VHS-kasetteja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pönttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pönttö

Vieras
Eli minne vois lahjoittaa lasten videoita. Noita vanhoja vhs-kasetteja olis kaapissa. käyttääkö kukaan niitä missään?? sairaaloissa?? mulla ei ole minkäänlaista käsitystä.
Olisko täällä joku viisaampi joka osais neuvoa?

Kyllä niitä jotkut vielä käyttää, jokunen vhs leffa meni muutama kuukausi sitten vielä kirpparilla. Voisit vaikka ihan yksityisille tarjota vaikka kaupunkikirpparin "lahjoitetaan" osaston kautta tms. Joillakin vähävaraisemmilla perheillä saattaa hyvinkin olla vielä videot käytössä eikä ole varaakaan mihinkään uusiin hienoihin peleihin.

kuulin että päiväkodit eivät saisi näyttää elokuvia.. siinä oli joku tekijänoikeusjuttu.. :/ päiväkoti mullakin tuli nääs mieleen..

on meilläkin tuutilulla videot vielä käytössä :) meillä on sellanen missä on dvd ja vhs samassa. Noita kasetteja on vain aikojen saatossa kertynyt..

Alkuperäinen kirjoittaja pönttö:
k
on meilläkin tuutilulla videot vielä käytössä :) meillä on sellanen missä on dvd ja vhs samassa. Noita kasetteja on vain aikojen saatossa kertynyt..

meilläkin oli ennen kuin sanoi ittensä irti |O Ostin sitten kirpparilta halvat videot (itse asiassa paritkin). :D

Meilläkin on vhs-nauhurikin vielä olemassa. On vaan niin mahdottomasti hyviä lastenohjelmia tuossa muodossa ettei malta poiskaan laittaa. En kyllä maksaisi kaseteista kirppiksellä kuin max. 0,50? kun kunnosta ei ikinä tiedä mitään. :/

Minä ostan ja myyn kirppareilta VHSiä, kyllä ihmisillä vielä on nauhureita.
Euron hintaan kun laittaa myyntiin niin kaupaksi menee.

Joku oli laittanut yhes pöydäs 6e kpl, arvatenkin kotia sai viedä takas.

Yhteistyössä