Mitä mieltä olette asunnon sisustuksesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesäheinä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tylsä, mauton. Laitettu sitä, mitä on joka paikka täynnä. Muka hienoa, muka erilaista, muka tyyliä. Paskat. Pikkasen riisutumpi versio mustalaistyylistä. En pidä. En ollenkaan.

Vähän tosiaan tylsä. "piperrystä" siellä ja täällä, värimaailma silti ihan selkeä, eikä räikeä.
Silti sellainen että tulevan ostajan on suht helppo kuvitella taloon omat huonekalunsa jne:)

[QUOTE="vieras";26430845]tosi tylsä, ei kyllä mitään persoonallisuutta. sauna oli kiva.[/QUOTE]

Ajatus maalatuista lauteista ei oikein innosta. Mutta persoonallinen remonttitoteutus kyllä ja edullinen.

Sauna mun mielestä pilattu, muuten ihan nuorten ihmisten peruskoti. Ei siis mun makuun, vaan perusneutraali. Itse tosin aloittaisin sisustuksen perusasioista, eli lattiat kuntoon jne.

no aikamoinen remppa tulisi jos tuon ostaisi. Lattiat ihan ensimmäinen asia, muovimatot pois. Sitten kyllpäri/vessa uusiksi ja keittiö. Kaikki seinät pitäisi maalata/tapetoida ja tuo portaikko maalata/asentaa uusi. plus muuta pienempää maalausta ja pikkuremppaa päälle.

sauna oli oikein kiva,ihanat värit. Asunto näyttää melko tilavalta ja sijaitsee
oikein viihtyisällä paikalla, luontoa ympärillä.Olohuoneen sisustus oli varmasti
ihan tekijänsä näköinen. Oli mustaa ja minun silmääni sisustus näytti hieman sekavalta.
Joitakin yksityiskohtia oli sisustuksessa, mitkä olivat ihan kivoja.
Voisin ostaa ko. asunnon. Mutta kovasti remppaa pitäisi tehdä.
Uusisin keittiön ja suihkutilan sekä lattian. Tapetiusin uudestaan yms
Asunosta sa oikein kivan pienellä laittamisella...

Kuka siellä makkarin päiväpeiton alla oli piilossa :D? Tai ainakin se näytti siltä :). Muuten ihan kiva sisustus, miellytti kyllä silmää, mutta munlaiselle laiskalle pölyjenpyyhkijälle siellä oli ihan liikaa tummaa pintaa, missä pöly näkyy hyvin. Mulla pitää olla valkoista ja puunväristä, ettei mun laiskuuteni paista heti silmiin :).

remontoimalla tuosta asunnosta saisi kyllä tosi kivan. Piha ja ympäristö vaikuttaa kivalta (vaikka aluetta/kaupunkia en yhtään tunnekaan), samoin kuin tykkään tuosta korkeuserosta. Valoisaltakin vaikuttaa. Mutta remonttia tosiaan vaatisi kylppäri, keittiö ja lattiat. Varmaan myös tapetoisin uusiksi.

Tosi myyvät kuvat. Tuo kämppää menee kyllä, koska tuossa piilee mahdollisuus. Tuosta saa kivan.

Saunan turha "pilaaminen" harmittais mua ostajana. Vaivalla uusittu menisi uusiksi taas. Rehellisesti sanoen ostaisin ennemmin peruskuntoisen mahdollisuuden, kuin vasta rempatus, jonka joutuu kuitenkin heti remppaamaan. Esim. meidän talossa oli ihan uusi keittiö. Mutta vihaamani peiliovet ja kaappien värinä mintunvihreä!!! Hirveä, kauhea, aivan superoksettava. Se meni uusiksi heti ja se silti nosti talon arvoa, koska se oli uusi.

Yhteistyössä