Viedäänkö päiväkotiin kaikille ryhmän hoitajille jotain keväällä?

  • Viestiketjun aloittaja "Piupau"
  • Ensimmäinen viesti
"Piupau"
Ensimmäinen puoli vuotta päiväkodissa takana. Kai päiväkodeisdakin on tapana olla joku kevätjuhla? Kuuluuko hyviin tapoihin viedä kaikille kolmelle hoitajalle kortti ja joku pieni muistaminen vai pelkästään omahoitajalle? Entäs laitoshuoltajalle? Häntä en ole kyllä nähnyt montaakaan kertaa mutta kyllähän hänkin lapsen ryhmässä työnsä päivittäin tekee. Olemme olleet todella tyytyväisiä kaikkiin kolmeen hoitajaan eli siinäkin mielessä olisi kiva muistaa jotenkin :)
 
"..."
Mä olen aina vienyt kaikille hoitajille koska ne toki kaikki osallistuu lapseni hoitoon, ja olen ollut kovasti tyytyväinen hoitoon. Välillä muistamisia on tullut paljon kun lapset olleet eri ryhmissäkin. Mutta ei tähän mitään yleistä sääntöä ole, joku ei muista ketään, joku vain omahoitajaa. Jokainen tyylillään. Meidän päiväkodissa ei ole muistettu siistijöitä koska palvelu ostetaan ilta-aikaan ulkopuolelta. Sen sijaan päiväkodin vanhempainryhmä on aina jouluna ja keväällä hankkinut kukat keittäjälle ja päiväkodin johtajalle.
 
"Piupau"
Ehkä viedään jotain pientä kaikille kolmelle hoitajalle :) Ovat kuitenkin kaikki vaikuttaneet kaikinpuolin todella ihanilta sekä hyviltä hoitajilta ja lapsi näyttää tykkäävän kaikista mikä on pääasia.
 
B.m
Minä olen vienyt päiväkotiin oman ryhmän aikuisille yleensä yhteisen lahjan - mm. suklaarasian, erikoiskahvia ja teetä, itsetehtyjä pikkuleipiä ja kortin joka on osoitettu päiväkodin henkilökunnalle.
 
akava
Harva meitä muistaa, joten aina se lämmittää mieltä jos joku muistaa. Siivoojaa ei ole kukaan koskaan muistanut. Eikä keittäjää. Tai toki joskus tulee joku isompi kaikille yhteinen muistaminen kahvihuoneeseen, esim herkkukori tai täytekakku tms.
Kukka muistamiset minusta parhaita :) ruusu, gerbera, kesäkukka ulos. Mutta kuten sanoin, kaikkea muistamista arvostan!! Ihan muutama/ryhmä jotain antaa. Ajattelen että he ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Usein melkein arvaa/tietää etukäteen mitkä peeheet muistaa...
 
Camillla
Jos haluat muistaa hoitajaa paperitöistä niin muista vain omahoitajaa, jos taas haluat muistaa hoitajaa lapsesi päivittäisestä hoidosta niin muista koko osaston hoitajia :) Se omahoitaja kun ei oikeasti ole siinä arjessa lapselle mitenkään korvamerkitty vaan käytännön toiminnassa kaikki hoitajat hoitavat kaikkia lapsia tasapuolisesti.

Joku yhteinen herkku kahvihuoneeseen on näin hoitajan mielestä se kivoin tapa muistaa jos sen haluaa tehdä. Emme kuitenkaan pidä kirjaa ja muistele kuka toi mitäkin ja oliko joku kokonaan muistamatta, asialla siis ei ole suurta merkitystä ja se on aivan teidän oma asianne haluatteko muistaa vai ette.
 
Me aikoinaan vietiin kaikille joku muistaminen. Yleensä lapsen itse tekemä ja sellainen josta pääsee helposti eroon ????. Yhtenä vuotena lapset maalas kivet, toisena maalasvat ruukut ja istuttivat mansikantaimet.
 
b.m
joku laittoi, ettei ole siivoojaa tai keittäjää kukaan muistanut koskaan- tästä syystä olen Aina osoittanut meidän perheen kiitokset ja muistamiset Myös näille kahdelle(tai useammalle) tärkeää työtä tekevälle henkilökunnan jäsenelle. Kun korttia lasten kanssa tehdään- ja mietitään että ketäs kaikkia siellä päiväkodissa onkaan töissä, niin lapset kyllä aina mainitsevat meidän päiväkodin siistijän ja keittäjän. Kuuluvat lasten mielestä saumattomasti vakikalustoon ja ovat tärkeä osa jokaista arkipäivää..
 
"joxu"
En ole koskaan antanu tyttären hoitajille mitään. Sanoin olen kiittänyt hyvästä työstä heitä. Tuntuu hölmöltä antaa mitään, kun samalla kuitenkin, kaikilla on kaikkee nurkat väärällään.
 
Ei olla viety mitään muistamisia eikä varmaan tänäkään vuonna viedä.. Tai max. joku itse tehty kortti tai itse kerätty kukkakimppu, jos tuo poika itse keksii, että jotain haluaa antaa..
On kyllä koko perhe oltu hoitopaikkaan ja hoitajien tekemään työhön erittäin tyytyväisiä ja tästä heillekin sanottu.. Vähän oudolta kuitenkin tuntuisi viedä mitään lahjoja..
 
V.ieras
joku laittoi, ettei ole siivoojaa tai keittäjää kukaan muistanut koskaan- tästä syystä olen Aina osoittanut meidän perheen kiitokset ja muistamiset Myös näille kahdelle(tai useammalle) tärkeää työtä tekevälle henkilökunnan jäsenelle. Kun korttia lasten kanssa tehdään- ja mietitään että ketäs kaikkia siellä päiväkodissa onkaan töissä, niin lapset kyllä aina mainitsevat meidän päiväkodin siistijän ja keittäjän. Kuuluvat lasten mielestä saumattomasti vakikalustoon ja ovat tärkeä osa jokaista arkipäivää..
Mä laitan yleensä jonkun herkkukorin ja siihen kortin "ryhmä-x:n aikuisille" ja oletan korin päätyvän kahvihuoneeseen, jota käyttäneitä myös siivoojat. Ruoka tulee isosta laitoskeittiöstä, omhan siellä päiväkodilla tietty joku "keittiön täti", joka ruuat ja maidot,leivät yms.latoo kärryyn.
 
df
Me ei olla viety mitään. Kiitos kuluneesta vuodesta ja hyvästä hoidosta on ollut mielestäni riittävä. Kai sitten meidän perhe on nolo ja säälittävä tässä materialistisessa maailmassa.
 
akava
Siivoojat vaihtuu nykyisin jatkuvasti meillä. Ei lapset enää heitä tunne. Toisin oli ennen kun oli oma siivooja. Keittiöntäti syö kahvilla yhteisestä tarjoilusta ja usein lapset hänelle piirtää tms. Muttakun vanhemmat eivät häntä edes näe, ei kukaan muusta. Eikä hän ruokaa tee, latoo tosiaan kärryyn ja tiskaa. Tärkeää toki sekin.
 
"Piupau"
Jotain "helposti hävitettävää" tosiaan ajattelin kun niitä muistamisia varmasti kertyy. Täytyy katsella löytyisikö torilta jotain kivaa & säilyvää syömistä vai ostaisiko esim. body shopista jotain kesäistä. Onneksi tässä on aikaa miettiä.

Minusta on ihan kohteliasta ja mukavaa muistaa varsinkin kun olemme olleet niin tyytyväisiä hoitoon.
 
"Vvvv"
Olen muistanut kaikkia ryhmän aikuisia, kolme hoitajaa ja avustaja.
Jouluna vietiiin paketti, jossa oli kuivahedelmiä ja pähkinöitä. Viime keväänä kaikille kukat.
Tänä vuonna aattelin esim lahjakorttia kahvilaan, sievä suihkugeeli tms pakattuna sellofaaniin, tai koko porukalle jotain herkkuja kahvitauolle.
Pakkohan tuota ei olisi tehdä, mutta jotenkin on vaan mukavaa muistaa ihmisiä jotka viettävät paljon aikaa lapseni kanssa. Tekevät tärkeää työtä ja kiitosta tulee annettua aivan liian vähän.
 

Yhteistyössä