"vieras"
Eli veljeni toi uuden tyttöystävänsä ensi kertaa näytille eilen tyttäremme synttäreille. Ja voi pyhä jysäys sitä tytön käytöstä! Aluksi esitteli itsensä meidän tytölle, kun tulivat ja tyttö riensi innoissaan enoaan vastaan. HALOO, ei 3 vuotta täyttävä lapsi ymmärrä, että tuo on joku "tärkeä" tyyppi - naurettavaa alkaa esittelemään itseään pikkulapselle! "Hei, mä oon ***", no eihän lapsi sitä tajua vaan lähtee juoksemaan paikalta pois takaisin leikkimään. Nolotti sen tytön puolesta.
Sitten toinen seikka: he tulivat SYNTYMÄPÄIVÄJUHLIIN, eikä tuo tyttöystävä ollut hommannut lahjaa! Veli selitti, ettei osannut mitään ostaa, että pitää sitten vaikka rahana antaa tai jälkikäteen käydä kaupoilla, mutta kyllä mun mielestä tuon tyttöystävän ois pitänyt huolehtia naisena lahjasta! Liekö sit sen verran ylimielinen veljen perheenjäseniä eli mua ja mun perhettä kohtaan?
Kiitti ku sain avautua!
Sitten toinen seikka: he tulivat SYNTYMÄPÄIVÄJUHLIIN, eikä tuo tyttöystävä ollut hommannut lahjaa! Veli selitti, ettei osannut mitään ostaa, että pitää sitten vaikka rahana antaa tai jälkikäteen käydä kaupoilla, mutta kyllä mun mielestä tuon tyttöystävän ois pitänyt huolehtia naisena lahjasta! Liekö sit sen verran ylimielinen veljen perheenjäseniä eli mua ja mun perhettä kohtaan?
Kiitti ku sain avautua!