Vertaistukea. Maailman noloin asia tapahtui.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En kerro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En kerro

Vieras
Kirjoitan kaverin koneelta tästä 5,5 km päästä mun kotia. Puhelin on kiinni ja en pysty sitä avaamaan. Tänään on mun synttärit. Asun mun avopuolisoni kanssa ja olemme kumpikin töissä. Mä pääsen aina just vähän ennen mun miestä kotiin ja tavaksi on tullut mulle kiirehtiä toi nopeesti vessaan kun tulen kotiin, sillä olen vähän ujo kakkimaan miehen ollessa kotona (meillä on huono äänieristys vessassa) vaikka ollaan seurusteltu jo kaksi vuotta. Oon aina ollut tämmöinen. Osasyy on se, että mulla on ärtynyt paksusuoli ja mun ulostamisesta tulee kauheasti ääntä ja se nolottaa.

Asiaan. Mä menin kotiin ja tapani mukaan vetäsin vaan kengät pois ja juoksin vessaan. Tässä matkalla jo päästelin rutinaa. Olen pidättänyt koko päivän! Menin pöntölle vessan ovi auki ja annoin palaa ja hirveällä metelillä tietty tyhjensin siinä suoleni. Varmaan 10 min vaan istuin törisemässä. Taisin jotain typerää hymistäkin kun välillä sitä teen. Kun olin lopettanut ja menin alushousuissani olkkariin, siellä oli mun mies, mun paras ystävä, siskot ja niiden miehet yllättämässä mua!! Paitsi että ne oli kaikki ihan noloina ja sanoi vaan että "heeei" Ei helvetti tommosta tehdä suomessa!! Mä olen niin vihainen niille!

Mä jotenkin olin niin shokissa että vaan henkäisin ja käännyin kannoillani. Puin pikaisesti ja lähdin tulee tänne kaverille. En sille edes sanonu muuta kuin että tuli riitaa miehen kanssa. Mä EN PYSTY enää menemään kotiin tai puhumaan KENENKÄN noiden kanssa!! Ihan oikeasti! Jotain varmaan naurattaa joo mutta tää on mulle elämän ja kuoleman kysymys. Ei tollanen unohdu ikinä!! Mitä mä teen? Yritänkö lyödä leikiksi?? Mitä teen?? Pliis älkää pilkatko mua!!

Voi ei, tunnen myötähäpeää ja empatiaa sinua kohtaan, mutta silti minua hieman hymyilyttää.:) Miksi et voi kertoa tuosta oireestasi, uskon, että kaikki ymmärtävät. Etkö muuten nähnyt eteisessä ylimääräisiä kenkiä tai vaatteita?

mulle on käynyt melkein tismalleen samoin, tiedän kyllä tunteen. On myös käynyt niin, että työpaikan vessassa sifonkihame jäi sukkisten vyötärön väliin ja kuljin pitkin käytäviä perse vilkkuen - mieskollegat nauroivat tälle pari viikkoa. On myös käynyt niin että olen tullut vessasta pikkuhousunsuoja korkokengän kantaan tarttuen - ja taas oli kollegoilla nauramista. Tuo kakkajuttu oli kanssa tosi nolo juttu, mutta toisaalta, häpeä menee parissa päivässä ohi ja vähän ajan päästä naurat jo itsekin. Lohduttaudu sillä että muut asianosaiset eivät enää viikon päästä muista koko asiaa.

Kakkaamiseen pitää ottaa jatkossa vähän rennompi asenne ja opeta ihmeessä sille miehellesi että et ole henkiolento. Itse tein puolisolleni jo alusta asti selväksi että minä sitten pissaan, kakkaan, pieren ja röyhtäilen - ja siihen on saanut luvan sitten tottua. Tsemppiä!

Siis oikeasti, onko tämä provo.
Ensinnäkin en tajua, miten joku jaksaa kaksi vuotta hävetä jotain luonnollista tarvetta ja jotain mitä kaikki tekevät. Luuletko että miehesi jättää sinut, jos kuulee sinun pieraisevan?
Mitä tulee tuohon yllätykseen, niin helvetin noloa, mutta jotain suhteellisuudentajua nyt peliin. Miten nyt tuolla tavalla karkasit paikalta??? En tajua. Olisit nauranut vain. Kaikki mukana olleista ovat aivan varmasti itse päästelleet ääniä vessassa, joten teet todellakin asiasta liian dramaattisen ja kiusaat turhaan itseäsi.

No mun mielestä olohuoneen jengi oli kyllä todella törttö istuessaan kuuntelemassa toisen kakkimista 10 min sanomatta mitään! Olis ollut kohteliasta ja inhimillistä, että siskos tai miehes tulis sanomaan, että hei me ollaan täällä kaikki, jaskanna rauhassa kuitenkin.

Anteeksi kun nauroin! Kyllä sä siitä vielä yli pääset, kuten kaikki muutkin, vaikka nyt tuntuis kuinka kamalalta. Yritä ottaa huumorilla, joskus varmasti vielä nauratte tolle yhdessä. Tsemppiä sulle ja halaus!

No kun olisikin ollut jotain merkkejä (takkeja ja kenkiä) että on vieraita mutta tietty ne piilotti nämä kun oli tarkoitus yllättää mut ja sen ne totisesti teki!! Ainakaan en nähnyt mitään ylimääräistä eteisessä. Mä vihaan yllätyksiä ja vielä tommonen. Tuntuu että mun kotiin on tunkeuduttu ja mun yksityisyyttä rikottu! Prkele!! En mene enää kotiin. Ja se hajukin mikä siellä varmasti on! En ehtinyt edes tuulettaa kun olin juuri menossa avaamaan partsin ovea kun siellä ne oli joidenkin eväiden kanssa!! Ne on varmaan soittanu mutta EN avaa puhelinta ikinä enää!

Heh, ihme ettei edes mies voinut huutaa että laita ovi kii!!! Noloa niille tossa vaiheessa enää istua hiljaa piilossa!
Olisit vaan sanonut et nyt oon kyllä syönyt jotain sopimatonta.
Mulla oli itseasiassa sama "vika" ennen että en voinut käydä asioilla jos mies oli kotona ja useempi vuosi siinä meni. Synnytyksen jälkeen kun se oli nähnyt kaiken niin en enää ole häpeillyt vaan törisen vapaasti :)

[QUOTE="vieras";22469256]Heh, ihme ettei edes mies voinut huutaa että laita ovi kii!!! Noloa niille tossa vaiheessa enää istua hiljaa piilossa!
Olisit vaan sanonut et nyt oon kyllä syönyt jotain sopimatonta.
Mulla oli itseasiassa sama "vika" ennen että en voinut käydä asioilla jos mies oli kotona ja useempi vuosi siinä meni. Synnytyksen jälkeen kun se oli nähnyt kaiken niin en enää ole häpeillyt vaan törisen vapaasti :)[/QUOTE]

Mulla on sama ongelma...aloitko jossain vaiheessa raskautta sitten relaamaan, vai vasta synnytyksessä? (missä ei paljon mitään mahda vaikka kakkisi siihen pöydälle miehen silmien edessä...)

"muut asianosaiset eivät enää viikon päästä muista koko asiaa. "

No ihan varmaan muistaa!! Mä olin pikkareissa ja hirveä haju!! Kun mietinkin sitä aikaa minkä ne on nolona kököttäny kuuntelemassa mun törinää niin punastun korvia myöten! Ei tämmöstä voi tai saa tapahtua ihmiselle!! Kyllä mun mies tietää että mä kakkaan, mutta oon aina kakkaavinani aamuisin sillai että ei ääntä kuulu jne. Mulle toi on ollut tosi iso ongelma nuoresta pitäen ja tällasella tavalla kaikki "paljastuu"

Ja nyt pelkään että joku niistä lukee tän ketjun!! Ei luoja.. ikimuistoinen kolmikymppinen.. Kiitti vaan kaikille yllärin suunnttelijoille. Muistakaa jos suunnittelette jenkkityylistä ylläriä niin älkää tehkö sitä! Toi on niin väärin!

Ja miten mun suhteelle käy? Mies on luullu että tulen normaalisti kotiin ja juoksenkin suoraan rutinalla (en edes piere normaalisti miehen kuullen!!) vessaan paskomaan!! Ei varmaan ikinä harrastais seksiä mun kanssa edes.. Mun pää on ihan pyörällä.. Kaveri ihmettelee mikä mulla on kun en puhu. Onneksi saan olla rauhassa toisessa huoneessa. Mutta mihin mä nyt yöksi menen??

Olispa tää vaan unta!! Koko elämä pilalla!!!

[QUOTE="vieras";22469289]Se oli se synnytys se käännekohta kun en enää häpeillyt mitään. Ihanaa kun ei enää stressaa, paljon rennompaa ja helpompaa elämä :)[/QUOTE]

No kiva tietää et tää helpottaa joskus :)

menepä sinne kotiin takaisin ja sano että sua nolotti niin paljon että oli pakko lähteä pois kotoa, ja sano vaikka että sulla on vatsatauti, että et halua etkä pysty nyt juhlimaan

Olisin ollu naama ihan punasena ja nauranut hermostuneesti. Tosin mun mies olis kyllä tullut varmaan laittaan vessan oven kiinni vähän aikaisemmin. Ei se nyt mun mielestä niin noloa ole ettet voi kotiin mennä. Kyllä kaikki käy paskalla ja siitä ääntä lähtee. Ikävä kyllä asia varmaan vain pahentui sillä että lähdit meneen. Mitä jos menisit kotiin ja selostaisit tän sun miehelle ja jatkossa kävisit kotonasi paskalla silloin kun on paskahätä. Varsinkin jos on suolistosairaus pidättely ei ole lainkaan hyvä juttu.

En mene!! Hyvähän se on semmosten sanoa jotka pystyy ihan normaalisti kakkaamaan. Multa ei edes tule kakka jos joku on lähellä. Siis se ei vaan tule! Tää on mun pahin painajainen! En voi kuvitella mitään pahempaa! Tulee mieleen se yksi Jim Carreyn elokuva missä se yks mies on vessassa ja vessa menee rikki.

Yhteistyössä