Victoria&Daniel, VIRALLINEN HÄÄPINO

äittee
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten jotkut voi olla vielä noin rakastuneen oloisia noin monen vuoden seurustelun jälkeen? me ollaan yhessä oltu reilu 5 vuotta, ei olla naimisissa ja tuntuu et ei sais enää tommosia tunteita häihin jos nyt naimisiin mentäisiin.
olen sitä mieltä että jotain mätää koko jutussa. ylionnellisuutta. ja näköjään taas anorektikon oireita morsiamella. Puku epäonnistui käsivarsien takia. kuvissa näkyy luuta ja nahkaa taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Onko sitä Victorian sormusta muuten näytetty viel ja onko nuo pussannu olleskaan? Aika pätkissä on tullut nähtyä tuota hääohjelmaa.
Ei mun mielestä ihan lähikuvaa sormuksesta olla otettu mutta olikohan se iltalehti jossa siitä oli kuvaa.

On ne jo pussaillu. Kirkon rappusilla ekan kerran :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?

Ei kaiketi kenestäkään siis Viktoorian aikaan, Daniel on ja pysyy prinssipuolisona, mitenkähän ne selitti sitä...
Joku on nyt samalla tavalla et on kuningatar ja prinssipuoliso, mutta en muista kuka...



 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Onko sitä Victorian sormusta muuten näytetty viel ja onko nuo pussannu olleskaan? Aika pätkissä on tullut nähtyä tuota hääohjelmaa.
Ei mun mielestä ihan lähikuvaa sormuksesta olla otettu mutta olikohan se iltalehti jossa siitä oli kuvaa.

On ne jo pussaillu. Kirkon rappusilla ekan kerran :D
iltalehden sivuilla on lähikuvaa sormuksesta. Ei tosin mitään virallista vaan lähinnä suurennettu tavallisesta kuvasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Onko sitä Victorian sormusta muuten näytetty viel ja onko nuo pussannu olleskaan? Aika pätkissä on tullut nähtyä tuota hääohjelmaa.
Ei mun mielestä ihan lähikuvaa sormuksesta olla otettu mutta olikohan se iltalehti jossa siitä oli kuvaa.

On ne jo pussaillu. Kirkon rappusilla ekan kerran :D
Niin ja eikös pussannu siinä paatissaan ja sit siellä parvekkeellakin?
Siis ainakin nää julkiset suudelmat

 
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?

Ei kaiketi kenestäkään siis Viktoorian aikaan, Daniel on ja pysyy prinssipuolisona, mitenkähän ne selitti sitä...
Joku on nyt samalla tavalla et on kuningatar ja prinssipuoliso, mutta en muista kuka...
Äskösellä sivullako oli että esim. Englannin kuningatar ja sen puoliso on pelkkä prinssi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Onko sitä Victorian sormusta muuten näytetty viel ja onko nuo pussannu olleskaan? Aika pätkissä on tullut nähtyä tuota hääohjelmaa.
Ei mun mielestä ihan lähikuvaa sormuksesta olla otettu mutta olikohan se iltalehti jossa siitä oli kuvaa.

On ne jo pussaillu. Kirkon rappusilla ekan kerran :D
No, kattos, olihan tuol tällainen kuva



Ei mikään mahdottoman tarkka kuva mutta kaunis sormus silti kuvan perusteella. :)
 
liisa lapamato
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Olikohan ne turvamiehet vetäneet pitkää tikkua siitä kuka juoksee vaunujen vierellä 7 kilsaa ja kukaa saa ajaa bemarilla perässä?
Kateltiin sitä kans, että ei ihan herkkuhomma sekä oo. Kova kunto :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja fffff:
Miten tuo nyt menee :ashamed: Tuleeko Danielista muka kuningas joskus? :ashamed:

Joo myönnän, oon aika toope näissä asioissa :LOL:
Ei kun Daniel on vaan prinssi vaikka Victoriasta tulee kuningatar.

Vitsi mä on näemmä imenyt hirveesti uutta tietoa kun katoin häitä.

Hääthän ei mua kiinnosta :ashamed:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?
Jos noiden ensimäinen lapsi on poika niin siitä
 
oli halpa sormus
sillä morsmaikulla kallimpi laukkukin joka noissa kuvissa. noh, eihän sitä kunnon sormusta voi ostaa kun 9 millii maksaa häät. ja ero tulee kohta kuitenkin jotenka halpa pitää olla sormuksen jonka voi heittää sitten viemäriin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?
Ei kaiketi kenestäkään siis Viktoorian aikaan, Daniel on ja pysyy prinssipuolisona, mitenkähän ne selitti sitä...
Joku on nyt samalla tavalla et on kuningatar ja prinssipuoliso, mutta en muista kuka...
Äskösellä sivullako oli että esim. Englannin kuningatar ja sen puoliso on pelkkä prinssi.
Anteeksi nyt vain, mutta ettekö ole ennemmin tienneet, ettei Englannissakaan ole kuningasta ja että kuninkaaksi voi päästä ainoastaan kruununprinssi? En ole mikään hoviekspertti itsekään, mutta tämä on kyllä ollut ihan itsestäänselvä juttu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja koookooo:
On ne pussannut, eka kerran heti vihkimisen jälkeen kirkon portailla. Sitten siinä veneajelulla pussailivat myös.
No hyvä :heart: :heart: :heart:
Do dii. Ja suutelivat siellä parvekkeellakin, svt vaan missasi tapahtuman! Varmaan saa kuvaajat/ohjaaja kiittelyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja marskuukkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
Alkuperäinen kirjoittaja ffff:
Ok kiitos :) Kenestä tulee kunigas sitten ?
Ei kaiketi kenestäkään siis Viktoorian aikaan, Daniel on ja pysyy prinssipuolisona, mitenkähän ne selitti sitä...
Joku on nyt samalla tavalla et on kuningatar ja prinssipuoliso, mutta en muista kuka...
Äskösellä sivullako oli että esim. Englannin kuningatar ja sen puoliso on pelkkä prinssi.
Anteeksi nyt vain, mutta ettekö ole ennemmin tienneet, ettei Englannissakaan ole kuningasta ja että kuninkaaksi voi päästä ainoastaan kruununprinssi? En ole mikään hoviekspertti itsekään, mutta tämä on kyllä ollut ihan itsestäänselvä juttu.
No eipä suoraansanottuna oo edes tullut tarkemmin ajateltua koko Englannin kuningaskuntaa tai mitään muutakaan. Tiesin, muttei se ole kuitenkaan päällimmäisenä ikinä mielessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miten joku tosissaan haluu kattoo kun kaksi ihmistä pussailee...mitä ihmeellistä noissa kuninkaallisisa on..samlla tavalla kusee ja paskoo ku normitkin ihmiset.
Varmaan siksi kun rakkaus on niin kaunista ja kuninkaallisia ei mahdottoman montaa maailmassa ole (ainutlaatuista). Ja kait noil kalliimpaa posliiniakin veskeistä löytyy ku meitin kotoa. B)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Olikohan ne turvamiehet vetäneet pitkää tikkua siitä kuka juoksee vaunujen vierellä 7 kilsaa ja kukaa saa ajaa bemarilla perässä?
Kateltiin sitä kans, että ei ihan herkkuhomma sekä oo. Kova kunto :D
Kyllä sitä paskemmallakin kunnolla hölkkää 6 kilsaa. Eri asia jos olisivat tosiaan juosseet.
 
Onhan tuosta engalanin kuningaskunnasta kaiketi jotain tietoa tuolla päässä, mutta en oo koskaan ollut niin kiinnostunut kuninkaalista että olisin mieleeni tarkemmin painanut.
Nyt vaan jotenkin tuo Victoria tempas mut mukaan häähumuun, vai häähumu vai tää palsta...
Ja yritän muistella niitä tiedonrippeitä joita on tänään jäänyt päähän.
 

Yhteistyössä