Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

Suudelmasta kuva:

http://www.aftonbladet.se/

*muoks. siis tällä hetkellä etusivulla eka kuva, varmaan jossain vaiheessa kuvat vaihtuu.

Parvekesuudelma videolla:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/brollopet/article7334903.ab
 
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
kuka kattoo roskakolmosen lähetystä! yle on jes!!!!!!!!!!
Mä katsoin just sen hetken kun maikkarin kotimaan kommentoijat Lola & joku muu haukkui Victorian hääpuvun :eek: :eek: :eek: :headwall:
Minun mielestäni hääpuku oli todella hieno. Tyylikäs ja yksinkertainen, todella Victorialle sopiva.
sanokoot asiantuntiat mitä tahtovat :D
Loistava valinta tyylitajuiselta prinsessalta :heart:
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Alkuperäinen kirjoittaja 3onperse:
kuka kattoo roskakolmosen lähetystä! yle on jes!!!!!!!!!!
Mä katsoin just sen hetken kun maikkarin kotimaan kommentoijat Lola & joku muu haukkui Victorian hääpuvun :eek: :eek: :eek: :headwall:
Minun mielestäni hääpuku oli todella hieno. Tyylikäs ja yksinkertainen, todella Victorialle sopiva.
sanokoot asiantuntiat mitä tahtovat :D
Loistava valinta tyylitajuiselta prinsessalta :heart:
Samaa mieltä. Aikuisen naisen pelkistetty, mutta tyylitelty puku. Ja huntuhan toi juhlavuutta rimpsuineen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja royal:
Miten Englanti kehtaa olla lähettämättä kuin jonkun Edwardin. Oikeesti. Paikallahan on kaikki muut korkeimmat monarkit tai perilliset. Omanapaiset imperialistit.
Siis kuka ihme Edward edes on? Charlesin veli? Ja kuka on Sophie? Miksei Charles ja Camilla ole tuolla? Tai edes jompikumpi prinsseistä?
Ää ne on etelä-afrikassa kattoon futista, niiden mielestä on vähän ala-arvoista osallistua serkkujen häihin.
Futiksen MM:than eivät olekaan kuin joka vuosi. :D Ja eikös ne kestäkin monta viikkoa?
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
 
...
viktuuria on erittäin kaunis morsian niin onnellinen että oikein loisti :D aivan ihanat häät harmi kun en ihan alusta nähnyt.
miten mulle tulee mieleen danielista clark kent/superman :D

viktuuriasta tulee viälä ihana kuningatar aivan kuin äitinsä
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Siis täh? Haukuttiinko maikkarilla Vickanin puku? :eek: :eek: MUn mielestäni puku oli aivan upean tyylikäs. Hieno valinta ja perintökalleudet päässä kruunasivat asun.
Olenko mä ainoa, jonka mielestä "perintökalleudet päässä" kuulostaa tosi pahalta. Vaikka siis olen ihan samaa mieltä asusta kanssasi...
 
vieras vierestä
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Oli miten oli. Mielestäni aika mautonta olla katsomassa jalkapalloa, kun kuninkaalliset häät kyseessä. Pakkoko siellä justiin tänä päivänä on olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Kuulostaa järkeenkäypältä. Mä en ole ennen tätä vuotta seurannut futista kuin viimeksi joskus 90-luvulla, joten en siis todellakaan tiedä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Siis täh? Haukuttiinko maikkarilla Vickanin puku? :eek: :eek: MUn mielestäni puku oli aivan upean tyylikäs. Hieno valinta ja perintökalleudet päässä kruunasivat asun.
Olenko mä ainoa, jonka mielestä "perintökalleudet päässä" kuulostaa tosi pahalta. Vaikka siis olen ihan samaa mieltä asusta kanssasi...
No mitä perintökalleudet sun törkysessä mielessäs sit tarkottaa? Minusta tuo on ihan oikea ja hyvä termi koruille jotka on tietyn suvun käytössä.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Kuulostaa järkeenkäypältä. Mä en ole ennen tätä vuotta seurannut futista kuin viimeksi joskus 90-luvulla, joten en siis todellakaan tiedä.
Itse katson vain MM-kisat ja jos ne todella tulevat kerran vuodessa, niin katson vain neljäsosan! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Siis täh? Haukuttiinko maikkarilla Vickanin puku? :eek: :eek: MUn mielestäni puku oli aivan upean tyylikäs. Hieno valinta ja perintökalleudet päässä kruunasivat asun.
Olenko mä ainoa, jonka mielestä "perintökalleudet päässä" kuulostaa tosi pahalta. Vaikka siis olen ihan samaa mieltä asusta kanssasi...
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Oli miten oli. Mielestäni aika mautonta olla katsomassa jalkapalloa, kun kuninkaalliset häät kyseessä. Pakkoko siellä justiin tänä päivänä on olla?
Näinpä. Kumma, jos ei voi muutamaa päivää viettää kuninkaallisissa häissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja näillä lakeuksilla:
perintökalleudet=miehen kivekset
Kyllä meillä on sekä isällä että pojalla ihan omat pussukat. Ei ole ukolta otettu ja pojalle siirretty. Typerä termi. Onko naisilakin perintokalleus pöksyissä?
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mitä perintökalleudet sun törkysessä mielessäs sit tarkottaa? Minusta tuo on ihan oikea ja hyvä termi koruille jotka on tietyn suvun käytössä.
Älä pakota mua lausumaan törkyisiä ajatuksiani! Jotkut sanat ovat vain sellaisia, että niistä tulee nykyään mieleen ensisijaisesti ne alatyyliset merkitykset, ja vasta toissijaisesti alkuperäiset. Eikö sinulle käy minkään sanan kohdalla niin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierestä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Joka neljäs vuosi.
Ihan tosi? :eek: Mä luulin, että ne on vuosittain niinkuin muutkin ämämmät.
Joko näin tai olen missannut ihan helevetin monta peliä. EM-kisat myös joka neljäs vuosi, niin että nyt MM, kahden vuoden kuluttua EM. Saa korjata, jos olen ymmärtänyt väärin.
Oli miten oli. Mielestäni aika mautonta olla katsomassa jalkapalloa, kun kuninkaalliset häät kyseessä. Pakkoko siellä justiin tänä päivänä on olla?
Näinpä. Kumma, jos ei voi muutamaa päivää viettää kuninkaallisissa häissä.
eikös englannin peli ollut eilen. miten kauan lentää etelä-afrikka-ruotsi väliä? jos ne siks missas häät? mut vähän tökeröä kyllä :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja näillä lakeuksilla:
perintökalleudet=miehen kivekset
Jep, tajusin itse vasta kun joku tuohon termiin tarttui. Perintökalleuksiahan nuo Vickanin huntu ja kruunu (vai onko oikea termi tiara tai diadeemi?) kuitenkin ovat. Perintökalleus tarkoittanee kuitenkin alunperin ihan kirjaimellisesti perintökalleutta. :D
 
:)
Mustakin juuri ikään sopiva puku ja oikein kaunis! Jos olisi ollut sellainen prinsessahääpuku ei olisi oikein sopinut. Sopii paremmin nuorelle naiselle taas sellainen "kunnon" hääpuku :)

"Kunnon" ehkä väärä sana mutta tiedätte mitä tarkoitan :D
 

Yhteistyössä