Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Olikohan ne turvamiehet vetäneet pitkää tikkua siitä kuka juoksee vaunujen vierellä 7 kilsaa ja kukaa saa ajaa bemarilla perässä?
Kateltiin sitä kans, että ei ihan herkkuhomma sekä oo. Kova kunto :D
Kyllä sitä paskemmallakin kunnolla hölkkää 6 kilsaa. Eri asia jos olisivat tosiaan juosseet.
No mut puku päällä ja kokoajan skarppina.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi nyt vain, mutta ettekö ole ennemmin tienneet, ettei Englannissakaan ole kuningasta ja että kuninkaaksi voi päästä ainoastaan kruununprinssi? En ole mikään hoviekspertti itsekään, mutta tämä on kyllä ollut ihan itsestäänselvä juttu.
No eipä suoraansanottuna oo edes tullut tarkemmin ajateltua koko Englannin kuningaskuntaa tai mitään muutakaan. Tiesin, muttei se ole kuitenkaan päällimmäisenä ikinä mielessä.
No en minäkään sitä ole sen kummemmin pohtinut, mutta aina (minun elinaikanani) on puhuttu vain Englannin kuningattaresta, niin eikö olisi aika outoa, ettei missään mainita kuninkaasta mitään jos sellainen olisi edes joskus ollut olemassa (siis nykyisellä kuningattarella).
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun tyttö kysyi multa tänään että miksi me ei saatu kutsua noihin häihin :D :LOL: Tuo olis niin halunut päästä juhlimaan prinsessahäitä. =)
Meillä tyttö kysyi "Äiti, tuliko sunkin häät telkkarista?" ja kun vastasin että ei tullut niin lisäkysymyksenä kuului "Miks ei? Olihan sullakin kaunis prinsessapuku"?

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja koookooo:
On ne pussannut, eka kerran heti vihkimisen jälkeen kirkon portailla. Sitten siinä veneajelulla pussailivat myös.
No hyvä :heart: :heart: :heart:
Do dii. Ja suutelivat siellä parvekkeellakin, svt vaan missasi tapahtuman! Varmaan saa kuvaajat/ohjaaja kiittelyä.
Näytettiinhän se parvekkeen suudelma äsken ykkösen ohjelmassa :)
 
sohvavieras
Alkuperäinen kirjoittaja äittee:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten jotkut voi olla vielä noin rakastuneen oloisia noin monen vuoden seurustelun jälkeen? me ollaan yhessä oltu reilu 5 vuotta, ei olla naimisissa ja tuntuu et ei sais enää tommosia tunteita häihin jos nyt naimisiin mentäisiin.
olen sitä mieltä että jotain mätää koko jutussa. ylionnellisuutta. ja näköjään taas anorektikon oireita morsiamella. Puku epäonnistui käsivarsien takia. kuvissa näkyy luuta ja nahkaa taas.
Happamia sano... :D

No, miettikää kuin monta vuotta ne on joutuneet odottamaan ensin lupaa kihlautumiselle, sitten näitä häitä järjestetty vielä koko hoviorkesterin kanssa, valtavat paineet olleet kihlajaisuutisesta lähtien tarkoitan siis tätä mediamyllytystä etenkin viime aikoina.

ETTÄ onko ihmekään, jos on helpottunut ja onnellinen, kun on vihdoin maalissa! Saa vihdoin perustaa perheen, siitä Vickan on puhunut jo pitkään. Onhan hän jo 33-vuotias, ja vasta nyt voi toteuttaa tämän haaveensa. Ja on joutunut odottamaan sitä vuosia ja vuosia, kun ikätovereilla on lapsia ehkä jo useita.
Ja tietenkin, että saa rinnalleen miehensä, virallisesti, kun tähän asti on työtään joutunut tekemään hyvin paljon yksin.

Ettekö nyt ihan oikeasti osaa kuvitella, miten mahtavalta täytyy tuntua. Liikutus tuskin oli näyteltyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun tyttö kysyi multa tänään että miksi me ei saatu kutsua noihin häihin :D :LOL: Tuo olis niin halunut päästä juhlimaan prinsessahäitä. =)
Ihana!

Meillä taas alkaa tuo prinsessa aika olla kaiketi ohi...

Ei juuri kiinnostanut kun yritin kuvia näyttää et tässä on Ruotsin prinsessa ja prinssi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja koookooo:
On ne pussannut, eka kerran heti vihkimisen jälkeen kirkon portailla. Sitten siinä veneajelulla pussailivat myös.
No hyvä :heart: :heart: :heart:
Do dii. Ja suutelivat siellä parvekkeellakin, svt vaan missasi tapahtuman! Varmaan saa kuvaajat/ohjaaja kiittelyä.
Näytettiinhän se parvekkeen suudelma äsken ykkösen ohjelmassa :)
Mä olen tosiaan kattonu noita häitä pätkissä ja satunnaisesti ni on jäänyt aikalailla juhlista näkemättä, mutta onneksi on tää palsta ku täällä tiedetään kaikesta kaikki :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun tyttö kysyi multa tänään että miksi me ei saatu kutsua noihin häihin :D :LOL: Tuo olis niin halunut päästä juhlimaan prinsessahäitä. =)
Meillä tyttö kysyi "Äiti, tuliko sunkin häät telkkarista?" ja kun vastasin että ei tullut niin lisäkysymyksenä kuului "Miks ei? Olihan sullakin kaunis prinsessapuku"?

:D
:LOL: Ihana!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko tuo Tukholman kommentaattori Petteri Väänänen sukua Kari Väänäselle? On jotenkin niin samanoloinen mies.
Mut oliks se äsken vähän hiprakassa tuossa? Vai oliks tää vaan sellanen tilanne, ettei tarvinu olla deadserious?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Mun tyttö kysyi multa tänään että miksi me ei saatu kutsua noihin häihin :D :LOL: Tuo olis niin halunut päästä juhlimaan prinsessahäitä. =)
Meillä tyttö kysyi "Äiti, tuliko sunkin häät telkkarista?" ja kun vastasin että ei tullut niin lisäkysymyksenä kuului "Miks ei? Olihan sullakin kaunis prinsessapuku"?

:D
:D :D :heart: :heart: Ihuna :heart:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Olikohan ne turvamiehet vetäneet pitkää tikkua siitä kuka juoksee vaunujen vierellä 7 kilsaa ja kukaa saa ajaa bemarilla perässä?
Kateltiin sitä kans, että ei ihan herkkuhomma sekä oo. Kova kunto :D
Kyllä sitä paskemmallakin kunnolla hölkkää 6 kilsaa. Eri asia jos olisivat tosiaan juosseet.
No minulla on sitten paskaakin paskempi kunto, kun en todellakaan hölkkää hengästymättä, hikoamatta ja punastumatta 6 kilsaa puku päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi nyt vain, mutta ettekö ole ennemmin tienneet, ettei Englannissakaan ole kuningasta ja että kuninkaaksi voi päästä ainoastaan kruununprinssi? En ole mikään hoviekspertti itsekään, mutta tämä on kyllä ollut ihan itsestäänselvä juttu.
No eipä suoraansanottuna oo edes tullut tarkemmin ajateltua koko Englannin kuningaskuntaa tai mitään muutakaan. Tiesin, muttei se ole kuitenkaan päällimmäisenä ikinä mielessä.
No en minäkään sitä ole sen kummemmin pohtinut, mutta aina (minun elinaikanani) on puhuttu vain Englannin kuningattaresta, niin eikö olisi aika outoa, ettei missään mainita kuninkaasta mitään jos sellainen olisi edes joskus ollut olemassa (siis nykyisellä kuningattarella).
No just sen takia en ole edes miettinyt koko asiaa. Luonnollista puhua ainoastaan kuningattaresta. Muistan nyt kyllä nähneeni jonkun ohjelman, missä oli kuningatar ja siinä puhuttiin, että prinssi ei saa kävellä kuningattaren vierellä vaan joutuu tulemaan perässä. Mutta tää pointti ei oo tässä ketjussa. Täällä puhutaan Vickanista ja Danielista. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mistä ne ton keksi että ei saa näyttää syömässä kun SVT näyttää netissä suorana kokoajan - tai ehkä siinä joku ihan skidi tauko oli, mutta ei tosiaankaan loppunut lähetys tohon mihin täällä sanottiin vaan ihan tarjoiltiin ja kaikkea.
http://svtplay.se/v/2024269/det_kungliga_brollopet/det_kungliga_brollopet_-_for_tittare_inom_norden?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2047871/sb,p104698,1,f,-1
SVT lopetti heti kun ruokailu alkoi eli joskus 21.40 aikaan! Yle kun tulee jälkijunassa niin eivät näytä kun lautasia kannetaan sisälle. Sen jälkeen loppui SVT:lläkin lähetys.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sohvavieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äittee:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten jotkut voi olla vielä noin rakastuneen oloisia noin monen vuoden seurustelun jälkeen? me ollaan yhessä oltu reilu 5 vuotta, ei olla naimisissa ja tuntuu et ei sais enää tommosia tunteita häihin jos nyt naimisiin mentäisiin.
olen sitä mieltä että jotain mätää koko jutussa. ylionnellisuutta. ja näköjään taas anorektikon oireita morsiamella. Puku epäonnistui käsivarsien takia. kuvissa näkyy luuta ja nahkaa taas.
Happamia sano... :D

No, miettikää kuin monta vuotta ne on joutuneet odottamaan ensin lupaa kihlautumiselle, sitten näitä häitä järjestetty vielä koko hoviorkesterin kanssa, valtavat paineet olleet kihlajaisuutisesta lähtien tarkoitan siis tätä mediamyllytystä etenkin viime aikoina.

ETTÄ onko ihmekään, jos on helpottunut ja onnellinen, kun on vihdoin maalissa! Saa vihdoin perustaa perheen, siitä Vickan on puhunut jo pitkään. Onhan hän jo 33-vuotias, ja vasta nyt voi toteuttaa tämän haaveensa. Ja on joutunut odottamaan sitä vuosia ja vuosia, kun ikätovereilla on lapsia ehkä jo useita.
Ja tietenkin, että saa rinnalleen miehensä, virallisesti, kun tähän asti on työtään joutunut tekemään hyvin paljon yksin.

Ettekö nyt ihan oikeasti osaa kuvitella, miten mahtavalta täytyy tuntua. Liikutus tuskin oli näyteltyä.
Jossain vaiheessa sanottiin, että Vicktorialla on 15 kummilasta. Morsiuslapsinakin oli niistä muutama.
Varmasti on toive jo omistakin lapsista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja koookooo:
On ne pussannut, eka kerran heti vihkimisen jälkeen kirkon portailla. Sitten siinä veneajelulla pussailivat myös.
No hyvä :heart: :heart: :heart:
Do dii. Ja suutelivat siellä parvekkeellakin, svt vaan missasi tapahtuman! Varmaan saa kuvaajat/ohjaaja kiittelyä.
Näytettiinhän se parvekkeen suudelma äsken ykkösen ohjelmassa :)
Mä olen tosiaan kattonu noita häitä pätkissä ja satunnaisesti ni on jäänyt aikalailla juhlista näkemättä, mutta onneksi on tää palsta ku täällä tiedetään kaikesta kaikki :D
Sieltähän minäkin sen näin ;) Mut ei näkynyt suorassa lähetyksessä, vaikka sitä niin odotettiin.
 
Oih
Mä oon tän päivän aikana niin rakastunut Ruotsin kuninkaallisiin ja etenkin Victoriaan ja Danieliin, että taidan muuttaa kokonaan Ruotsiin. Uskon, että Victoriasta tulee hyväsydäminen ja viisas kuningatar, joka johdattaa valtakuntansa täysin uudelle rakkauden aikakaudelle. Enkeli ihmishahmossa :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onko tuo Tukholman kommentaattori Petteri Väänänen sukua Kari Väänäselle? On jotenkin niin samanoloinen mies.
Mut oliks se äsken vähän hiprakassa tuossa? Vai oliks tää vaan sellanen tilanne, ettei tarvinu olla deadserious?
no senkin puolesta se vois olla sille sukua? ;) kai se oli vähän skumppaa maistellu..
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Oih:
Mä oon tän päivän aikana niin rakastunut Ruotsin kuninkaallisiin ja etenkin Victoriaan ja Danieliin, että taidan muuttaa kokonaan Ruotsiin. Uskon, että Victoriasta tulee hyväsydäminen ja viisas kuningatar, joka johdattaa valtakuntansa täysin uudelle rakkauden aikakaudelle. Enkeli ihmishahmossa :heart:
Sama juttu mulla! Aivan ihanat häät ja mielipide Danielistakin muuttui, ihana mies :heart: Miksei meillä ole kuninkaallisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Ketä muita siinä morsiusparin pöydässä istuu, kuin parin vanhemmat ja meidän presidentti puolisoineen?
Ainakin kuningattaret Beatrix ja Margarethe, Madde ja Carl Philip sekä Danielin sisko Anna.
Anna ei istu siellä.
Miksi hän sitten tuli Carl Philipin seuralaisena samassa porukassa kuin pääpöydässä istuvat?
 
Prinsessan hääkakussa on 11 kerrosta:

Tarkoin varjeltu salaisuus on paljastunut! Kruununprinsessa Victorian ja prinssi Danielin hääkakussa on 11 kerrosta ja se painaa jopa 250 kiloa.

Kakussa on manteli-marenkipohja ja sen sisällä on muun muassa samppanjamoussea, suklaarakeita ja metsämansikkahyytelöä ja -kompottia.

Kakun koristeina on 100 käsintehtyjä ruusua ja 40 liljaa. Kakun ylimmäisen kerroksen päälle on muotoiltu karamellista hääparin nimikirjaimet koristamaan näyttävää kokonaisuutta.

Hääparin ja viiden Ruotsin huippukondiittorin tarkoin suunnittelema kakku on tehty 95 prosenttisesti luomuraaka-aineista

kopioitu iltasanomien sivulta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2208761
 
Meillä tyttö kysy mielenkiintoisen kysymyksen: saiko se kuttua yhtään kavereita kun kaikki on vaan tollasia kuninkaallisia ja presidenttejä? Mitenhän on menny?

Perus kyynikko mutta musta vaikuttivat onnellisilta ja morsmaikku oli kaunis tyylikkäästi ja aikuismaisesti. Sanoisin että pohjoismaisuus näkyi. Positiivisesti siis.
 

Yhteistyössä