Vielä kerran siitä minun juhlavaate ongelmasta (kuva)

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannitar:
Sinuna hankkisin hyvinistuvat , tarpeeksi pitkillä lahkeilla varustetut pitkät housut, jotka korostaisivat hoikkia jalkojasi. Lisäksi sitten tilaisuudesta riippuen muotoonleikattu, tiukka paitapusero tai tyylikäs, tiukka jakku.

Niilläpä sitten voi osallistu ajuhlaan kuin juhlaan. Voisit hankkia vaikka sekä paidan että jakun!
samaa mieltä!Anteeksi mutta aika miehekkäältä näytät tuossa hamekuvassa...onko sinulle leveät hartiat ja kapea lantio vai oliko se jotain harhaa. Mutta housuasu tarpeeksi pitkillä lahkeilla.
Ei tartte pyydellä anteeksi =) Minulla tosiaan on suht levät hartiat.. mutta ei tuo lantiokaan mikään kapea ole.
 
Mulla on itellään tollanen marimekon 'riekalehelmainen' mekko joka sopii juhliin kun heittää hartiahuivin ja leveän vyön vyötärölle, ja ihan vaikka kesällä muuten vain ilman härpäkkeitä :p
Käy ihmeessä katsomassa jos marimekkoon pääset, sieltä saattaa tehdä yllättäviä löytöjä!! =)
 
Hmm.. jos pukukoodina on tumma puku, niin sehän sanelee jotain vaatevalintoja. Mieluummin hameasu.

http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/pukeutuminen/neuvoja_pukeutumiseen/pukeutumiskoodit_selkokielella/fi_FI/tumma_puku_tai_vierailupuku/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
housut on asteen verran liian lyhyet... ja hamonenki sais olla pidempi. Jaloissa ei mitään vikaa :D
Juu niinhän ne on, mutta ne olikin vaan esimerkkeinä tyylistä (hame vai housut). Kaupan kautta on juhliin mentävä =)
aaa juu.. hätäisesti luettuna:D

olisin kuitenki ylemmän kannalla:D
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
minä olen löytänyt mahtavia juhla-asuja Haloselta. Onko teidän lähettyvillä Halosta? Sieltä saa pitkää ja lyhyttä jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
hmm... näytit hyvältä kummassakin, mutta sanoisin, että housuasu. tai riippuu tietty juhlistakin, onko se sitten tarpeeks juhlava. sulle vois sopia pitkä mekkokin! näin kaupoissa aika kivoja uutuuksia ja itselle ei tod. sovi.
Pitkän mekon haluaisin, mutta enpä ole sopivaa löytänyt mistään :/ Ja pitkällä tarkoitan ihan nilkkapituista mekkoa =)
minä olen löytänyt mahtavia juhla-asuja Haloselta. Onko teidän lähettyvillä Halosta? Sieltä saa pitkää ja lyhyttä jne.
Carlson löytyy, eikös se ole sama asia? Pitää käydä katsomassa =)
 
Hei! Sulla on tosiaan varaa valita koska olet noin sutjakka vartaloltasi ja sääretkin hyvin timmissä kunnossa :) Jos sulla on hyvä pitkä takki, niin sinuna laittaisin kuitenkin mekon, koska sehän olisi kiva sitten illanvietossa ;)
Tuli mieleen, että sulle sopis nuo mekot mitä tuolla yks päivä kattelin:

http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuoteryhman_valinta&tuoteryhma=300
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei! Sulla on tosiaan varaa valita koska olet noin sutjakka vartaloltasi ja sääretkin hyvin timmissä kunnossa :) Jos sulla on hyvä pitkä takki, niin sinuna laittaisin kuitenkin mekon, koska sehän olisi kiva sitten illanvietossa ;)
Tuli mieleen, että sulle sopis nuo mekot mitä tuolla yks päivä kattelin:

http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuoteryhman_valinta&tuoteryhma=300
Kiitos :flower: Tosi ihana mekkoja =)
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Hei! Sulla on tosiaan varaa valita koska olet noin sutjakka vartaloltasi ja sääretkin hyvin timmissä kunnossa :) Jos sulla on hyvä pitkä takki, niin sinuna laittaisin kuitenkin mekon, koska sehän olisi kiva sitten illanvietossa ;)
Tuli mieleen, että sulle sopis nuo mekot mitä tuolla yks päivä kattelin:

http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuoteryhman_valinta&tuoteryhma=300
Selittäkää mulle miten tuolla alepuolella on myynnissä "aitoja" Jim Hjelmejä, Maggie Sotteroita ym. hajakokoina, ja mittatilauspuolella samoilla kuvilla myydään "teetämme pukusi Kiinassa mittojesi mukaan" -pukuja joilla on palautusoikeus.

Eikö se oo melko selvää että noi ale-puolen puvut on niitä palautettuja mittatilauspukuja, eikä mikään niistä oo aitoja nähnykään. "Valitse mikä tahansa hää- tai juhlapukumerkki, ja me teetämme sinulle AIDON Kiinassa".

Ei sillä että merkillä ois väliä jos puku on hyvä, mutta tuo on huijausta. Luulet saavasi aidon Maggie Sotteron hääpuvun, ja postissa paukahtaa kiinalainen halpakopio.
 

Yhteistyössä