Vertaa vuoden takaiseen, mikä on muuttunut, vai onko mikään?

Millaista elämäsi oli vuosi sitten? Mikä on muuttunut, mihin suuntaan?

Minulla on suurin muutos työssä, oto-tehtävät on otettu pois, työvuororakenne muuttunut, sitä kautta elämänrytmi muuttunut.

Harrastus on uusi viimevuotiseen verrattuna.

Perheessä ja parisuhteessa kutakuinkin samalla tolalla asiat :)

vieras
Uuri työ. Vähemmän , paljon vähemmän ahdistava t ja sitova työ nyt verrattuna vuoden takaiseen ja siellä on mukavaa nyt.

Tämä heijastuu kaikkeen, omaan oloon, perheeseen, parisuhteeseen ja ystävyys
suhteisiin, jaksan ja pystyn taas elämään oikeaa elämää
On hyvä olla, ja varmaan se paska kannatti kokea, että tajuaa miten pienestä se onni tullee
ja että rahalla ei mitata kaikkea.

Vuosi sitten oliin juuri menty naimisiin, ensimmäinen IVF siirto epäonnistunut, ohutsuoliavanne vatsalla ja ei kuulemma toivoakaan päästä siitä eroon. Silloin jo kaksi ISOA leikkausta takana.

Nyt on ekaa hääpäivää vietetty, ohutsuoliavanne saatiin purettua Tayssissa (oma sairaalani on K-PKS) ja olen raskaana 10+5... Että jotain on tapahtunut ja parempaan! :D :heart:

Vuosi sitten olin vielä kotosalla, mies painoi superpitkää päivää työssään eikä viihtynyt siellä.

Nyt olen opiskellut jo yhden lukukauden ja toista vähän päälle, ja miehellä on työpaikka missä hän viihtyy.

työmude
Viime vuonna tähän aikaan tuskailin työn ja perhe-elämän yhteensovittamisen kanssa. Lapsi oli juuri aloittanut päiväkodissa. Nyt arki sujuu ilman jatkuvaa syyllisyyttä.

Loppujen lopuksi melko harva asia on muuttunut. Vuosi sitten pidin välivuotta töitä tehden ja nyt opiskelen Turun yliopistossa kasvatustiedettä. Olen myös saanut vuoden aikana monta uutta kaveria/ystävää. :) Muuten asiat ovat aika samalla tavalla kuin viime vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Loppujen lopuksi melko harva asia on muuttunut. Vuosi sitten pidin välivuotta töitä tehden ja nyt opiskelen Turun yliopistossa kasvatustiedettä. Olen myös saanut vuoden aikana monta uutta kaveria/ystävää. :) Muuten asiat ovat aika samalla tavalla kuin viime vuonna.
Miten opinnot ovat lähteneet käyntiin? :)

-
Alkuperäinen kirjoittaja Haave:
Vuosi sitten oliin juuri menty naimisiin, ensimmäinen IVF siirto epäonnistunut, ohutsuoliavanne vatsalla ja ei kuulemma toivoakaan päästä siitä eroon. Silloin jo kaksi ISOA leikkausta takana.

Nyt on ekaa hääpäivää vietetty, ohutsuoliavanne saatiin purettua Tayssissa (oma sairaalani on K-PKS) ja olen raskaana 10+5... Että jotain on tapahtunut ja parempaan! :D :heart:
oi miten ihanaa,onnea!

Yhteistyössä