Veikkauksia: päästäänkö meillä juhlimaan synttäreitä viikonloppuna? Kakkutarpeet kauppalistassa

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Elikkäs mä vien louskun huoltoon keskiviikkona, tekevät vuosihuollon ja tsekkaavat sen muutenkin katsastuskuntoon sekä käyttävät katsastuksessa.

Jos menee läpi niin meillä juhlitaan teini-iän ohittamista.

Mä jännitän myt jo ihan hirveesti, kuinkahan kuralla mun maha olis jos yrittäisin itte sen katsastaa?
 
Empatiat sulle. Mun on 16v. ja aina jännittää. Silti mun aina läpäsee ja ukon 5v. ei. Se on varmaan uhmis :D Veikkaan et läpäsee mut joku korjauskehotus voi tulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milkkis:
Empatiat sulle. Mun on 16v. ja aina jännittää. Silti mun aina läpäsee ja ukon 5v. ei. Se on varmaan uhmis :D Veikkaan et läpäsee mut joku korjauskehotus voi tulla.

Meillä on kans uhmis eli täyttää kesällä 5v, mutta se kyllä menee läpi heittämällä.

Edelliset katsastukset (2 kertaa me ollaan sitä aiemmin katsastettu) on menny läpi ilman korjauskehotuksia.

Mä jännitän varmaan vaan ihan periaatteesta tota katsastusta.
 

Yhteistyössä