Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huonoa asiakaspalvelua tuollainen ettei myydä ihmisille pelkän kansalaisuuden perusteella.Suomalaiset osaa?
Kerrotko missä venäläisestä ei pidetään?Jossain Suomi pikkukylissä? Pöh, mä jopa sain Hermekseltä 3 Kelly lompakkoa mitä jonotetaan 1-6 vuotta, kun kerrankin älysin sanoa että venäläinen olen enkä Suomesta, suomalainen mitä ne aina luulivat kun aina sanonut pelkästään että Suomesta, enkä ikinä saanut mitään. Kun hekin tietää että venäläiset ovat potentiaaliset asiakkaat. Suomalaiset taas ilmaisämpäreiden kansa. Vast nykyään merkkituotteet alkaa kiinnostua suomalaisia ja Hki:ssä nykyään näkyy enemmän tyylikkäitä. Paitsi ulkomailla edelleen suomalaisista eri käsitys. Huom! Itse en jaksa päivittäin olla tyylikäs, sen olen kun on pakko. Ei aika riittää
eikä kukaan täällä onneks katso vinosti vaikka tukka olisi sekaisin ja parkatakki päällä.
Edelleen mistä sä sen tiedät?Et nyt tajua pointtia. Se, että palvelee asiakasta hyvin, ei tarkoita sitä, että hänestä tykkäisi. Tottakai paljon rahaa tuovaa asiakasta palvellaan hyvin, mutta ei se ole sama asia, että siitä asiakkaasta etityisemmin pitäisi.
Itse en pahemmin kelan rahoja ole saanut (paitsi äitiyslomalla), mutta silti en kyllä kauheasti jaksa sellaisia ihmisiä, jotka vain jauhavat "raha sitä, raha tätä, "haluan rahaa" "ostin sitä ja ostin tätä". Ei se ole kateutta, vaan lähinnä ihmettelyä, sääliä ja tylsistymistä.Ei arvostetaan siks kun Kelastakin saa pyytämällä. Olisi aika hankala elää varma esim Kolumbiassa eikä arvosta rahaatuskin siellä suomalainen pärjää varma kuolee sitten nälkään viikon päästä.
Sekä paskapuhe! Rahaa on tärkein työkalu, suomalaisille kuin venäläisille, sä sekoitat muu elämä ja elämän tärkeimmät asiat rahan kanssa. Se että joku suomalainen ei pidä että joku naapuri Pekka juoksee rahan perässä, on puhdasta kateutta kun toinen naapurista vielä ei keksinyt miten sen tekee ja kuinka sohvaperuna ees pärjää kun työnteosta puhutaan, kun mukavampi juoda kaljan ja polttaa tupakan parvekella Kelan rahoilla.
Joo ei todellakaan kaikki, tässä just yritän selittää että sellainen mielikuvitus ulkomaalaisilla on että Suomi ihmiset juokse vain ilmaisämpäreiden ja halvaan alkoholiin perässäHuonoa asiakaspalvelua tuollainen ettei myydä ihmisille pelkän kansalaisuuden perusteella.
Eikä kaikki suomalaiset todellakaan ole ilmaisten ämpäreiden perään. Mä en tuhlaisi aikaani jonottamalla ilmaista ämpäriä ihan vain sen takia, että sen saa ilmaiseksi. Jos mä tarvin ämpäriä, niin mä ostan sen.
Olen joskus nuorena ollut kesätöissä myyjänä, ja voin kertoa, että aika monen asiakkaan lähtiessä tuli silmiä pyöriteltyä ja muiden kanssa asiakkaan käytöstä päiviteltyä.Edelleen mistä sä sen tiedät?Itse myyjänä en osa ainakaan tuntea mitään asiakkaan kohtaan, on se hyvä tai huono, samoin yhteistyökumppaneidensa kanssa, teen vaan oman roolin mitä mun kuuluu tehdä.
@ Zariza, oletko kateellinen Milannalle?
Kuka jaksa muiden kanssa aina rahasta keskustellaItse en pahemmin kelan rahoja ole saanut (paitsi äitiyslomalla), mutta silti en kyllä kauheasti jaksa sellaisia ihmisiä, jotka vain jauhavat "raha sitä, raha tätä, "haluan rahaa" "ostin sitä ja ostin tätä". Ei se ole kateutta, vaan lähinnä ihmettelyä, sääliä ja tylsistymistä.
Ja joo, raha on tärkeää myös suomalaisille, mutta aika eri mittaluokassa kuin venäläisille. Mikä on kyllä sinänsä ymmärrettävää, maiden historian, elinolojen ja kehitysasteen erot huomioiden.
Tietysti jos teette jonkun projektin on parempi mukava ihminen. Asiakkaat asiaa erikseen. Itselle ei väliä onko se helppo tai hankala, yksilö se on ja jos osat hommansa hyvin pakko olla valmiina ottaa vastaan jokaista asiakasta eikä pyöritellä silmiä ihan niin kuin tämä on yllätyksenä tullut.Olen joskus nuorena ollut kesätöissä myyjänä, ja voin kertoa, että aika monen asiakkaan lähtiessä tuli silmiä pyöriteltyä ja muiden kanssa asiakkaan käytöstä päiviteltyä.
Ja sama se on nykyäänkin työelämässä. Jos joudun jossain projektissa työskentelemään jonkun vaikean/rasittavan tyypin kanssa, niin kyllähän se siitä työnteosta paljon ilävämpää tekee. Kaikki nyt mielummin toimivat mukavien tyyppien kanssa.
RepsVenäläiset naiset ovat kieroja.
Tehdään kaikkea hämärää kun ei muka tiedetä.
Ne varastaa usein ja ei välitä muista, ovat ylimielisiä.
Tästä näkee miten ulkona olet suomalaisesta maailmankuvasta. Harvalla suomalaisella se raha on tärkein juttu elämässä. Riittää, että sitä rahaa on sen verran, että tulee toimeen, mutta se ei ole koko elämä. Aina on joku, joka juokseen sen rahan perässä, eikä häntä edes aina kadehdita, paremminkin voidaan sääliä, kun elämässä ei ole muuta kuin se raha ja rahan lisää kahmiminen.Ei arvostetaan siks kun Kelastakin saa pyytämällä. Olisi aika hankala elää varma esim Kolumbiassa eikä arvosta rahaatuskin siellä suomalainen pärjää varma kuolee sitten nälkään viikon päästä.
Sekä paskapuhe! Rahaa on tärkein työkalu, suomalaisille kuin venäläisille, sä sekoitat muu elämä ja elämän tärkeimmät asiat rahan kanssa. Se että joku suomalainen ei pidä että joku naapuri Pekka juoksee rahan perässä, on puhdasta kateutta kun toinen naapurista vielä ei keksinyt miten sen tekee ja kuinka sohvaperuna ees pärjää kun työnteosta puhutaan, kun mukavampi juoda kaljan ja polttaa tupakan parvekella Kelan rahoilla.
No siiä tapauksessa. Voisitko jättää hänen arvostelut pois.No en Tod.![]()
Juuri sain päätökseen Venäjä Tienhaarassa-kirjan. Kirja on jo kerinnyt vanhentua 4 vuotta, mutta kertoi että Venäjällä kirjojen, sanomalehtien ja aikakauslehtien lukeminen on romahtanut Neuvostoliiton ajoista.katso liitettä 3150 Täällä luetaan vielä. katso liitettä 3150 kirjoja.
BTW et voi olla työelämässä, kun olet aina t ä ä l l äOlen joskus nuorena ollut kesätöissä myyjänä, ja voin kertoa, että aika monen asiakkaan lähtiessä tuli silmiä pyöriteltyä ja muiden kanssa asiakkaan käytöstä päiviteltyä.
Ja sama se on nykyäänkin työelämässä. Jos joudun jossain projektissa työskentelemään jonkun vaikean/rasittavan tyypin kanssa, niin kyllähän se siitä työnteosta paljon ilävämpää tekee. Kaikki nyt mielummin toimivat mukavien tyyppien kanssa.
No siiä tapauksessa. Voisitko jättää hänen arvostelut pois.
Näin sivusta katsottuna Milanna on menestyvä liikenainen ja sinä olet matkalla kaatopaikalle.
Kieltämättä vähän liikaa tullut viime aikoina täällä roikuttua.BTW et voi olla työelämässä, kun olet aina t ä ä l l ä![]()
Milanna on erinomainen esimerkki siitä, mitä ja millaisia venäläiset eivät ole.
Kieltämättä vähän liikaa tullut viime aikoina täällä roikuttua.
Onneksi en sentään vielä ole sinun tasoinen luuseri, joka sen roikkumisen lisäksi pitää kirjaa muista roikkujista![]()