Vehnänalkioöljy

Varhaishuomenia tai yöllisiä tervehdyksiä!


Nukahdin eilen varmaan ennen 22 jo, tein hoitoa huuleeni ensin valkosipulinkynnellä halkaistulla, siis niihin kipeisiin aftarakkuloihin.


Iltalämpö oli 37,3 astetta, päivällä nukuin 2,5 tunnin päikkärit, niin väsynyt olin.

Illalla tein rohkean teon, koska oireita on niin runsaasti ja ollut jo viikon, niin tein rtestin babyplussan 25 herkkyisellä testillä..no kyllä siihen tuli haalea kakkosviivakin...

Yöllä kun nyt heräsin tein Clinic rtestillä myös 25 vahvuudella uusintatestin ja kyllä siihenkin se kakkoshaamu tuli....

En halua laittaa itseäni haamuilijoihin, en mihinkään vielä, koska aikaa on , milloin menkkojen kuuluisi alkaa! Tänään siis kp 26/32ja vaikea juttu kun en tiedä milloin se ovikseni mahtoi olla? No me touhuiltiin, ympäri kierron niin innolla, että suuri raskautumismahdollisuus oli :heart: Ehkäpä se kohdun liakalvon paksuus kp 21 tiistaina 15mm, olikin jonkin ihanan jutun alkua, mutta viimeaikaisten kokemustni saattelemina olen erittäin varovainen vielä......Toivoa ihanasta asiasta toki voin yllä pitää! :saint: :heart:


Ihanaa aamua kaikille "kuumeinen" rva Pikkumyy(37 astetta)


 
HUomenta!
Olipas rouva pikkumyyllä hyviä uutisia :heart: uskon et ovis on ollu aiemmin jos nyt jo haamu näkyy..hienoa :flower: ! Siusta taitaa tulla mein pinon eka plussaaja :D

Joo eli täällä on fiilikset aika maassa :ashamed: en usko että tässä kierrossa vieläkään tulee plussaa..
 
Bianca72
Varovasti onnea =) :flower: .

Mulla yhä flunssaa ja poskeen sattuu jotenkin..

Ehkä jouluun mennessä oon terve :LOL: .

Tyty :hug: ..ei me luovuteta!
Mä varmaan tilaan ovistestejä :xmas:

No niin! Nyt on tilattu ovistestejä :whistle: ...
Miltä kp.ltä vois alkaa tikuttelemaan?

Jos en nyt bongaa ovista saiskohan niitä clomeja???
Sorry hätäilyni :p ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:

KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Tyty86..................kp28/30-35.............yk7............esikko.....28pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp27/32*.............*yk1*.......1.yht..26.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp25/43-46..............yk1/2009.....esikko.
Rusina-Pähkinä....kp23/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp19.....................yk5v..ivf , 5vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08
Taikakuu..............kp 7/32 .................... ..... 10.s pv öljyä
Pelkkää kriisiä ....kp?....................öljyä, noin 3vko
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......22pv vehnä


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]
Bianca72 ............kp1/28......yk2 öljyn knssa, 8pv öljyä
:heart:
 
Tämän aamun saldo aconin 10mIu r-testii vaaleen haaleen ohut haamu :D näkyy jos tikkuu hieman kääntää ja tuli testiajan sisäs. Mutta kuten myykin en taho haamuilijoihin enkä muutenkaan liikaa iloita, 5 kemiallista raskautta takana peräkkäi :ashamed: eli tää voi tarkottaa siltikkii menkkoja kun nyt dpo11..joten nyt vaan odotellaan..on muute noil 10mIu testien herkkyyksil eroo,testasin samaa aikaa mammaksi,fi 10mIu r-testil ja se ol nega, eli se ei ainakaa oo yhtä herkkä ku acon =)

"oireena" lämmöt 37c ja flunssanen olo. Hiki tulee jo rappuja kävellessä ja tuntuu et sydän käy normalii nopeempaa..eli syke hieman korkeempi. Nii ja roskaruoka himo ja nälkä useemmin :p aika ajoin ollu illal vienoo menkka juilintaa kute eile illal..mutta ei mitää tissi tuntemuksii..

Hyvää alkavaa viikkoo..nyt toivotaa et kaikil tärppää :wave:
 
Oi, olispa ihanaa, kun selvittäisimme jo eka kierroksella öljyn käytön hyvät jutut, ihanaa tyty, sinullekkin varovaiset Onnittelut!!


Sama minulla tuon lämmön kanssa, koko ajan ylhäällä, ja hengästyminen se on totta sitä tapahtuu helpommin ja pientä huonoa oloa, minulla myös rinta=tissituntemuksia, mutta minulla joka kerran sama ne reagoivat ensimmäisinä.
Se on yksilöllinen juttu jokaisen kohdalla, mitä oireita, vai onko oireita :saint:

Nyt plussailuviikko alkaa, toivottavasti..odotan niitä minun 10 vahvuuden rtestejä :heart:

Heippa taas kaikille!





 
Pahoittelut Bianca, nyt vaan parempaa Onnea uudessa kierrossa!

Kävin lääkärillä, sain antibioottikuurin, kurkku ja afta alue tulehtunut, kuten arvelinkin. Lääkkeet sellaisia , joita voi käyttää myös raskaana ollessa. :saint:

Apteekista clearbluen rtestikin tarttui mukaan!


Ihanaa pvn jatkoa kaikille!
 
Tää on kauheaa, kun kuullostelee , onko oireita ja millaisia, pitäisi vaan olla rennosti! :D
No eiköhän se selviä tämän viikon aikana alkaako menkat!

Niin Bianca ovistikuilla on ihan mukava testailla, paitsi joskus kun ei saa sitä viivaa siihen, no mutta yleensähän sen saapi siis oviksen huomattua niillä! :heart:
Mukavaa pvn jatkoa heräsin päikkäreiltä juuri! |O
 
Bianca72
Jippii! Soittelin neuvolaan näitten terojen takia, kun oli vähän kysyttävää, niin tuli ilmi, että mulla on jäänyt "roikkumaan" yks verikokeen lähete! Sillä siis katsotais mun prolaktiini+kilpirauhas arvot =) ..Nyt meen sit, kun menkat+nuha hellittää, että oon häpi!! Saattaa olla, että mulla on yhä maitoh. koholla, joten sit en ovuloi lainkaan tai ehkä joskus vaan.
Viikko alkoikin lopulta hyvin :D :D !!!

No, mutta Myy äläs nyt, kun oot jo plussannu :heart:
 
Kp24 menossa, eikä oviksesta ole ollut tietoakaan. :| Ovistestiin ei ole tullut edes haamuviivaa, korkeintaan joku viivanpaikan tapainen, vaikka ovisoireita on aina välillä ollutkin.

Toisaalta, jos mun kierto on tosiaan sen 43-46 päivää ja oviksen pitäis tulla 14-16 päivää ennen menkkoja, onhan tässä vielä melkein viikko vielä siihen, kun ollaan semmosissa kp-lukemissa, että menkkojen oletettuun alkamisaikaan olis pari viikkoa. Voiko ovulaatiota ylipäätään tulla, jos kierron pituus on yli 40 päivää?

Niin ja onko kierron lyhentämiseen ja säännöllistämiseen muita lääkkeitä kuin terot? Metuja siis jo syön, mutta Terolut-reseptiä hoitava lääkäri ei kirjoittanut ennen virkavapaalle jäämistään. Pitäisköhän mun käydä pyytämässä tero-resepti joltain toiselta lääkäriltä?

Vehnisöljystä sen verran, että oon nyt löytänyt suht hyvän tavan ottaa päivittäinen öljyannos: teelusikkaan pari tippaa sitruunamehua pohjalle ja siihen öljyä päälle, lusikka suuhun ja pikainen nielaisu, ja lopuksi päälle jotain syötävää tai muuta juotavaa. :saint: Tähän mennessä oon ottanut öljyn päälle joko viinirypäleen, kirsikkatomaatin, leipähaukun tai hörpyn maitoa ja oon saanut minimoitua sekä öljyisen tuntemuksen suussa/kurkussa että vehnisöljyn maun.
 
Kiitos onnitteluista,vaikka en niitä kovinkaa mieluusti ota vastaan kun se viiva oli viel niin vaisu ja kemiallisii jo 5 peräkkäi takan..joten en viel intoile yhtää... :ashamed: koha saan kunnon plussan ni sitte vasta..hyvinki voi menkat alkaa ja sitähän pelkään kaikkein eniten |O
evenstar olen lukenu paljo et vaikka kierto ollukkii yli 40pv ni silti on porukka ovuloinu =) joten se on vielä mahollista.
Bianca hienoa et pääset lisä kokeisiin =) mutta :hug: tädin puolesta..
myy siulla ainakii on plussa ihan varma ;) :heart:
 
Katsotaan loppuviikolla tyty! :saint: , toivotaan, että niin on!

Onko sinulla millaisia tuntemuksia..tyty??minulla vaihtelevasti huimausta, rinnat hassun tuntuiset, alavatsa tuntuu kuin olisin tehnyt alavatsaliikkeitä!! En kyllä ole, koska olen sairaana. :headwall:

Toi on kyllä ihana toi mittari tyty, heti ostan jos tarvetta joskus kun tulee markkinoille, se on minusta jopa halpa verrattuna tavalliseen raskaustestiin minkä ostin maksoi 10 euroa apteekissa, ja nyt kun luin sillä tehtyjä kokemuksia...huonoja olivat..paljon negoja, vaikka oikeasti oli ollut plussa ja toiset näyttivät , mitä sattui väriä plussan kohdalla, minä luulin, kun on kallis niin varmasti on hyvä, eli edelleen puhun sitten vaan babyplussan puolesta!! :heart:



Heippa taas kaikille! :heart: :wave:

Nukuin toiset päikkärit jo tänään. |O


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Myy täällä oireina on lämmöt 37,2c ja poskia kuumottaa nyt, hengästyttää normaalii herkemmi ja syke nopeempi ku liikkuu. Huomasin äske ku suihkus käin et rinnat on sivuilta jo pikkase kipeentyny, ja menkka jomotuksii on ollu tänää pitki iltaa..ja kummii himoja ollu ajoittain..nyt oli saatava kaupassa kylmäsavulohta ja tois päin himotti kipparikalle savujuusto(josta en sii tykkää) :D pitäs vissii savusaunaa mennä viel ni ois oikee onnellinen olo :LOL:
 
On nää ajatukset niin ristiriitaisia, iltapvllä ajattelin, etten ole raskaana, ja nyt taas ajattelen, että olenkin! :saint: :heart: :D

Mieskin välillä kyselee miltä tuntuu?? Vaikea sanoa kun mieli muuttuu koko ajan! :headwall:

Vähän aikaa sitten möksötin, mankeloin pyykkejä, ja en edes tiedä, mistä syystä.. :LOL: Mies ei edes onneksi huomannut mitään, nyt taas olo seesteinen :heart:

Onkohan tää jotain hormonijuttua?? Ja valkovuotoa tulee myöskin

No seurataan näitä hassuja olojamme! :D :saint: :heart: Otetaan vastaan mitä saadaan! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


Niin minua myös hengästyttää, mutta tuo sairasteluni samaan aikaan sekoittaa , mikä johtuu mistäkin! :LOL:
 
Bianca72
Nuorempana en koskaan rekisteröinyt oireita, mutta nyt tän kans enemmän, siis tän mahdollisen tulevan, joka joskus tulis =) .Nyt mun lopetettava kyttäily, kun ei oo hyväks silleen mulle...Kunhan menkat loppuu,niin tikuttelen ja otan rennosti muuten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:



KYLMÄPURISTETULLA VEHNÄNALKIOÖLJYLLÄ AIKOVAT PLUSSAAJAT



Tyty86..................kp29/30-35.............yk7............esikko.....29pv vehnä
Rouva Pikkumyy...*kp28/32*.............*yk1*.......1.yht..27.pv/km2/08,tm8/08
Evenstar..............kp26/43-46..............yk1/2009.....esikko.
Rusina-Pähkinä....kp24/26.................yk yli3v........?.....v-öljyä 3kk.tulos: tm 8/08
mimi79.................kp20.....................yk5v..ivf , 6vrk kyytiläinen,, testaus 1.10.08
Taikakuu..............kp 8/32 .................... ..... 11.s pv öljyä
Pelkkää kriisiä ....kp?....................öljyä, noin 3vko
MinzuS.................kp?/29-31...........yk5v..........esikko.......23pv vehnä


Haamut:


Plussanneet:
Uusi kierto:
[/quote]
Bianca72 ............kp2/28......yk2 öljyn knssa, 9pv öljyä
:heart:
 

Yhteistyössä