Viallinen raskaustesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Anna mun kaikki kestää! Tein tänään ensin apteekin oman johon tuli viivan paikka ja myöhemmin roskishaamu. Innostuneena ja malttamattomana meni ostamaan herkemmän testin. Jätin testin pöydälle odottamaan ja 3min päästä menin katsomaan ja se näytti tältä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=3176528.jpg

Onko muille tullut tällaista?! Mitä tää tarkoittaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sulla on menny pissaa siihen

Se laitetaan pipetillä siihen tyynyyn ja laitoin tasan sen 2 tippaa mikä oli ohjeessäkin. Enkä kallistellut testiä kun annoin sen olla siinä ja sitten kun menin katsomaan, oli ton näköinen :/ Enkä usko et siihen olisi kukaan muukaan päässyt käsiksi. Ellei se vaikuttanut jotenkin kun siirsin sen alemmalta tasolta ylemmälle sen jälkeen kun olin laittanut tipat?

Eihän se voi olla jotenkin niin et se väriaine oli liimaantunut siihen kiinni tai et oli tahmee tai jotain eikä päässyt sinne toiselle puolelle? Montako päivää sitä pystyy odottamaan ennen kun tekee seuraavan testin?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no mun mielestä toi o kuitenki plussa :D Mutta kyllä mä uskaltasin jo huomenaamulla tehä tarkistustestin

Heh, johan mä tein tänään jo 2 joten eiköhän se riitä yhdelle päivälle. Mutta arvaa tekikö mieli mennä uutta ostamaan kun ton näin?! :kieh: En vielä kuitenkaan uskalla iloita, eikö noi herkät anna aika paljon vääriä plussia ja toi on melko erikoinen "plussa" :D ;)

Jos toi on Aconin kasettimalli, niin siihen saa viivanpaikan ihan vedelläkin kun antaa sen seistä tarpeeks kauan (täältä löytyy ketju missä joku koitti vedellä ja joku toinen pisti miehensä pissimään siihen). Mulle on tullu ihan kunnon plussan näkönen roskishaamu kun annoin seistä useemman tunnin. Toi suhru ei kyl välttis tuu siihen viivan kohalle, voi tulla mihin kohti vaan testiä.

Eli mun mielestä toi ei oo sinällään viallinen, ihan oikeinhan se näytti testiajan puitteissa. Testiajan jälkeen en kyllä viittis Aconeita ees kattoo, mutta eihän niissä ohjeissa väitetäkkään että ois luotettava testiajan jälkeen. Joten ei oo oikein perusteita palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap kysyy:
Eikö kukaan muu ole koskaan saanut tommosta viivaa? :attn:

Mä olen saanut tollasen "viivan".Tein uuden testin pari päivää myöhemmin ja tuli plussa,mut meni kesken seuraavana päivänä.
Toisella kertaa sain taas tuollaisen viivan,pari päivää myöhemmin tehty testi näytti kuitenkin et en ollut raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Kai laitoit sen pissan tuohon toiseen koloon etkä viivojen paikalle? Ei siis pahalla... :ashamed:

Joo, siihen tyynylle vai mikä se nyt onkaan se kohta siinä ympyrässä. En oikeesti uskalla vielä innostua kun ilmeisesti ei ole muutenkaan kovin luotettava testi ja toi on melko epämääräinen viiva :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Kai laitoit sen pissan tuohon toiseen koloon etkä viivojen paikalle? Ei siis pahalla... :ashamed:

Joo, siihen tyynylle vai mikä se nyt onkaan se kohta siinä ympyrässä. En oikeesti uskalla vielä innostua kun ilmeisesti ei ole muutenkaan kovin luotettava testi ja toi on melko epämääräinen viiva :)

No siis on se tosi luotettava testi, mutta ko on niin herkkä, niin näyttääpi paljo niitä jotka menee alussa kesken.

Mä oon saanu tommosen (vähän ehkä kapeempi, mut paha kuvasta arvioida) samana aamuna jona kävin terkassa. Ja veressä ei ollu yhtään hcg:tä, eli ei voinu olla es mikään kemiallinen tai muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
No siis on se tosi luotettava testi, mutta ko on niin herkkä, niin näyttääpi paljo niitä jotka menee alussa kesken.

Mistä päätelleen se on tosi luotettava testi (jos ei paketin mainospuheita lasketa)? Ainakaan tän ketjun perusteella ei vaikuta luotettavalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette te teetä niitä testejä terveyskeskuksessa? Ei tulis niin kalliiksikaan, aina joku valittamassa haamuista sun muista epämääräisyyksistä.

Kaikkien mielestä muutama euro ei oo niin paha raha, että pitäis sen edestä raahautua terkkaan ja vielä odotella tulosta.

Mikä on onni, koska otattaminen terkassa vie ajan joltain joka saattaa kipeestikin tarvita.

Yhteistyössä