VHH/karppaus, paino ei lähde laskuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a p u a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a p u a

Vieras
Olen 173 cm/65 kg ja syönyt vähähiilarista noin kuukauden. Paino noussut tämän vuoden puolella noin 3 kg ja haluaisin ne pois. Pari vuotta sitten sain n. 6 -7 kg ihan helposti VHH ruoalla pois. Mikä nyt mättää, kun ei tapahdu mitään? Voiko olla, että juomattomuus hidastaa: huomasin juuri että en juurikaan juo muuta kuin 2-3 kuppia kahvia päivässä? Eli siis pitäisi juoda vettä reilusti, voisiko auttaa?

[QUOTE="Jenis";29955705]Mulla ei tipu paino VHH:lla normipainon sisällä, jollen samalla laske kaloreita. Mutta varmaan toi juomattomuus vaikuttaa myös.[/QUOTE]

Missä olis helpoin laskee noita kaloreita, joku sivuvinkki?

Olen 173 cm/65 kg ja syönyt vähähiilarista noin kuukauden. Paino noussut tämän vuoden puolella noin 3 kg ja haluaisin ne pois. Pari vuotta sitten sain n. 6 -7 kg ihan helposti VHH ruoalla pois. Mikä nyt mättää, kun ei tapahdu mitään? Voiko olla, että juomattomuus hidastaa: huomasin juuri että en juurikaan juo muuta kuin 2-3 kuppia kahvia päivässä? Eli siis pitäisi juoda vettä reilusti, voisiko auttaa?

Jos olet laihduttanut karppaamalla ja sitten lopettanut sen niin toinen kerta saattaa olla vaikea. Et siis välttämättä laihdu karppauksella niin helposti kuin ekalla kerralla.

Kokeilin 3 kk enkä saanut painoa tippumaan kuin 0,5 kg. Kun palasin takaisin hiilareihin paino lähti laskuun.

Kaikilla karppaus ei vaan toimi. Ja syystä: rasvan ja muun tuhdin ruuan kalorit paukkuu helposti. Aikamoisia kalorimääriä tuli ahdettua itseensä että pysyi nälkä pois. Ei silloin laihdu, vaikka kuinka olisi ketoosissa.

Yhteistyössä