Veristä vuotoa kp 21

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piippi

Uusi jäsen
04.09.2008
27
0
1
HEI!
Lyhyesti koitan tässä kirjoittaa. Takana lapsettomuutta ainakin 8 vuotta. 1 lapsi on, joka syntynyt 04 ensimmäisestä ivf-hoidosta. Sen jälkeen tehty toinen hoito tämän vuoden alusta-->ei raskautta, nyt odotellaan aikaa kolmanteen hoitoon.
Lapsettomuudelle ei koskaan ole selvää syytä löytynyt, itse olen epäillyt endoa, joka nyt vihdoin viimein tutkitaan (tähystysaika tulossa)
Nyt tässä kolmatta hoitoa odotellessa oli tarkoitus tehdä kokeeksi ovulaation induktio, ehdin aloittaa clomifenit, mutta hoito peruuntui kystan takia. Clomifenit söin kuitenkin loppuun.
Nyt eilen oli menossa kp21 ja luulin, että menkat alkaa kun pyyhkiessä tuli kirkasta verta paperiin, mutta sitten vuoto loppui, eikä ole sen jälkeen tullut. Kuukatiskierto mulla lyhyt yleensä 25 päivää vain. Nyt tässä vähän elättelen toiveita, että olisikohan voinut olla ns. kiinnittymisvuotoa? Paljon en uskolla kuitenkaan toivoa sillä meillä näinkin pitkä lapsettomuus takana. Mielipiteitä asiasta kaipailisin.
Alavatsa ja rinnat on kyllä kipeät niinkuin ennen kuukautisiakin, mutta voisikohan johtua noista clomeista ?

Toivottavasti kiinnittymisvuotoa, sopis hyvin riippuen tietty sun kierrosta. Tässä nyt menevässä raskautumisessani tunsin kovaa kipua n. kp 17 ja rintoja alkoi kihelmöidä kp 19 ja rinnat olivat jotenkin sisältä aremmat kuin menkkojen aikana. Raskaus alkoi ja nyt menossa rv 28+3, peukutusta sulle ja jaksuja! :hug:

Mulla kävi mielessä että olisiko se kysta voinut puhjeta? Itse en tiedä kovinkaan paljoa noista kystista, eikä mulla koskaan ole sellaisia ollut, mutta tuo mulla tuli ensimmäisenä mieleen. Ja ajattelin niin että jos raskaus olisi alkanut niin eikö sen pitäisi poistaa kystia? Siis että alkanut raskaus olisi "puhkaissut" kystan. Toisaalta ihan hyvin voi olla kiinnittymis vuotoakin kun tuli noin yhtäkkiä ja loppui kuin seinään ja tuo kierron 21.pv voisi sopia kiinnittymisen ajankohdaksi.

HEI!
Kiitokset vastauksistanne =) Mulla menkkojen pitäisi alkaa lauantaina, mutta en tiiä sitten miten ne clomit vaikuttaa kiertoon, jostain oon lukenu, että ne pidentäis normaalia kiertoa ?
Kystan puhkeamine ei tosiaan oo mikään mahdottomuus, mutta tuntuis, että se voi ottaa kipeää ? en tiiä. Hirveesti en uskalla mitään toivoa, oon niin sata kertaa tippunut korkeelta ja kovaa :headwall:

HEI!
Vielä kyselisin, että onko muilla Clomhexalit pidentänyt kiertoa ja kuinka paljon ? Mun kierto ollut tavallisesti 25 päivää, nyt menossa 27 kiertopäivä. Menkkoja ei vielä oo näkynyt, mutta menkkakivut olleet jo kolmatta päivää. Testiä en uskalla vielä tehä :/

Piippi , ootko testaillu? Täällä mennään kierron loppupäiviä, odottelen menkkojen alkavan ke-to ens viikolla, mutta tänään on ilmaantunut ruskeaa tuhrua... En ole vielä huolissani, sillä viime plussassahan tätä samaista tuhrua oli ja ajallisesti samaan aikaan kuin nyt. Elättelen toivoa, että jospa tämäkin olisi sitä kiinnittymisvuotoa... oi jospa.

MOI! Mulla alkoi menkat 3 päivää myöhässä.. :( Ehdin jo elättelemään toivoa. Mutta uskon, että nää mun oireet johtuu kaikki endosta...
Peukkuja pidän sulle, ilmoitahan miten kävi :) :heart:

Yhteistyössä