V
veikkaaja
Vieras
Meillä oli eilen riitaa miehen kanssa ja mieleni järkkyi sen verran, että otin muutaman unilääkkeen, jotta voisin nukkua rauhassa. Mieskin otti lääkkeen (ne on sille määrätty). Keskellä yötä heräsin siihen, että mies harrastaa UNISSAAN seksiä kanssani ja saa... ja tuon jälkeen jatkoi uniaan. Eka poikaystäväni oli samanlainen, pystyi unissaan tekemään sen kaiken ja aamulla ei mitään mielikuvaa tapahtuneesta :O No, minä tokkurassa kävin vessassa ja todentotta mies oli takuulla lauennut. Aamulla lähdin apteekkiin hakemaan jälkiehkäisyä. Matkalla tulin toisiin aatoksiin ja ajattelin, että ostan vain ovistestin ja jos ei ole ovulaatiota, en mitään pillereitä ota, koska olen kerran aiemmin sellaiset ottanut ja seurasi hirveä oksentaminen ja kierto meni aivan sekaisin.
Raskaus ei olisi shokki ja ollaan puhuttu, että aborttia kumpikaan ei kannata. Minulla on yksi lapsi aiemmasta suhteesta. Pidän aika pienenä mahdollisuutta, että tuosta raskautuisin. Kiertopäivä oli 17. ja ostamani ovulaatiotesti (clearblue) näyttää negaa. Muistaakseni torstaina tuli ovulaatiolimat aamulla, kunnon iso klöntti, yök. Silloin oli kp14. Joten veikkauksia, millä todennäköisyydellä 34 v. raskautuu tuosta? Oletukseni mukaan ovis ollut perjantaina.
Joo, tulen sitten parin viikon päästä kertomaan miten kävi. Mutta nyt veikkauksia!
Raskaus ei olisi shokki ja ollaan puhuttu, että aborttia kumpikaan ei kannata. Minulla on yksi lapsi aiemmasta suhteesta. Pidän aika pienenä mahdollisuutta, että tuosta raskautuisin. Kiertopäivä oli 17. ja ostamani ovulaatiotesti (clearblue) näyttää negaa. Muistaakseni torstaina tuli ovulaatiolimat aamulla, kunnon iso klöntti, yök. Silloin oli kp14. Joten veikkauksia, millä todennäköisyydellä 34 v. raskautuu tuosta? Oletukseni mukaan ovis ollut perjantaina.
Joo, tulen sitten parin viikon päästä kertomaan miten kävi. Mutta nyt veikkauksia!