Vehnänalkioöljy

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:



KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Rouva Pikkumyy...*kp30/32*.............*yk1*.......1.yht..29.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp27/43-46..............yk1/2009.....esikko.
Rusina-Pähkinä....kp25/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp21.....................yk5v..ivf , 7vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08
Taikakuu..............kp 9/32 .................... ..... 12.s pv öljyä
Pelkkää kriisiä ....kp?....................öljyä, noin 3vko
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......24pv vehnä

Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp1/........yk7............esikko.....30pv vehnä)

Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]
Bianca72 ............kp3/28......yk2 öljyn knssa, 10pv öljyä
:heart:
 
Rusina-Pähkinä: Tämän pinon ihan ensimmäinen aloittaja:Kiitos kun tälläisen pinon joskus aloitit ja aloit kokeilemaan, mitä nämä "aineet" auttavat! Olen niin iloinen, että raskauduit 3kk:n käytön jälkeen ja samalla erittäin pahoillani, että so todettiin tuulimunaraskaudksi! :hug: , mutta se , että raskauduit, antoi sinulle ison näytön siitä, että raskaudut!! :heart: Sinulla on siihen edelleen mahdollisuus! Sitä myös sinulle kovasti toivon!! :hug: :flower:
Pahoittelut toisen vanhempasi menettämisestä, se on elämän "kovempia"juttuja myös! :hug:
Minä menetin ensin isäni 61-vuotiaana, pian 5 vuotta sitten :snotty: , kuoli lumihankeen(sydänkohtaus)
äitini vuosi sitten 64-vuotiaana, rankan sairastelun jälkeen (2-vuotta) :'( , olin hetken hänen omahoitajanaankin, joten tiedän, miltä tuntuu menettään vanhempansa. :'( Lämmin halaus sinulle sen vuoksi!! :hug:
Hedelmällisyydestä:Se on varmaan totta ja siitä olen iloinen, että edelleen tässä iässäkin se saattaa olla mahdollista minulle! :heart: Kiitos varovaisista onnitteluistasi, mutta edelleenkään, kun en ole saanut plussaa, en pysty uskomaan oikeaan raskauteen. Silloin vasta uskon, jos saan kunnon plussan, ihmettelen tuollaista haamuiluani, joko olin liian aikaisessa testatessani tai sitten joku on vialla, tulee haamuja, muttei plussaa. :ashamed:
Ymmärrän (kateellisuutesi) :hug: , mutta voipa olla hyvinkin, että tämä ei olekkaan sitä mitä luulen/toivon! Seurataan tilannetta siis! :heart:

Tyty, en osannut ottaa sinua kokonaan pois listalta, koska olit kuitnkin mukana, sopiiko tälläinen merkintä kuin listassa? Ja tervetuloa heti mukaan takasin jos vaan haluat ! :heart: :flower:

Hyvää yötä kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
..Juu kopsaan toisesta pinosta suoraan:

Eli näin se menee;=)

Huomenia;=)


Tulin vaan ilmoittelemaan, että testasin tänä aamuna...mutta jotain viivanpaikkoja vaan tulee, että uskon kyllä tämänolevan kuitenkin negakierto! Nolottaa jälkeen päin kun niin luulin olevani raskaana, mutta niin kai me kaikki välillä teemme!?


Nyt menkkoja odottelemaan!
Milloinkohan se tättähäärä tänne sapuu?

No uudella innolla sitten uudessa kierrossa!!


Ihanaa päivää kaikille!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ja haavehan on edelleen sama: :heart:

 
Bianca72
Mäkin kopsaan:

Myy:Älä loukkaannu, jos ehdotan sellaista, että se oli vielä sitä tuulimuna raskaushormoonia. Mulle tuttu sanoi, että Hcg.ta saattaa olla veressä vielä 1kk+- km.stä..Mulla oli vielä 2 viikon päästä vissiin pikkuisen.
Kuitenkin pahoittelu sulle ..
**
Mulla on jotenkin toiveet korkeella, vaikka täti yhä päällä :x :whistle: ....

Ajatelkaas, kun on öljyt,terot ja verikokeetkin otettu :D :D ..toiveissa saada mahd. lääkettä, jos nyt olis se maitohormooni koholla.
Ja toki sitä

:p :p
tarvitaan myös, juu nou ;)

**

Mukavaa päivää, palataan myöhemmin asiaan taas.

 
Bianca:Älähän nyt, en minä suuttunut kysymyksestäsi, eikä sinun eikä muidenkaan tarvitse olla hiljaa, eikä kyselemättä, kaikki mukavasti sovussa kirjoitellaan, mitä päähän pälkähtääpi!!


tyty:lle pahoittelut menkoista!
Kiva, että olet mukana kuitenkin pinossa!!


mä oon varmaan pöhkö, en vieläkään usko, että täti tulee..en ainakaan just nyt!! Lämmöt edelleen korkealla..varmaan se tuulimunaraskaus sekoitti elimistön ja kierron!? Miten sinulla rusina-pähkinä menkat alkoivat tuulimunaraskauden jälkeen , monesko pv?


Mukavat illanjatkot kaikille!!


Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
, kokeilin illalla vielä kuvata ne 2 clearblue testiä , eli se olikohan edellispvnä tehty ja tänä aamuna tehty..ainakin viiva plussan kohdalla vahvempi tänä aamuna tehdessä..merkinneeköhän mitään??

Minulla on huonoa oloa, ja yritin nukkua, mutta nousin kun uni ei tule vielä.


Rva Pikkumyy..toivottelee kaikille plussaisia Onosia!!
:heart: :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:



KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT


Rouva Pikkumyy...*kp31/32*.............*yk1*.......1.yht..30.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp28/43-46..............yk1/2009.....esikko.
Rusina-Pähkinä....kp26/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp22.....................yk5v..ivf , 8vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08
Taikakuu..............kp 11/32 .................... ..... 14.s pv öljyä
Pelkkää kriisiä ....kp?....................öljyä, noin 3vko
MinzuS.................kp17/29-31...........yk5v..........esikko.......25pv vehnä

Ykköskierrolla mukana ollut:

(Tyty86......................kp2/........yk7............esikko.....30pv vehnä)

Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]
Bianca72 ............kp4/28......yk2 öljyn knssa, 11pv öljyä
:heart:
 
Tämä on mielenkiintoinen ketju seurattavaksi. Toivon jotta tuo öljy edesauttaa teitä raskautumaan. :heart:

Itse kokeilin foolihapon ottamista ja sitten hiilihapollisten juomien poisjättämistä. Muistan lukeneeni tämän palstan kautta saamastani linkistä jotta hiilihapolliset juomat heikentävät kohdun seinämiä ja siten sitä kiinnittymispintaa. Joten foolihappo lisää pinnan pitoa ja limu heikentää...ja nyt tulikin sitten plussa :heart:
 
Rouva Pikkumyy kyllä se taitaa PLUSSA sinulla olla... :heart: Varovaisesti vielä onnittelen.. Tuolla listalla väärä kp minulla. Kp 11 on tänään ja 14:sta päivä öljyä. =) Tänään ajattelin alkaa tikutteleen taas ovista..
 
Heissan taas!

En vielä osaa uskoa, että olisi plussa, seuraan tilannetta! Ihanaahan se olisi, mutta olen niin varovainen tällä kerralla uskossani!

Taikakuu ja Bianca :kiitokset sydämelliset teille!


Korjasin kp:si taikakuu , olen vähän hajamielinen! :saint: :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Minä olen vähän viettänyt hiljaiseloa kun ei oikein mitään ole ollut kerrottavaa. Tänään aamulla tuli ovulaatiotestiin plussa ja pakastealkionsiirto on sitten maanantaina. Tänään mulla on kp17.
Nyt vaan toivon, että edes toinen niistä kahdesta siellä pakkasessa sulaisi nätisti ja lähtisi jakautumaan.
 
Bianca72
Soitinkin jo verikokeen tuloksia ja kilpirauhasarvot oli kunnossa, huoh!
Prolaktiiniarvo tulossa vasta viikon päästä ...
Senkka oli vähän koholla 17-18.., mutta mulla on flunssa päällä...Onkohan vaarallista???Siis tuo arvo :/
 
Kävin aamulla verikokeissa hcg, ja raskaana en ole , vaikka mikä esittäisi muuta, joten menkkoja odotellessa..clearbluehen meni kyllä usko! :headwall:

HCG siis vain alle 1.


No OnniEmmistä edelleen haaveilemme, kunhan menkat ensin tulevat! :heart:

Jotenkin ihmettelin kyllä ,kun liuskatesteihin ei tullut kunnon plussaa,..siksi verikokeissa kävin.

Mukavaa vkloppua, meillä touhukas vkloppu joten varmaan ei paljon näy;=)) :heart:

Terv Rva Pikkumyy, edelleen OnniEmmistä haaveileva, kunhan menkat ensin tavoittaa, nyt saavat alkaa , vaikka heti, että päästään uuteen yritykseen! :heart:

:heart: :wave:
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:
Anteeksi kun utelen Bianca72 millaiset arvot sinulla oli (siis nuo kilpirauhasarvot)? Minäkö utelias,enhän toki? :ashamed:
Voi, kun meni ohi korvien, apua.., mutta oli kuulemma normaalit. Tuota senkkaa niin säikähdin :ashamed:

Myy: Voi sentään :/
 

Yhteistyössä