ostaako kukaan enää vhs kasetteja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirppuilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirppuilija

Vieras
Olen viemässä kirppikselle tavaraa myyntiin ja mietin kannattaisiko noita vhs kasetteja viedä, ostaako niitä enää kukaan? Ja millä hinnalla niitä kehtais myydä??

Ostan, lapselle vanhoja piirrettyjä. Tosin en enempää vitosta suostu maksamaan ja sittenkin sen sietää olla hyväkuntoinen. Mulla kun on sellanen dvd/vhs apparaatti, millä ne saa poltettua myös dvd:lle ja niin niille teenkin heti, jos tosiaan on sen kuntoisia, että kannattaa vielä polttaa.

[QUOTE="vieras";22012733]Ostan, lapselle vanhoja piirrettyjä. Tosin en enempää vitosta suostu maksamaan ja sittenkin sen sietää olla hyväkuntoinen. Mulla kun on sellanen dvd/vhs apparaatti, millä ne saa poltettua myös dvd:lle ja niin niille teenkin heti, jos tosiaan on sen kuntoisia, että kannattaa vielä polttaa.[/QUOTE]

mista sellaisen saisi ja paljonko maksaa? ois kiva!

Kyllä me ostetaan kasettejakin, mutta euroa, paria enempää en maksaisi. Nuo nauhat kun kuluvat kovassa käytössä, ja jotkut kirpparilta ostetut on olleet aika huonossa kuosissa. Pari on jo mennyt poikkikin melkein samantien... :(

Niin, ja nimenomaan lasten piirrettyjä tulee ostettua (Varsinkin vanhempia, Myyrää, Postimies Patea , Puuha-Peteä, Nalle Puhia tms.), muita en kyllä osta kuin DVD:nä

Viimeksi muokattu:
Eikö se riitä, että vetää vhs-soittimesta piuhan tietokoneelle.

Anteeksi, mutta kaikki ei ole nörttejä, jotka osaa tuosta vaan kytkeä piuhoja ja vielä saada sen kuvankin näkymään ruudulta... :snotty: Ja toiseksi, en jaksa sen takia repiä tietokonetta tai sitä vhs:ää paikoiltaan ja raahata paikasta toiseen. Itse siis ostin "helpomman tavan" ja lapsikin tykkää, kun saa itse katsoa kumpaa haluaa, eikä tarvi olla monia eri vehkeitä päälletysten hyllyllä. Ostin siis tuon oman apparaattini paikallisesta kodinkoneliikkeestä ja se oli aika sikakallis, 200€, mutta en just silloin muualtakaan sellasta löytänyt. Nyt niitä varmaan saa jo puolet halvemmalla.

[QUOTE="vieras";22013179]Anteeksi, mutta kaikki ei ole nörttejä, jotka osaa tuosta vaan kytkeä piuhoja ja vielä saada sen kuvankin näkymään ruudulta... :snotty: Ja toiseksi, en jaksa sen takia repiä tietokonetta tai sitä vhs:ää paikoiltaan ja raahata paikasta toiseen. Itse siis ostin "helpomman tavan" ja lapsikin tykkää, kun saa itse katsoa kumpaa haluaa, eikä tarvi olla monia eri vehkeitä päälletysten hyllyllä. Ostin siis tuon oman apparaattini paikallisesta kodinkoneliikkeestä ja se oli aika sikakallis, 200€, mutta en just silloin muualtakaan sellasta löytänyt. Nyt niitä varmaan saa jo puolet halvemmalla.[/QUOTE]

Sen vhs soittimen kytkeminen on ihan yhtä helppoa kuin videokameran kytkeminen. Sitten vain painaa playta ja kone aloittaa tallentamaan...

Eikä kannata tallentaa mitään muuta kuin kotivideot. Esim. ne nalle puhit löytyy netistä hyvällä kuvalaadulla. Vhs:n kuva on aina huono.