Vehnänalkioöljy

Heissan ...täällä ihmeellinen juttu myöskin: Tälläinen tuli clearbluehen http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 , mutta kun testaisn niillä 10 vahvuuden omaavilla, mitkä tulivat tänään, tuli vain se viivan paikka , joten taidan liittyä menkkojen odottelijoihin;=)) Mua oikeastaan hymyilyttää, kun toisessa testissä haalea plussa ja toisessa viivan paikka, ihmeellinen kierto siis kaikenkaikkiaan ollut! :heart:
 
Myy kyllähän tossa haamuviiva on, oon muute joskus lukenu et joillain ei oo 10mIu testi näyttäny ku negaa ja sit 25mIu haamun tai haaleen plussan..et ota nyt sit kaikista maaliman testeistä selvää :D mutta en kyllä usko et siulla menkat alkaa..ja muuten miulla on ollu ongelmii testata r-testil aamupissil ku viime yön enne nukkumaa menoo klo23 pissille, sit klo.03.00 ja aamu klo.7.00 testasin sen negan..eli mite voi pidättää pissii rakossa ja saada luotettavan tuloksen ku kusettaa vähä välii :LOL: eli siis sillo ku sain eile aconil sen haamujen haamun ni pissi oli ollu..hmm 6h rakossa..tänä aamuna siis vaan 4h
 
Niin haalea vaaleansininen viiva on siinä myös pystyssä, mutta seuraillaan tilannetta, 4 päivää ihan rauhassa! :heart:

Nukuin tunnin päikkärit, niin , ihan hirmusesti alkoi väsyttään! |O

Ihanaa iltaa kaikille, mitäs muille kuuluu?? :heart: :flower:

Rva PIkkumyy :heart: :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:



KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Tyty86..................kp30/30-35.............yk7............esikko.....30pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp29/32*.............*yk1*.......1.yht..28.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp27/43-46..............yk1/2009.....esikko.
Rusina-Pähkinä....kp25/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp21.....................yk5v..ivf , 7vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08
Taikakuu..............kp 9/32 .................... ..... 12.s pv öljyä
Pelkkää kriisiä ....kp?....................öljyä, noin 3vko
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......24pv vehnä


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]
Bianca72 ............kp3/28......yk2 öljyn knssa, 10pv öljyä
:heart:
 
HUomenta!
Täällä siis tänä aamuna varmistettu et raskaana ei olla :ashamed: nega tuli edelleen aconin 10mIu r-testiin..eli siis huomen ku tulee kp:t täytee ni alkaa menkatkii..nyt on normi menkka oireina tullu finnit naamaa :/ Eli joko kysees oli kemiallinen tai sit vaan menkka oireet+flunssa. Eli en varmaankaa jatka tota öljyn litkintää seuraavassa kierrossa..en tiiä..ku en viiti anopin luo raahaa lappii sitä öljyy :D vois ihmetellä..on se vaa ihmisen hyväksyttävä et ei tää vauva luomuna varmastikkaa tule..noh enää 5 yk:ta ni ehkä meitä jo kuunneellaa enempi siel lääkärissä :|
Mutta paljon muille plussa onnee :heart: täällä kävi näin..
 
Älähän nyt Tyty, teillä on vasta vähän aikaa yritystä alla, sanotaan, että vuoden aikana pareista 90% raskautuu! Eli ei teillä ole mitään hätää, monethan noissa pinoissa ovat aloittaneet esin viime vuoden heinäkuussa ja nyt raskautuneet, ilman mitään tutkimuksia, kaikki vaatii aiknsa, vaikka välillä sitä ihminen toivoo, että kaikki kävisi nopeasti! :hug: :heart:

Minun esikoispoikani ei saanut alkua vaikka kuinka yritimme ja silloin olin tosi nuori, paljon sinuakin nuorempi!! :heart: Varmaan vuoden olimme ilman ehkäisyä, ei onnistunut, sittenn emme yrittäneetkään, käytimme ehkäisyä välillä ja sitten uudelleen harjoitus päälle joka tuotti tuloksen, ei ensimmäisestä kierrosta! :heart: Tytär sai alkunsa 1. tai 2. kierrosta ja nykyinen kuopuspoika yk 2 muistaakseni, mutta sitten 4.s menehtynyt kmvauvamme yk 5 ja tuo mennyt tuulimunaraskaus yk 6 ja nyt jos tämä on raskautta yk1, mikä on kyllä yllätys, jos on niin nopeasti onnistunut, mutta olihan minulla monia kikkoja tässä kierrossa mukana! :heart:

Ihanaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
tyty86 :hug:

Nettipimennössä olen ollut lauantaista-tiistaihin..Pitihän se käydä testaamassa että toimiiko öljy.. ;) No toimihan se ainakin pupuilu oli nyt mielekkäämpää kun öljy oli tehnyt tehtäväsä. Eli liukkautta oli enemmän.. :D Ovis ei vielä ole käsillä.. Vähä "harjooteltiin".. :heart:
 
Juu , ainakin jotenkin voi olla yhteydessä keskenmenoihin, en tiedä kyllä miten?..googlettamalla voisi löytyä, esim googleen laitat "kilpirauhaskoe ja keskenmeno" sillä voisi löytyä jotain tietoa..nyt kiirusta..ruuanlaittoa ja haen miehen töistä..myöhemmin lisää;=) :heart:
 
Bianca72 kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa lapsettomuutta..Itselläni on vajaatoiminta..Lääkitys aloitettu toukokuussa puolikkaalla tabletilla nyt nostettiin yhteen tablettiin.. Kun lääkitys on kohillaan niin sitten kyllä voi raskautua.. =)
 
rusina-pähkinä :hug: oon tosi pahoillani vanhempasi puolesta..vanhemman menetys on tosirankka paikka..paljon voimia sinne.
Joo ehkä olis iha hyvä syyö tota öljyy,mut tosiaa lähen lappii lomalle ekaa kertaa kahtoo anoppii ja en taida viitsii rahaa öljyy sinne..joten en varmaa jatka öljyn syöntiä.
 

Yhteistyössä