi lähteä työstämään.
 
vierailijaapeeeee
Vuosi siis ollaan nyt taistelu näistä jutuista. Oltiin eroamassa mutta päätti jäädä. Kaikki ok tavallisina päivinä, mutta heti kun tulee riitaa tms toi vetää jarrut päälle ja hyökkää. Ei halua olla mun kanssa kun on vihainen. Välillä hyvinä päivinäkin ahdistaa ja mä en tiiä mitä tekis.

Sanon ja teen paljon. Autan ja välitän. .

Mä vuoden teen kaikkeni, siis kaikkeni ton eteen ja yritän saada tämän toimimaan..

Ruuhkavuodet on joo ja pahasti. Kaikki nuo on tiedossa. Terapiassa käytiin myös.

Toinen nainen... ei kai. Ei ole mitään menoja. Tulee suoraan kotiin töistä. Ei käy ulkona tai pahemmin mitään sen kummempaa.
 

Yhteistyössä