Vielä niistä JOULUKORTTIKUVISTA... Mielipiteitä kuvasta kaipaa hän! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Mun mielestä ton rajauksen vois vaihtaa, ei sydäntä vaan jotain joulusempaa, vaikka lumikide, tai kuusi, tai jotain tämmöstä.

Ois joulusempi.
Siinä taustassa on niitä lumihiutaleita. Ja musta olis vähän hassua laittaa poika kuuseen. ;) Mut kyl mä taidan silti pyytää tota ukkoa kokeilemaan (ite en osaa, komennan vaan vieressä :D ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Voi kun on.... :heart:
Tää on se eilinen sairas ja irstas kuva... :whistle:
Sairas ja irstas??? No, ei todellakaan, vaan tosi suloinen kuva :heart:
Minä oon saanut kortin jossa napero istui aatamin asussaan, paitsi tonttupipo oli päässä saunan lauteilla ja se oli niin liikuttavan ihana kortti, oikein joulusaunatonttu :heart:
 
oho
Kukaan ei puhunut mitään sairaasta tai irstaaasta eilen. Pysy asiassa. Ja tähän kysymykseen minkä nyt esität sanon myös että jouluisempi rajaus olisi parempi (kuten joku jo ehdotti).
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Voi kun on.... :heart:
Tää on se eilinen sairas ja irstas kuva... :whistle:
Sairas ja irstas??? No, ei todellakaan, vaan tosi suloinen kuva :heart:
Minä oon saanut kortin jossa napero istui aatamin asussaan, paitsi tonttupipo oli päässä saunan lauteilla ja se oli niin liikuttavan ihana kortti, oikein joulusaunatonttu :heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1238482#m13481810
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Voi kun on.... :heart:
Tää on se eilinen sairas ja irstas kuva... :whistle:
Sairas ja irstas??? No, ei todellakaan, vaan tosi suloinen kuva :heart:
Minä oon saanut kortin jossa napero istui aatamin asussaan, paitsi tonttupipo oli päässä saunan lauteilla ja se oli niin liikuttavan ihana kortti, oikein joulusaunatonttu :heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1238482#m13481810
Aha! :|

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Voi kun on.... :heart:
Tää on se eilinen sairas ja irstas kuva... :whistle:

Mitä multa nyt on menny ohi?! :eek:
Se, että nykyään vauvanki alastomuus on pervoa. Mä en tajunnu. Ku mun mielestä ne on luonollisimmillaan just silloin. Ja vissiin maailmassa on muitaki yhtä idiootteja ku mä, esim Anne Geddes... :whistle:
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Mun mielestä ton rajauksen vois vaihtaa, ei sydäntä vaan jotain joulusempaa, vaikka lumikide, tai kuusi, tai jotain tämmöstä.

Ois joulusempi.
Siinä taustassa on niitä lumihiutaleita. Ja musta olis vähän hassua laittaa poika kuuseen. ;) Mut kyl mä taidan silti pyytää tota ukkoa kokeilemaan (ite en osaa, komennan vaan vieressä :D ).
No saa käyttää omaakin mielikuvitusta, ei sen ny pakko kuusi oo olla. Vaikka piparkakku, lumihiutale, joulupaketti, enkeli, tonttu, mikä lie.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Mun mielestä ton rajauksen vois vaihtaa, ei sydäntä vaan jotain joulusempaa, vaikka lumikide, tai kuusi, tai jotain tämmöstä.

Ois joulusempi.
Siinä taustassa on niitä lumihiutaleita. Ja musta olis vähän hassua laittaa poika kuuseen. ;) Mut kyl mä taidan silti pyytää tota ukkoa kokeilemaan (ite en osaa, komennan vaan vieressä :D ).
No saa käyttää omaakin mielikuvitusta, ei sen ny pakko kuusi oo olla. Vaikka piparkakku, lumihiutale, joulupaketti, enkeli, tonttu, mikä lie.
Joojoo, siis tossa oli noita muotoja vaikka minkälaisia! :D Musta vaan sydän just oli se joulusin. Voihan niitä kokeilla.
 
Ei
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
ehdottasin vaatteet päälle
Miks? Poika on mieluiten nakuna.
Sä oot ihmeellisen kiinnostunu lähinnä näistä vaatetukseen liittyvistä kommenteista, HALUATKO sä että ihmiset näkee tässä jotain omituista?

Eihän tossa ny mitään oo. Ehkä tonttulakki tai joku muu rekvisiitta tois joulutunnelmaa, mut mikäs siinä. Tai joulukoriste vaikka käteen.
 
oho
vaan se eilinen kuva ja sun ehdottoman: Veikeää Joulua oli todella MAUTON ja esineellistit siinä lapsesi ja yksinkertaisesti en voinut ymmärtää, miten kukaan laittaa lapsestaan alaston kuvia NETTIIN. Lapsesi kuvassa ei ollut mitään pervoa, sen sijaan netissä ON pervoja joita sinä tyhmyyksissäsi ruokit. : ( YMMÄRSITKÖ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
ehdottasin vaatteet päälle
Miks? Poika on mieluiten nakuna.
Sä oot ihmeellisen kiinnostunu lähinnä näistä vaatetukseen liittyvistä kommenteista, HALUATKO sä että ihmiset näkee tässä jotain omituista?

Eihän tossa ny mitään oo. Ehkä tonttulakki tai joku muu rekvisiitta tois joulutunnelmaa, mut mikäs siinä. Tai joulukoriste vaikka käteen.
En mä haluais mitään tekastua tilannetta kuitenkaan. :/

Mä on vaan yrittäny vastailla noihin ehdotuksiin. Häiritseekö sua joku siinä?
 

Yhteistyössä