veriviiruja vessapaperissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peloissaan

Vieras
Tänään alkoi rv 13. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti. Eilen neuvolassa kuunneltiin sydänäänet, vajaa kaksi viikkoa sitten olin ultrassa jossa kaikki oli hyvin. Tänään pissalla käydessäni tuli ohuita veriviiruja paperiin pyyhittäessä. Soitin sairaalaan ja mulle sanottiin että näin varhaisessa vaiheessa raskautta veriviirut ovat aika yleisiä, eikä pitäisi olla syytä huoleen. Kehoittivat kuitenkin ottamaan rauhallisesti varmuuden vuoksi. Onko kenelläkään ollut tälläistä ja miten kaikki meni? Tuliko keskenmeno vai oliko vaaratonta "viiruilua"?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 17:03 juliuksen äiti kirjoitti:
mulla alko toooosi lievällä vuodolla. mutta jospa se ei olis nyt sitä pahinta :flower:

Anteeks, mut saanko kysyä millä raskausviikolla sun keskenmeno alkoi ja liittyikö kipua. Mulla ei ole minkäänlaista kipua, eikä vuotoa, mutta noita veriviiruja tosiaan tuli pyyhkiessä paperiin. Nyt 5h mennyt kun viirut tulivat. Koko ajan käyn vessassa tsekkaamassa, eikä ainakaan vielä ole pisaraakaan tullut. Onneksi.

no mulla oli kaksoset rv 13 ja sitten todettiin ultraas kuolleiksi. :'(

toinen km tuli nyt viime lauantaina rv 8 ja sekin alkoi vähällä vuodolla. koveni kokoajan. mutta oikeesti, niiiiin monelle se kuuluu rasakuteen, mutta tiedän tunteen mitä on olla peloissaan :hug:

jospa nyt kuitenkaan oikeasti ei olisi hkyse vakavammasta, voit mennä päivystykseen ilman soittoakin jos haluat että ultraavat, näin minä tin tokal kerral ja sillon kohtu oli täysin tyhjä. kaksosista eivät tulleet itestään ulos vaan piti synnyttää :'(

mutta mee ihmees päivystykseen. toisaalta sulla on todettu kaikki hyvin pari viikkoo sit np-ultras, niinhän kerroit? niin luulisin ihan oikeasti et ei mitään hätää!!! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2006 klo 13:44 Peloissaan kirjoitti:
Tänään alkoi rv 13. Kaikki on mennyt hyvin tähän asti. Eilen neuvolassa kuunneltiin sydänäänet, vajaa kaksi viikkoa sitten olin ultrassa jossa kaikki oli hyvin. Tänään pissalla käydessäni tuli ohuita veriviiruja paperiin pyyhittäessä. Soitin sairaalaan ja mulle sanottiin että näin varhaisessa vaiheessa raskautta veriviirut ovat aika yleisiä, eikä pitäisi olla syytä huoleen. Kehoittivat kuitenkin ottamaan rauhallisesti varmuuden vuoksi. Onko kenelläkään ollut tälläistä ja miten kaikki meni? Tuliko keskenmeno vai oliko vaaratonta "viiruilua"?

Oletko saanut vielä mitään varmistusta asiaan?

Mulla alkoi km veriviiruilla, mutta ne vahvistuivat nopeasti - 2 päivän sisällä - valtavaksi vuodoksi ja sitten se oli menoa.paha . :'( Mutta ei sinun "viiruilusi" tarvitse samaa tarkoittaa.

Sinuna tarkistuttaisin asian. joko ultrassa tai neuvolan sydänanturilla.

Minulla tuli vessapaperiin lauantaina (lokakuussa) veriviirua ihan vähäsen vaan ja maanantaina menin varmuuden vuoksi ultraan jossa todettiin sikiön menehtyneen koska sydänääniä ei ollut.

Olin viikolla 8-9 jotain.
Tehtiin lääkkeellinen keskenmeno.

Nyt yritämme kovasti toista jo!

Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin :hug:

Hei! Lauantai-iltapäivän jälkeen ei sen yhden kerran jälkeen ole tullut tipan tippaa verta, eli olen hyvin toiveikas että kaikki on hyvin. Luulis että reilun 3 vuorokauden aikana jotain olisi tapahtunut mikäli olisi km kyseessä. Huomenna olen iltapäivällä menossa ultraan.

mulla tuli rv6 kertaalleen veriviiruja paperiin, piti 3 kertaa pyyhkiä. seur päivänä ultrassa kaikki hyvin. on kuulemma tavallista ja ei voi ehkäistä vuotoa,tms ei tarvi varoa tavallista elämää,tai seksiä. nyt rv10 ja vuotoa ei ole enää sen yhden kerran jälkeen en'ää tullut. toivottavasti sulla käy myös näin! :hug:

Ultrassa kävin ja kaikki on hyvin! Kuulemma monilla tulee vielä tässä vaiheessa raskautta verta jokunen tippa, eikä se usein olekaan vaarallista. Ehdin kyllä todella säikähtää, mut onneksi turhaan.

Yhteistyössä