Eli kertokaapa kuinka paljon noin suurinpiirtein teillä on kolmen kuukauden vesilasku? Ihan mielenkiinnosta kyselen... meillä n.200 euroa/6 henkilöä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:111 euroa ja 3 henkilöä on kolmelta kuukaudelta.
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:140/6
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:252e/6hlö 3kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:252e/6hlö 3kk.
Onpa "lohduttavaa" tietää, ettei meillä nyt sitten ihan tähtitieteellinen ole tuo summa... kun mies aina mäkättää laskusta |O