Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

ratsukko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä ihailen noita hevosia, vaatii tosi paljon harjoituista ja hyviä hermoja tuohon hommaan
Minä taas säälin...Osa elikoista poukkoilee ihan päin persettä...Kun seuraa niiden jalkoja hetken aikaa.

Stressaantuneita reppanoita.
Pitääkö niitä monta kymmentä olla, eikö muutama olisi riittänyt.
Eläinrääkkäystä tuo on :(
Mitä sä tuolla tarkoitit? Hevonen "poukkoilee" aina jos se laitetaan menemään hiljaista ravia vähän pidempään. Temperamenttinen eläin osoittaa sen noin, että tämä on nyt jo tylsää, haluaisin mennä lujempaa, kiitos.
Ei noi nyt olleet ollenkaan hermostuneita. Korvien ja hännän asento katsotaan kans, jos eläimen mielenliikkeitä haluat tulkita.
 
no voi
Alkuperäinen kirjoittaja foi:
Alkuperäinen kirjoittaja no voi :
Mä en oikeasti hetkeäkään tullut ajatelleeksi, että miten noi henkivartijat jaksaa. Tottakai ne jaksaa.
En nyt jaksa enää edes yrittää vääntää tän enempää rautalangasta, mutta sanoin jo aiemminkin, ettei kyse ollut siitä, että epäilisin, etteivät henkivartijat jaksa juosta sitä kuutta kilometriä.
Huooh... se on hyvä sanoa vaan että "ei ollut kyse siitä että" ja jättää selittämättä. Etkö osaa selittää?

Lainaan sua uudestaan:

"On vaan vähän eri asia vetää se 6km juoksuvermeissä ja lenkkareissa kuin puku päällä, kravatti kaulassa ja jotkut pikkukengät jalassa. Siitä tässä lähinnä oli kyse.
"

Eli, kerro nyt, millä tavalla se on "eri asia". Ei siis jaksamisen kannalta eri asia, kuten tyhmänä kuvittelin, vaan minkä kannalta? Mihin se nyt -sun mielestä- vaikuttaa, että vaatteet on erilaiset kuin lenkillä? Valaise mua.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Miks ne ampuu ne 21 tykin laukausta?

Mä oon muuten ollu Kööpenhaminassa kun joku näistä pikkuprinsseiståä syntyi ja tykit paukkui...
http://en.wikipedia.org/wiki/21-gun_salute

Oisko tossa mitään?
 
no voi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää nyt taas jaksako halkoa hiuksia pikkuasioista. Joistakin 6km juoksu juhlavaatteissa on kova juttu, toisesta taas ei ollenkaan.
Selvä! :D se siis vain on "kovempi juttu" jos on eri vaatteet ku lenkillä. Kiitos moi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no voi :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää nyt taas jaksako halkoa hiuksia pikkuasioista. Joistakin 6km juoksu juhlavaatteissa on kova juttu, toisesta taas ei ollenkaan.
Selvä! :D se siis vain on "kovempi juttu" jos on eri vaatteet ku lenkillä. Kiitos moi.
vittu sä olet tyhmä.

kyllä vain minusta olisi erilaista juosta hengittävissä treenivaatteissa + lenkkitossuissa, kuin puvussa, kiiltonahkakengissä ja vielä kraka kaulassa löllyen, mutta jo se nyt sattuu olemaan sinun perinteinen lenkkiasusteesi niin anna mennä ja lopeta se jankuttaminen. Kiitos.
 
Amos
Alkuperäinen kirjoittaja ratsukko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä ihailen noita hevosia, vaatii tosi paljon harjoituista ja hyviä hermoja tuohon hommaan
Minä taas säälin...Osa elikoista poukkoilee ihan päin persettä...Kun seuraa niiden jalkoja hetken aikaa.

Stressaantuneita reppanoita.
Pitääkö niitä monta kymmentä olla, eikö muutama olisi riittänyt.
Eläinrääkkäystä tuo on :(
Mitä sä tuolla tarkoitit? Hevonen "poukkoilee" aina jos se laitetaan menemään hiljaista ravia vähän pidempään. Temperamenttinen eläin osoittaa sen noin, että tämä on nyt jo tylsää, haluaisin mennä lujempaa, kiitos.
Ei noi nyt olleet ollenkaan hermostuneita. Korvien ja hännän asento katsotaan kans, jos eläimen mielenliikkeitä haluat tulkita.
Toisten mielestä eläimet on aina reppanoita jos ne laitetaan tekemään jotain (mihin ne kenties on alunperin kesytetty), eikä niitä vaan pidetä hyvänä ja anneta ilmaiseksi makkaraa. Pätee myös koiriin. Koirani ovat hurjan rääkättyjä kun joutuvat vähän hommiin ennen palkkaa, tosin nauttivat hommasta enemmän kuin palkasta. Tuohon hommaan on valittu sopivat hevoset jotka ovat kaikki ruunia ja totutettu olemaan yhdessä. Koska rautaisia hermoja tarvitaan tuolla torvien soidessa ja yleisön mylviessö, on hevosilla luonnollisesti myös paljon luonnetta ja siksi ne vähän protestoi kun joutuvat tuossa tiukassa muodostelmassa ravaamaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no voi :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää nyt taas jaksako halkoa hiuksia pikkuasioista. Joistakin 6km juoksu juhlavaatteissa on kova juttu, toisesta taas ei ollenkaan.
Selvä! :D se siis vain on "kovempi juttu" jos on eri vaatteet ku lenkillä. Kiitos moi.
Kuten sanoin jostakin on ja jostakin ei :) Sitä paitsi mä en sun kans asiasta väitellyt vaan joku muu ketjuun kirjoittanut. Mä vain en jaksanut enää lukea turhanpäiväistä hiustenhalkomista asiasta. Ei kaikki oon niin helkkarin vakavaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Amos:
Toisten mielestä eläimet on aina reppanoita jos ne laitetaan tekemään jotain (mihin ne kenties on alunperin kesytetty), eikä niitä vaan pidetä hyvänä ja anneta ilmaiseksi makkaraa. Pätee myös koiriin. Koirani ovat hurjan rääkättyjä kun joutuvat vähän hommiin ennen palkkaa, tosin nauttivat hommasta enemmän kuin palkasta. Tuohon hommaan on valittu sopivat hevoset jotka ovat kaikki ruunia ja totutettu olemaan yhdessä. Koska rautaisia hermoja tarvitaan tuolla torvien soidessa ja yleisön mylviessö, on hevosilla luonnollisesti myös paljon luonnetta ja siksi ne vähän protestoi kun joutuvat tuossa tiukassa muodostelmassa ravaamaan.
Toisten mielestä taas eläimellä saa tehdä mitä vaan, kun se on VAIN ELÄIN.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te viittitte riidellä tässäkin ketjussa? Ei tainnut tämä ketju olla teidän typeriä vääntöjänne varten.
Aina tämmöisiin ketjuihin eksyy besserwissereitä pätemään, pitäähän ne herrajesta ojennukseen laittaa :D
 

Yhteistyössä