Vielä niistä JOULUKORTTIKUVISTA... Mielipiteitä kuvasta kaipaa hän! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja just just:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
ehdottasin vaatteet päälle
Miks? Poika on mieluiten nakuna.

hoh hoh ei järki paljon pakota mitä nettiin tungetaan
http://www.annegeddes.com/modules/anne/galleries/browse.aspx?pi_galleryid=4

Taitaapa niitä löytyä helpommallaki ku 2plussalta. :whistle:
 
oho
en olisi ketjuun mitään edes kommentoinut tänään, mutta rupesit vääristelemään, että lapsesi kuvaa on haukuttu sairaaksi ja irstaaksi ja SE ei pidä paikkaansa. Se, ettet ymmärrä tai suostu ymmärtämään kantaani asiassa on valitettavaa. Mutta kuten jo sanoin, jotain vähän jouluisempaa rajausta niin oikein kiva kortti lähisukulaisille varmasti.
 
No
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Minen kyllä tosta saa mitään jouluista irti,mut söpö laps :D
Siinä se idea oliski, ku en mä mitään hirveen joulusta halua! :D Mä en voi sietää joulua. :x
Yllättävän paljon vaivaa joulukortteja varten henkilöltä joka ei voi sietää joulua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Hohtavaa Hopeaa:
Minen kyllä tosta saa mitään jouluista irti,mut söpö laps :D
Siinä se idea oliski, ku en mä mitään hirveen joulusta halua! :D Mä en voi sietää joulua. :x
Yllättävän paljon vaivaa joulukortteja varten henkilöltä joka ei voi sietää joulua.
Mä tykkään tehä kortteja.
 
Mun mielestä tuosta tulee kaunis joulukortti. Paljon kivempi kuin ne, missä mukelolle on tungettu joulukoriste käteen tai tonttulakki päähän vain siksi, että joulukortissa mukamas pitää sellaiset olla.
Valmiskorteistakin mun mielestä näteimpiä on talviset maisemakuvat tai vaikkapa lumilyhtykuva. En tajua, miksi pitäisi olla tonttua tai vastaavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä tuosta tulee kaunis joulukortti. Paljon kivempi kuin ne, missä mukelolle on tungettu joulukoriste käteen tai tonttulakki päähän vain siksi, että joulukortissa mukamas pitää sellaiset olla.
Valmiskorteistakin mun mielestä näteimpiä on talviset maisemakuvat tai vaikkapa lumilyhtykuva. En tajua, miksi pitäisi olla tonttua tai vastaavaa.
:eek: Joku on kerranki mun kanssa TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä tuosta tulee kaunis joulukortti. Paljon kivempi kuin ne, missä mukelolle on tungettu joulukoriste käteen tai tonttulakki päähän vain siksi, että joulukortissa mukamas pitää sellaiset olla.
Valmiskorteistakin mun mielestä näteimpiä on talviset maisemakuvat tai vaikkapa lumilyhtykuva. En tajua, miksi pitäisi olla tonttua tai vastaavaa.
Pakko olla samaa mieltä. Hassulta tuntuu kun niin monesti täällä saa lukea ettei kuva ole jouluinen. Toisaalta se että kuvassa on lapsi ilman turhia joulukoristeita tekee kortista rauhallisemman ja aidomman.

Yleensä kai nuo askarrellut kortit tarkoittaa sitä että kuva kiinnitetään värilliselle kartongille mihin sitten mahd. tulee jotain joulukuvioa tai koristetta tms. Eli sitä jouluisuutta voi sitten lisätä halutessaan tuossa askarteluvaiheessa. =)
 
ihmettelijä
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä tuosta tulee kaunis joulukortti. Paljon kivempi kuin ne, missä mukelolle on tungettu joulukoriste käteen tai tonttulakki päähän vain siksi, että joulukortissa mukamas pitää sellaiset olla.
Valmiskorteistakin mun mielestä näteimpiä on talviset maisemakuvat tai vaikkapa lumilyhtykuva. En tajua, miksi pitäisi olla tonttua tai vastaavaa.
:eek: Joku on kerranki mun kanssa TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ! :D
no miksipä et sitten tekisi oman mielesi mukaista korttia? tarviiko sitä täältä kysellä, kun oma mieli on selkeä? tuntuu, että nyt kaipaat enemmän kehuja lapsestasi...? söpönen lapsokainen hän on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun mielestä tuosta tulee kaunis joulukortti. Paljon kivempi kuin ne, missä mukelolle on tungettu joulukoriste käteen tai tonttulakki päähän vain siksi, että joulukortissa mukamas pitää sellaiset olla.
Valmiskorteistakin mun mielestä näteimpiä on talviset maisemakuvat tai vaikkapa lumilyhtykuva. En tajua, miksi pitäisi olla tonttua tai vastaavaa.
:eek: Joku on kerranki mun kanssa TÄSMÄLLEEN SAMAA MIELTÄ! :D
no miksipä et sitten tekisi oman mielesi mukaista korttia? tarviiko sitä täältä kysellä, kun oma mieli on selkeä? tuntuu, että nyt kaipaat enemmän kehuja lapsestasi...? söpönen lapsokainen hän on!
Tai ehkä sellasta idea-hiirtä vai riihtä vai mikä se nyt on...? :whistle: Miehestä ei saa mitään irti, ni miks en vois täällä asiaa pohtia?
 
vieras
Mä tykkään kyllä ajatuksestas,se sininen pohja ja lumihiutaleet,rauhallinen ja kaunis kortti tulee ja mun mielestä toi sydän hyvä ja kaunis lapsi sinulla=)

Meillä oli viime jouluna sellanen kuva kortissa jossa 2v tyttö istuu saunassa joululakki päässä ja sylissä iso tonttu muuten oli ilkosillaan ja kaikki oli kyllä ihastuneita kuviin.
Tänä vuonna tehtiin punaselle A5 kokoselle taitettavalle kortille sellanen kuva missä tyttö istuu halloween puku päällänsä,eli vaaleanpunainen mekko päällään mis tähtiä,selässä valkoiset enkelin siivet,enkelin sädekehä päässä ja tähtisauva kädessä.
Uskonnollisia ei olla,mutta tuli otettua niin kaunis kuva tytöstä tuo puku päällä niin päätettiin siitä teettää ne kortit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tykkään kyllä ajatuksestas,se sininen pohja ja lumihiutaleet,rauhallinen ja kaunis kortti tulee ja mun mielestä toi sydän hyvä ja kaunis lapsi sinulla=)

Meillä oli viime jouluna sellanen kuva kortissa jossa 2v tyttö istuu saunassa joululakki päässä ja sylissä iso tonttu muuten oli ilkosillaan ja kaikki oli kyllä ihastuneita kuviin.
Tänä vuonna tehtiin punaselle A5 kokoselle taitettavalle kortille sellanen kuva missä tyttö istuu halloween puku päällänsä,eli vaaleanpunainen mekko päällään mis tähtiä,selässä valkoiset enkelin siivet,enkelin sädekehä päässä ja tähtisauva kädessä.
Uskonnollisia ei olla,mutta tuli otettua niin kaunis kuva tytöstä tuo puku päällä niin päätettiin siitä teettää ne kortit.
Musta noi teijän kortit kuulostaa tosi kivalle! :heart:
 

Yhteistyössä