Mitä mieltä olette asunnon sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesäheinä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26431033]Mikä se möykky keskellä pedattua sänkyä oli? Ja vielä pisteenä i:n päälle joku horsma pääpuolessa - romanttisia mielikuviako luomaan? :D[/QUOTE]

Laiha anoppi kyttäämässä arviointeja. :D

*veikkaus*

Ei mun makuun... ei ei ei ei...
Kuvissa näyttää synkältä, tummat huonekalut ja verhot tekevät sen. Lisäksi valaistus on tärkeää kuvienottohetkellä, valoisa ja avara kun aina myy helpommin.

Makuuhuoneen kohdalla tuli pieni naurunpyrskähdys.
Onko siinä kissan hautajaiset menossa? Myhky ja joku yksinäinen kukkanen viittaisi siihen.
Miksi tuo kukka on tuossa?

No huh, olipa tyylien sekamelska. Ainoa, missä persoonallisuutta kenties on ripaus, olisi sauna. Tosin en itselleni huolisi. Muuten sekavaa, punainen lanka hukassa, en tykkää. Mutta siitä plussaa, että oli sentään siivottu ja edes yritetty. Ja mukavan vähän mitään pientä roinaa esillä. Ulkokalusteet kyllä huolisin omaan kotiini.

[QUOTE="vieras";26431076]Ei mun makuun... ei ei ei ei...
Kuvissa näyttää synkältä, tummat huonekalut ja verhot tekevät sen. Lisäksi valaistus on tärkeää kuvienottohetkellä, valoisa ja avara kun aina myy helpommin.

Makuuhuoneen kohdalla tuli pieni naurunpyrskähdys.
Onko siinä kissan hautajaiset menossa? Myhky ja joku yksinäinen kukkanen viittaisi siihen.
Miksi tuo kukka on tuossa?[/QUOTE]

Voi ei mä repesin:DDDD Kiitos! Piristit iltaani. :DDDDDD

Mulla pisti silmään nämä:

-Liikaa eri puulajeja, kellertävää lattiaa, tummat puiset ikkunat/ovi ja mäntyportaat.
Kannattaisi maalata paneelikatot vaaleammaksi.

- Keittiö remppaan kokonaan, melkoisen vanha taitaa jo olla.

- Kylppäri remppaan, nuo putket on kauheat pinnalla ja kuten kuvasta näkyy on ne tosi vittumaiset laattojen pesussa.

- Allaskaapit puuttuu kaikista altaista? Hyvää säilytystilaa ja siistin näköiset kun ei putket loista.

- Liikaa tee se itse- sisustus askartelupaskartelua. Älä katso enää Martha Stewartia.
Paneeliverhon rimpula on surullisen näköinen makkarikuvassa. Tarvitsee kavereita.

-Eteinen on älyttömän sekava. Teillä on selkeä katseenvangitsija, sininen ovi ja kiva lasimaalaus, sitä kuuluisi korostaa neutraalimmalla oheissisustuksella

- Sauna on kiva, tiedän että juuri nuo tummat seinät tuo sitä perinteisen vanhan saunan hämytunnelmaa.

En tiedä puhuitko asunnon pintamateriaaleista vai muusta sisustuksesta, mutta kummastakin tuli mieleen yksi sana "halpa". Huonekalut ja tekstiilit oli suoraan kuin Jyskin kuvastosta. Toisaalta ihan voisin tuon asunnon ostaa ja rempata ja sisustaa mieleiseksi.

Olkkari ihan ok, vaikka paneeliverhot onkin mielestäni rumia. Keittiö ruma verhoja myöden ja kauttaaltaan liikaa puupintoja. Muut huoneet melko tylsiä ja tuli mieleen vuokra-asunto kun ei oikein ollut kovin persoonallista. Niin ja parissa kohtaa luki home :D Ite en oikeen perusta noista teksteissä, varsinkaan tosta homesta, kun tulee aina vaan mieleen sienirihmasto.

Sisustuksesta: Asunnon sisustaja selkeästi pitää kontrastiväreistä - musta ja valkoinen. Vanhaan asuntoon on kuitenkin hieman vaikea sovittaa nollabudjetilla mustavalkoista maailmaa kun ikkunapielet on yhtä ruskeaa, ovenkarmit toista ja lattia kolmatta ruskean sävyä. Kokonaisuus ei ole kovin onnistunut. Mutta pienella viilauksella saisi ihan hyvän.

Myyntikuvissa kannattaisi käyttää kuvaajaa, joka huomaa nämä pikkuseikat ja osaa rajata esim. lattian pois (koska se rikkoo muuten myyvän sisustustyylin) ja toisaalta muutoinkin osaisi ottaa myyviä kuvia oikeista kuvakulmista. Kuvat on kuitenkin se mikä joko herättää potentiaalisen ostajan mielenkiinnon tai sitten ei.

Yhteistyössä