Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

foi
Juu, mä vastasin kaksi kertaa nikin "no voi" juttuihin noiden juoksujuttujen osalta ja mun taholtani asia saa jäädä siihen. Kuten joku jo sanoikin, vänkääminen tuosta asiasta ei liity ollenkaan itse tämän ketjun alkuperäiseen aiheeseen.

Aiheeseen palatakseni. Silloin kun olin nähnyt Danielista pelkkiä kuvia, niin sain hänestä vähän sellaisen niljakkaan kuvan ( :ashamed: ), mutta nyt kun on noita Victorian ja Danielin tv-haastatteluja katsellut ja Danielin liikuttumista noissa häissä, niin mielipiteeni on muuttunut toisenlaiseksi. Tuntuu olevan hyvinkin symppis tyyppi. Ja jostain syystä mulla on sellainen fiilis Victoriaa ja Danielia yhdessä katsellessani, että tuo liitto tulee kestämään. Että onnea vaan heille! :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
voi että mä oon parkunu täällä :D en ois ikinä itestäni uskonu mut niin vaan.. jotenki tuo niiden katseet ja keskinäiset eleet.. oooiiiih. :heart:
Näin juuri.
Ihana pari.
kuninkaalliseten passissa lukee vaan etunimi ja arvonimi.
Ja lapsista tulee Bernadotteja (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan)
 
täytyy olla tietynlasta nöyryyttä miehessä, joka "pelkän" prinssin roolin ottaa, kun vaimosta tulee kuningatar. täytyy olla valmis siihen, että on tavallaan se kakkonen vaimona jälkeen. ei minkään narsistin homma. enkä tarkota että se mies millääntavalla olis huonompi, mut kyllähän te tajusitte pointin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
täytyy olla tietynlasta nöyryyttä miehessä, joka "pelkän" prinssin roolin ottaa, kun vaimosta tulee kuningatar. täytyy olla valmis siihen, että on tavallaan se kakkonen vaimona jälkeen. ei minkään narsistin homma. enkä tarkota että se mies millääntavalla olis huonompi, mut kyllähän te tajusitte pointin ;)
Näinpä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
täytyy olla tietynlasta nöyryyttä miehessä, joka "pelkän" prinssin roolin ottaa, kun vaimosta tulee kuningatar. täytyy olla valmis siihen, että on tavallaan se kakkonen vaimona jälkeen. ei minkään narsistin homma. enkä tarkota että se mies millääntavalla olis huonompi, mut kyllähän te tajusitte pointin ;)
mulla meni tuo jotenkin ohi kun lähetyksessä puhuttiin.... eikö ns. tavis voi saada kuninkaan titteliä, vain tuon prinssin? jos victoria olisi nainut prinssin niin tulisiko prinssistä silloin kuningas kun victoriasta tulee kuningatar?
 
vieras
Kun tv:n lähetys taukoaa niin häitä voi seurata täältä livenä, toki vain ruotsiksi. http://svtplay.se/v/2024269/det_kungliga_brollopet/det_kungliga_brollopet_-_for_tittare_inom_norden
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pähkinäinen:
täytyy olla tietynlasta nöyryyttä miehessä, joka "pelkän" prinssin roolin ottaa, kun vaimosta tulee kuningatar. täytyy olla valmis siihen, että on tavallaan se kakkonen vaimona jälkeen. ei minkään narsistin homma. enkä tarkota että se mies millääntavalla olis huonompi, mut kyllähän te tajusitte pointin ;)
mulla meni tuo jotenkin ohi kun lähetyksessä puhuttiin.... eikö ns. tavis voi saada kuninkaan titteliä, vain tuon prinssin? jos victoria olisi nainut prinssin niin tulisiko prinssistä silloin kuningas kun victoriasta tulee kuningatar?
Ei tulisi siltikään siitä prinssistä kuningasta. Victoria on kruununperimysjärjestyksessä ekana ja hänestä tulee maan hallitsija. Kuningas on korkeampi arvoonen kuin kuningatar joten ei kruunun perineen kuningattaren puoliso voi olla kuningas.

Siinäpä olisikin ollut soppa valmiina jos Victoria olisi rakastunut jonkun toisen maan kruununprinssiin. :whistle:
 
3onperse
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
kuka kattoo roskakolmosen lähetystä! yle on jes!!!!!!!!!!
Ei sitä enää kukaan katso kun lähetys loppui jo :whistle:
Me ykkösen vahtaajat odotamme suudelmaa parvekkeella.
Mäkin loikkasin ykköselle :D
kannattaa, vähän järkevämpi kun kuuleman mukaan kiiski"show"
 
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
kuka kattoo roskakolmosen lähetystä! yle on jes!!!!!!!!!!
:hug:
ok..
Niin tuohan oli sulta aivan normaali reaktio kun kuulet jonkun kattovan eri kanavaa kuin sä. Pienestä jotkut sitten kilarit vetää.

Nyt sitten kattelen ylen tyyyyyylsää lähetystä. Vähän pirtsakampia selostajia vois olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
kuka kattoo roskakolmosen lähetystä! yle on jes!!!!!!!!!!
Ei sitä enää kukaan katso kun lähetys loppui jo :whistle:
Me ykkösen vahtaajat odotamme suudelmaa parvekkeella.
Mäkin loikkasin ykköselle :D
Kuin myös!

 

Yhteistyössä