Vertailkaas näitä mun avuks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alempi vaihtoehto olisi mun suosikkini. Siinä on mielestäni parempi pohja ja isompi/paremmin suunniteltu keittiö. Lisäksi en pidä siitä, että keittiöstä on kulku pesutiloihin, joten senkin vuoksi tämä alimmainen vaihtoehto.

Alemmassa oli tilavamman oloinen keittiö, mutta kylppärin kaakelin aika järkyt, toki ylempäänkään ei oltu kylppäri remonttia tehty, joten molemmissa alkaa olemaan ajankohtaista. Alemmassa oli tehty enemmän remontteja talonyhtiön toimesta, asunto oli päätyhuoneisto ja rajoittui puistoon. Itse valitsisin alemman, mutta en ehkä ihan pyyntihintaa maksais...

Me tossa kans miehen kanssa ollaa tuon kakkosen kannalla..tosin se kylppäri mietityttää ja ne vihreät seinät, mutta jospas pystyis hetken niiden kanssa elämään ja remppais vähän myöhemmin.
Tapettia vois laittaa vähä värikkäämmin, mutta muuten aika muuttovalmis. Vai?

Kyllä mäkin ottaisin alemman, keittiön kaapit tosin näyttää aika kuluneilta/likaisilta tossa kuvassa. Mutta ne ei oo kallis vaihtaa. Huomaattekos muuten miten paljon parmman kuvan antaa tyhjä asunto kuin täyteen tungettu krääsäläjä. Varmasti tuo ekakin olisi paljon kivemman oloinen tyhjänä.

Alemman kannalla minäkin, Paimiota en niin tarkkaan tunne etten osaa alueesta sanoa mitään.
Ekassa pisti silmään noiden jo mainittujen lisäksi se että saunaan/pesuhuoneeseen on kulku keittiöstä.

Yhteistyössä