Elikkäs mä vien louskun huoltoon keskiviikkona, tekevät vuosihuollon ja tsekkaavat sen muutenkin katsastuskuntoon sekä käyttävät katsastuksessa.
Jos menee läpi niin meillä juhlitaan teini-iän ohittamista.
Mä jännitän myt jo ihan hirveesti, kuinkahan kuralla mun maha olis jos yrittäisin itte sen katsastaa?
Jos menee läpi niin meillä juhlitaan teini-iän ohittamista.
Mä jännitän myt jo ihan hirveesti, kuinkahan kuralla mun maha olis jos yrittäisin itte sen katsastaa?