AIVAN JÄRJETÖNTÄ!!
Eli neuvola on sitä varten, ettei sieltä vaan saa kysyä neuvoa?? Eli homma menee niin, että kaikki täällä reteenä esikoisen äitinä ilmoittaa, että ""No minähän tiedän kaiken vauvoista, en minä ammattilaisten neuvoja tarvitse"". Aargh.. Minä voin sentään hyvillä mielin tunnustaa, että kysyn neuvoa neuvolasta, luen kirjoista, kyselen täältä sekä muilta keskustelupalstoilta ja näistä neuvoista sovellan meille sopivaa käytäntöä. Aivan järjetöntä uhoomista.. Onko se häpeä, että kysyy neuvoa? Mitä hittoa te sitten täällä roikutte jos osaatte kaiken ja tiedätte kaiken??
Minä en ole synnynnäinen äiti, en tosiaan tiennyt mitään vauvoista,soseita,korvikkeista,sairauksista tms ennen kuin olen ajan kanssa opiskellut, kysellyt ja pyytänyt vinkkejä. On se hyvä, että joku tietää ..
Älkää ihmeessä neuvolasta ainakaan kysy neuvoa, ei ne mitään tiedä. Tai itse asiassa, miksi edes käytte neuvolassa? Kyllä se lapsi kasvaa sitä tahtia kuin kasvaa ja kehittyy omaan tahtiinsa. Kyllä te äitinä tiedätte mikä on normaalia ja mikä ei.
Parempi, ettette mene lääkäriinkään kuin vasta silloin kun meinaa lapselta henki lähteä. Kyllä te osaatte häntä hoitaa kotonakin. Kossua vaan sukkaan ja vällyjen alle.