Holy crap! Miten pankki voi antaa tuollaisen lainan? Minä vuonna tämä tapahtui ja mistä pankki voi edes tietää, että heillä on 70% vakuudet?433% tällä hetkellä ja tiedän, että mulla on liikaa lainaa ja pankkikin oli alunperin sitä mieltä, mutta hyvin olen tähän asti pärjännyt ja toivottavasti pärjään jatkossakin. Uuteen asuntoon en tuollaista lainaa olisi saanut, tää oli hieman spesiaalikeissi.
Mulla on pienet tulot, laina ei periaatteessa ole mitenkään iso, alle 100 000 tällä hetkellä. Tilanne oli hieman erikoinen tuon lainan suhteen, sillä erotessa exästä, minä jäin taloon asumaan ja sain puhuttua tuon lainan itselleni, pankki oli alkuun vähän vastaan, mutta kun sain pienelle osalla lainasta takaajan ja sanoin, että pärjään kyllä, niin suostuivat tuohon. Uuteen asuntoon en tuollaista lainaa olisi saanut. Kohta 4 vuotta olen tuota lainaa yksikseni maksanut, eikä ongelmia ole ollut.Holy crap! Miten pankki voi antaa tuollaisen lainan? Minä vuonna tämä tapahtui ja mistä pankki voi edes tietää, että heillä on 70% vakuudet?
Onko sulla siis tosi huonot tulot vai tosi iso laina?
Voitko kertoa enemmän? Miten voi saada noin paljon pankista? Oliko kallis asunto vai tosi huonot tulot? Ilmeisesti vakuudet kuitenkin sit kunnossa?ENkat, just otettu laina 450% :ashamed: