Viallinen raskaustesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette te teetä niitä testejä terveyskeskuksessa? Ei tulis niin kalliiksikaan, aina joku valittamassa haamuista sun muista epämääräisyyksistä.

Kaikkien mielestä muutama euro ei oo niin paha raha, että pitäis sen edestä raahautua terkkaan ja vielä odotella tulosta.

Mikä on onni, koska otattaminen terkassa vie ajan joltain joka saattaa kipeestikin tarvita.

Menkööt sitten muualle ruikuttamaan niistä epämääräisyyksistä. Paljon parempi raahautua ja odottaa varman tuloksen takia, kuin maksaa epävarmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Miksette te teetä niitä testejä terveyskeskuksessa? Ei tulis niin kalliiksikaan, aina joku valittamassa haamuista sun muista epämääräisyyksistä.

Meillä ainakin vaaditaan ensin lääkärin lähete. Sitten saa purkin terveysasemalta joka sitten viedään sairaalan labraan. Sinne voi sitten soittaa seuraavana päivänä. Kävellen, tuo matka on sellaiset 7 km. Lähimpään apteekkiin on alle 1 km :D Siitä syystä mä mieluummin olen vaikka epätietoinen muutaman päivän ja tuskailen, mutta mä myönnän, laiskuutta se suurimmaksi osaksi on ;) Haen päivällä uuden testin ja katsotaan sitten mitä se näyttää :)

Jos jotain kiinnostaa niin tein Clearbluen digitaalisen testin, sen johon tulee se teksti raskaana/ei raskaana. Ihan vaan sen takia ettei tarvi itse viivoja tiirailla. Tulos oli ei raskaana :) Joten tuo sotku ei tarkoittanut mitään, ainakaan mun tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap ja uusi testi:
Jos jotain kiinnostaa niin tein Clearbluen digitaalisen testin, sen johon tulee se teksti raskaana/ei raskaana. Ihan vaan sen takia ettei tarvi itse viivoja tiirailla. Tulos oli ei raskaana :) Joten tuo sotku ei tarkoittanut mitään, ainakaan mun tapauksessa.

Tosi hienoa että tulit kertomaan, mua harmittaa kun yleensä näissä ketjuissa se lopputulos jää hämärän peittoon.

Mutta harmi siis ettet ollut. Ensi kierrosta sitten.

Yhteistyössä