M
Miesnäkökulma
Vieras
Mistä tietää milloin mies katselee vieraita naisia? Mistä tietää, että mies katselee vieraita naisia väärällä tavalla? Riittääkö se, että näkee kesä/bikiniasuisen naisen samalla kun oma mies näkee hänet kiusallisen tilanteen synnyttämiseen vai aiheutuuko kiusallinen tilanne miehen vääränlaisista päänliikkeistä tai muuttuvasta ruumiinkielestä (en nyt tarkoita perään vislailua, flirttailua tai päin tolppaa kävelyä)? Onko asiaa vaikeampi huomata jos miehellä on aurinkolasit tai silmiä varjostava hattu päässä?
Auttaisiko asiaa jos mies pitäisi ulkosalla katseensa maahan suunnattuna tai pysyisi kokonaan poissa kesäisiltä kaduilta, joilla varatutkin naiset käyttävät vuosi vuodelta yhä vähemmän ja vähemmän vaatteita?
Aiheuttaako häpykummut, navat ja rintojen yläosat sekä nännit paljastava naisten oma pukeutuminen varatuille naisille ahdistusta koska:
1. He tuntevat joutuvansa vertailun kohteeksi?
2. He itse vertailevat itseään puolialastomiin vartaloihin?
3. Tämän pukeutumisen tarkoitus on se että siten pukeutunutta katsotaan?
4. Mies katsoo tätä pukeutumista?
Onko sellainen pukeutuminen ja se että se on tarkoitettu katsottavaksi ja että sitä katsotaan jotenkin henkilökohtaisesti minun syyni miehenä ja yksilönä?
Auttaisiko asiaa jos mies pitäisi ulkosalla katseensa maahan suunnattuna tai pysyisi kokonaan poissa kesäisiltä kaduilta, joilla varatutkin naiset käyttävät vuosi vuodelta yhä vähemmän ja vähemmän vaatteita?
Aiheuttaako häpykummut, navat ja rintojen yläosat sekä nännit paljastava naisten oma pukeutuminen varatuille naisille ahdistusta koska:
1. He tuntevat joutuvansa vertailun kohteeksi?
2. He itse vertailevat itseään puolialastomiin vartaloihin?
3. Tämän pukeutumisen tarkoitus on se että siten pukeutunutta katsotaan?
4. Mies katsoo tätä pukeutumista?
Onko sellainen pukeutuminen ja se että se on tarkoitettu katsottavaksi ja että sitä katsotaan jotenkin henkilökohtaisesti minun syyni miehenä ja yksilönä?