Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

olipas ruma puku
morsiamel. huono mielikuvitus tekijällä. ja muutenkin veti överiksi kun pussaillee ukkoa käteen kirkossa. onkohan käyny hakemas botoxia ku jaksaa hymyillä koko ajan..vähä outoo oli meno...
 
:'( :heart: :'( :heart: :'( :heart: :ashamed: On tää kyl pölhöä mutta ku parku tuli ku katteli telkusta noita häitä. Mä oon kyl ihan mahottoman tunteellinen häissä ja itken ku niagara onnesta. :xmas:

Ihana puku Victorialla vaan Daniel olisi saanu uudistaa kampauksen ja lasit nykyaikaisemmaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Siis ja kun täällä oli mietintää lastensukunimestä niin lapsista tulee Bernadotteja.
Ja passissa kuulemaan luke tosiaan etunimi ja kuninkaalinen asema, näinköhän ne sano...
Niin, telkussa ainakin sanottiin että lapsista tulee Bernadotteja. Ja aiemmin kruunusta luopuneet sopimattoman puolison takia ovat esim. Mikko Bernadotte yms. Että miksei sitten Daniel ole vai onko se?? :D
Niin mutta nyt Danielilla on kuninkaalinen arvonimi Prinssi Daniel, Länsi-Götanmaan herttua, niin ei sillä kait ole passissa nyt sukunimee sitten..

Tai siis näin ymmärtaisin tuosta mitä sanoivat päivällä tv:ssä.

 
personal trainer
joo, noi Danielin silmälasit on häirinnyt mua alusta asti. Luulisi että löytyis sellasta mallia, mikä olisi nuorekas mutta vähän näkymättömämpi. Taitaa olla vain trendien perään?
 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Niin mutta nyt Danielilla on kuninkaalinen arvonimi Prinssi Daniel, Länsi-Götanmaan herttua, niin ei sillä kait ole passissa nyt sukunimee sitten..

Tai siis näin ymmärtaisin tuosta mitä sanoivat päivällä tv:ssä.
Niin, niillä ei kai oo kellään sukunimeä siellä passissa. Mistä nyt tän tiedon sit sais?? Alkaa ärsyttään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:'( :heart: :'( :heart: :'( :heart: :ashamed: On tää kyl pölhöä mutta ku parku tuli ku katteli telkusta noita häitä. Mä oon kyl ihan mahottoman tunteellinen häissä ja itken ku niagara onnesta. :xmas:

Ihana puku Victorialla vaan Daniel olisi saanu uudistaa kampauksen ja lasit nykyaikaisemmaksi.
Eikös nuo tuollaiset lasit juurikin ole trendikkäitä nyt?
 
höh
Mistä ne ton keksi että ei saa näyttää syömässä kun SVT näyttää netissä suorana kokoajan - tai ehkä siinä joku ihan skidi tauko oli, mutta ei tosiaankaan loppunut lähetys tohon mihin täällä sanottiin vaan ihan tarjoiltiin ja kaikkea.
http://svtplay.se/v/2024269/det_kungliga_brollopet/det_kungliga_brollopet_-_for_tittare_inom_norden?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2047871/sb,p104698,1,f,-1
 
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
:'( :heart: :'( :heart: :'( :heart: :ashamed: On tää kyl pölhöä mutta ku parku tuli ku katteli telkusta noita häitä. Mä oon kyl ihan mahottoman tunteellinen häissä ja itken ku niagara onnesta. :xmas:

Ihana puku Victorialla vaan Daniel olisi saanu uudistaa kampauksen ja lasit nykyaikaisemmaksi.
Eikös nuo tuollaiset lasit juurikin ole trendikkäitä nyt?
emmää tiedä, mun mielestä ei ole vaan enpä ole itekään mikään muodin asiantuntija. Mun mielestä tuolle vaan sopisi kevyemmät lasit vai sangat vai miksi noita suomeksi sanotaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
 
v
miten jotkut voi olla vielä noin rakastuneen oloisia noin monen vuoden seurustelun jälkeen? me ollaan yhessä oltu reilu 5 vuotta, ei olla naimisissa ja tuntuu et ei sais enää tommosia tunteita häihin jos nyt naimisiin mentäisiin.
 
ffff
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?

 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?
Ei tuu kunigasta kun se olis ylempi kuin kunigatar Victoria. Sama enklannissa.
 

Yhteistyössä