Venäläisten naisten törkeys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Järki päässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen tehny duunia aika monen kansalaisuuden kanssa.
Jotkut stereotypiat jossain määrin ja keskimäärin ovat jokseenkin usein aika osuvia, kuten esim. saksalainen järjestelmällisyys vs välimerenmaiden manjaanameininki.

Mut jokainen kohdallaan pystyy ihan itte päättämään millainen on. Ei siinä stereotypiat kauaa paina jos ne ei henkilöön sovi.

• Tykkää
Reactions: Zariza
Mä olen tehny duunia aika monen kansalaisuuden kanssa.
Jotkut stereotypiat jossain määrin ja keskimäärin ovat jokseenkin usein aika osuvia, kuten esim. saksalainen järjestelmällisyys vs välimerenmaiden manjaanameininki.

Mut jokainen kohdallaan pystyy ihan itte päättämään millainen on. Ei siinä stereotypiat kauaa paina jos ne ei henkilöön sovi.

Sinä taas taisit luoda stereotypian suomalaisten juomisesta...

Ensiks kysyn miksi annat neuvoja? Toiseks, yhden takiako kaikki venäläiset hankalia? Ehkä vaan olet sellainen tyypillinen persoona, melkein joka työpaikassa löytyy joku sellainen nainen joka jaksa käskeä, pomota, opetella, en olisi viitsinyt kuunnella kans. T. Viro/Venäläinen
Yleensä kun työpaikalle tulee uusi ihminen niin sitä neuvotaan, että osaa oikein toimia

Ei saa yleistä,mutta toki temperamentti venäläisillä on aivan eri luokkaa ku suomalaisilla. Ja täytyy aina muistaa ettei venäjänkielisiä ole kaikki automaattisesti venäläisiä! Luulen, että sun työpaikan ko. naiset ovat joko sua vanhempi, ja siksi sellainen reaktio(kulttuuriero) tai suomen kielen taito ei oo riittävää kertomaan asiat nätimmin,joten siksi kuulostavat törkeiltä? Itselläni sellainen tausta,että muutin 16 vee iässä Venäjältä tänne..puolet elämästäni ja koko työhistoria on täällä..töissäni tapaan päivittäin eritaustaisia ihmisiä,joten mun täytyy pitää kulttuurierot aina mielessä ja sopeutua eri tilanteesiin,joten ymmärrystä ja tsemppiä sinne

Yhteistyössä