Venäläisten naisten törkeys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järki päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei pidä yleistää!

Mä tunnen pari varsin sydämellistä, herttaista, ahkeraa, avuliasta ja vaatimatonta vanhempaa venäläisrouvaa.

Ja sit vielä se, että jos kaikki venäläiset muka kohtelevat tuolleen niin kannattaa ehkä vilkaista peiliin.

Suomalaiset osaa;)?
Kerrotko missä venäläisestä ei pidetään? :ROFLMAO: Jossain Suomi pikkukylissä? Pöh, mä jopa sain Hermekseltä 3 Kelly lompakkoa mitä jonotetaan 1-6 vuotta, kun kerrankin älysin sanoa että venäläinen olen enkä Suomesta, suomalainen mitä ne aina luulivat kun aina sanonut pelkästään että Suomesta, enkä ikinä saanut mitään. Kun hekin tietää että venäläiset ovat potentiaaliset asiakkaat. Suomalaiset taas ilmaisämpäreiden kansa. Vast nykyään merkkituotteet alkaa kiinnostua suomalaisia ja Hki:ssä nykyään näkyy enemmän tyylikkäitä. Paitsi ulkomailla edelleen suomalaisista eri käsitys. Huom! Itse en jaksa päivittäin olla tyylikäs, sen olen kun on pakko. Ei aika riittää:ROFLMAO: eikä kukaan täällä onneks katso vinosti vaikka tukka olisi sekaisin ja parkatakki päällä.
Huonoa asiakaspalvelua tuollainen ettei myydä ihmisille pelkän kansalaisuuden perusteella.

Eikä kaikki suomalaiset todellakaan ole ilmaisten ämpäreiden perään. Mä en tuhlaisi aikaani jonottamalla ilmaista ämpäriä ihan vain sen takia, että sen saa ilmaiseksi. Jos mä tarvin ämpäriä, niin mä ostan sen.

Et nyt tajua pointtia. Se, että palvelee asiakasta hyvin, ei tarkoita sitä, että hänestä tykkäisi. Tottakai paljon rahaa tuovaa asiakasta palvellaan hyvin, mutta ei se ole sama asia, että siitä asiakkaasta etityisemmin pitäisi.
Edelleen mistä sä sen tiedät?:ROFLMAO: Itse myyjänä en osa ainakaan tuntea mitään asiakkaan kohtaan, on se hyvä tai huono, samoin yhteistyökumppaneidensa kanssa, teen vaan oman roolin mitä mun kuuluu tehdä.

Ei arvostetaan siks kun Kelastakin saa pyytämällä. Olisi aika hankala elää varma esim Kolumbiassa eikä arvosta rahaa :ROFLMAO: tuskin siellä suomalainen pärjää varma kuolee sitten nälkään viikon päästä.

Sekä paskapuhe! Rahaa on tärkein työkalu, suomalaisille kuin venäläisille, sä sekoitat muu elämä ja elämän tärkeimmät asiat rahan kanssa. Se että joku suomalainen ei pidä että joku naapuri Pekka juoksee rahan perässä, on puhdasta kateutta kun toinen naapurista vielä ei keksinyt miten sen tekee ja kuinka sohvaperuna ees pärjää kun työnteosta puhutaan, kun mukavampi juoda kaljan ja polttaa tupakan parvekella Kelan rahoilla.
Itse en pahemmin kelan rahoja ole saanut (paitsi äitiyslomalla), mutta silti en kyllä kauheasti jaksa sellaisia ihmisiä, jotka vain jauhavat "raha sitä, raha tätä, "haluan rahaa" "ostin sitä ja ostin tätä". Ei se ole kateutta, vaan lähinnä ihmettelyä, sääliä ja tylsistymistä.

Ja joo, raha on tärkeää myös suomalaisille, mutta aika eri mittaluokassa kuin venäläisille. Mikä on kyllä sinänsä ymmärrettävää, maiden historian, elinolojen ja kehitysasteen erot huomioiden.

Huonoa asiakaspalvelua tuollainen ettei myydä ihmisille pelkän kansalaisuuden perusteella.

Eikä kaikki suomalaiset todellakaan ole ilmaisten ämpäreiden perään. Mä en tuhlaisi aikaani jonottamalla ilmaista ämpäriä ihan vain sen takia, että sen saa ilmaiseksi. Jos mä tarvin ämpäriä, niin mä ostan sen.
Joo ei todellakaan kaikki, tässä just yritän selittää että sellainen mielikuvitus ulkomaalaisilla on että Suomi ihmiset juokse vain ilmaisämpäreiden ja halvaan alkoholiin perässä :geek: samalla tavalla x ikäluokan suomalaisilla tai ketkä eivät paljon olleet kenenkään tekemisessä, ettei esim venäläisistä pidetään missään ja kaikki naiset ovat vain rahan perässä, kelpaa vaikka mikä Jukka-Pekka kuhan vaan pääse tähän mahaan mikä on kuin kultakaivos tietyen suomalaisten mielestä.

Edelleen mistä sä sen tiedät?:ROFLMAO: Itse myyjänä en osa ainakaan tuntea mitään asiakkaan kohtaan, on se hyvä tai huono, samoin yhteistyökumppaneidensa kanssa, teen vaan oman roolin mitä mun kuuluu tehdä.
Olen joskus nuorena ollut kesätöissä myyjänä, ja voin kertoa, että aika monen asiakkaan lähtiessä tuli silmiä pyöriteltyä ja muiden kanssa asiakkaan käytöstä päiviteltyä.
Ja sama se on nykyäänkin työelämässä. Jos joudun jossain projektissa työskentelemään jonkun vaikean/rasittavan tyypin kanssa, niin kyllähän se siitä työnteosta paljon ilävämpää tekee. Kaikki nyt mielummin toimivat mukavien tyyppien kanssa.

Itse en pahemmin kelan rahoja ole saanut (paitsi äitiyslomalla), mutta silti en kyllä kauheasti jaksa sellaisia ihmisiä, jotka vain jauhavat "raha sitä, raha tätä, "haluan rahaa" "ostin sitä ja ostin tätä". Ei se ole kateutta, vaan lähinnä ihmettelyä, sääliä ja tylsistymistä.

Ja joo, raha on tärkeää myös suomalaisille, mutta aika eri mittaluokassa kuin venäläisille. Mikä on kyllä sinänsä ymmärrettävää, maiden historian, elinolojen ja kehitysasteen erot huomioiden.
Kuka jaksa muiden kanssa aina rahasta keskustella :ROFLMAO:? Mulla kavereiden kanssa ainakin jotain muuta keskusteltava kun vaan rahaa, paitsi jos yhdessä pääsemme shoppailemaan niin eri juttu. Mutta itse tykkään ilman kavereita shoppailun hoitaa, kun näin voin keskittyä paremmin mitä tarvitsen, sekä en jaksa muiden mielipiteet enkä halua näitä muille antaa kun maku jokaisella eri.

Olen joskus nuorena ollut kesätöissä myyjänä, ja voin kertoa, että aika monen asiakkaan lähtiessä tuli silmiä pyöriteltyä ja muiden kanssa asiakkaan käytöstä päiviteltyä.
Ja sama se on nykyäänkin työelämässä. Jos joudun jossain projektissa työskentelemään jonkun vaikean/rasittavan tyypin kanssa, niin kyllähän se siitä työnteosta paljon ilävämpää tekee. Kaikki nyt mielummin toimivat mukavien tyyppien kanssa.
Tietysti jos teette jonkun projektin on parempi mukava ihminen. Asiakkaat asiaa erikseen. Itselle ei väliä onko se helppo tai hankala, yksilö se on ja jos osat hommansa hyvin pakko olla valmiina ottaa vastaan jokaista asiakasta eikä pyöritellä silmiä ihan niin kuin tämä on yllätyksenä tullut.

Minulla välillä iskenyt itkuakin kun oli ei niin mukavat yhteistyökumppanit, koska mikä ei etenee jos joku eräs hlö sen estä. Asiakkaiden takia taas ei kun olen valmis sekä paskan että hyvän ottaa niskaan.

Ei arvostetaan siks kun Kelastakin saa pyytämällä. Olisi aika hankala elää varma esim Kolumbiassa eikä arvosta rahaa :ROFLMAO: tuskin siellä suomalainen pärjää varma kuolee sitten nälkään viikon päästä.

Sekä paskapuhe! Rahaa on tärkein työkalu, suomalaisille kuin venäläisille, sä sekoitat muu elämä ja elämän tärkeimmät asiat rahan kanssa. Se että joku suomalainen ei pidä että joku naapuri Pekka juoksee rahan perässä, on puhdasta kateutta kun toinen naapurista vielä ei keksinyt miten sen tekee ja kuinka sohvaperuna ees pärjää kun työnteosta puhutaan, kun mukavampi juoda kaljan ja polttaa tupakan parvekella Kelan rahoilla.
Tästä näkee miten ulkona olet suomalaisesta maailmankuvasta. Harvalla suomalaisella se raha on tärkein juttu elämässä. Riittää, että sitä rahaa on sen verran, että tulee toimeen, mutta se ei ole koko elämä. Aina on joku, joka juokseen sen rahan perässä, eikä häntä edes aina kadehdita, paremminkin voidaan sääliä, kun elämässä ei ole muuta kuin se raha ja rahan lisää kahmiminen.

Kyllä suomalainen siellä Kolumbiassakin varmaan tulisi toimeen, siellä ei varmaan rahoillaan kannata pröystäillä tai on äkkiä rahaton, kun tekee itsestään ryöstökohteen. Täällä jollekin riittää se kelan raha, toiselle oma pieni palkka työstään, jollekin taas isompi palkka. Tuntemani suomalaiset miljonäärit eivät rahoillaan leveile ja vielä vähemmän esittele ja mainosta ostoksiaan, vaikkakin käyttävät rahojaan kaikenlaiseen. Yleensä ne ovat ne vähävaraiset, jotka elävät varojensa yli, ovat esittelemässä ostoksiaan sinun laillasi.

katso liitettä 3150 Täällä luetaan vielä. katso liitettä 3150 kirjoja.
Juuri sain päätökseen Venäjä Tienhaarassa-kirjan. Kirja on jo kerinnyt vanhentua 4 vuotta, mutta kertoi että Venäjällä kirjojen, sanomalehtien ja aikakauslehtien lukeminen on romahtanut Neuvostoliiton ajoista.
Tosin en ole varma onko referoidut lähteet huomioineet esim. Internetin vaikutusta, eikä lukujen vertailua esim. Suomeen tässä kirjassa kovin paljon esitetä.
Kelan maksamien rahojen turvin luin tämänkin kirjastosta lainatun kirjan.

BTW et voi olla työelämässä, kun olet aina t ä ä l l ä :ROFLMAO:

Yhteistyössä