Veetutus pino!

Onkos täällä ketään muita jolla nuppi kiehuu ja verenpaineet on yläkanttiin? |O :headwall: :wave:

Jos haluttaa niin saa toki kertoa mikä on veetutuksen syynä. Mä en ihan vielä pysty avautuu...
 
Mikä hätänä kamu? :hug:

mua vatuttaa suunnattomasti esikoinen joka huutaa ja lujaa viereisessä huoneessa. Riehui koiran kanssa ja jatkoi toimintaansa vaikka kielsin. Sai sitten passituksen omaan sänkyynsä ja protestoi nyt karjumalla kurkku suorana.
kyse on tosiaankin ihan 9v pojankollista :headwall:
 
vieras
kerrankin sattui oikeaan aikaan oikea pino!!
mulla on särkenyt päätä eilisestä asti ja ei ole ollut särkylääkettä. mies lähti illalla (eilen) käymään kaverin luona ja pyysin että hakis lääkettä sillä reissulla. ei voi, oli vastaus. tänään soitin sille klo17 aikaan että kun lähdet töistä, tuo särkylääkettä. lupasi tuoda. ukkoa ei kuulunut vielä 19 aikaan. sit soittaa 19.50 et en taida ehtiä enää apteekkiin!!!!???!?!?!? muutenkin olen ollut ihan rikkipoikki puhki näiden menkkojen kanssa ni voi..... /&%¤#¤%&/(
 
Nyt alan hieman rauhoittumaan. :snotty: Välillä kiroan itseäni kun olen tuohon vierelleni miehen ottanut ja mennyt vielä lisääntymään. |O Eli veetutuksen syy; kiukuttelevat, villit, tappelevat lapset jotka ei usko mitään! |O Ja mies jonka aivotuksista en nyt ota selvää, en vaikka rautakangella yrittäisi vääntää.. :headwall:

Kiitos. Johan helpotti kummasti! :saint:
 
Se että kun olen opiskeleva yh ja minulla tarjoutui tilaisuus lähtee lapsen kanssa ulkomaan matkalle niin en saisi tehdä sitä koska ei opiskelevat yh:t saa matkustella kun ei kaikilla työssäkäyvilläkään ole sellaista sänssiä...huoh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Nyt alan hieman rauhoittumaan. :snotty: Välillä kiroan itseäni kun olen tuohon vierelleni miehen ottanut ja mennyt vielä lisääntymään. |O Eli veetutuksen syy; kiukuttelevat, villit, tappelevat lapset jotka ei usko mitään! |O Ja mies jonka aivotuksista en nyt ota selvää, en vaikka rautakangella yrittäisi vääntää.. :headwall:

Kiitos. Johan helpotti kummasti! :saint:
samma här

mies ollut reissussa koko viikon ja lapset levottomia kun kaipaavat iskää.
Itse olen nukkunut tosi huonosti ja väsynyt pitkistä koulupäivistä ja ajamisesta (135km)
on tää niin tämmöstä välillä :headwall:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Nyt alan hieman rauhoittumaan. :snotty: Välillä kiroan itseäni kun olen tuohon vierelleni miehen ottanut ja mennyt vielä lisääntymään. |O Eli veetutuksen syy; kiukuttelevat, villit, tappelevat lapset jotka ei usko mitään! |O Ja mies jonka aivotuksista en nyt ota selvää, en vaikka rautakangella yrittäisi vääntää.. :headwall:

Kiitos. Johan helpotti kummasti! :saint:
samma här

mies ollut reissussa koko viikon ja lapset levottomia kun kaipaavat iskää.
Itse olen nukkunut tosi huonosti ja väsynyt pitkistä koulupäivistä ja ajamisesta (135km)
on tää niin tämmöstä välillä :headwall:
Kokeilehan sinäkin jaksaa! :hug:

Siis että mä en vaan pysty käsittämään miesten (siis omani) ajatuksenkulkua. Onkohan miehillä jokin yhteinen ymmärtämishäiriö vai onkohan tuo ainoaa laatuaan? :/ Kumma ettei osata selittää asioita perusteelisemmin. Tai sitten mie oon niin dorka etten vaan ymmärrä... :whistle: :headwall:

 
kai se on joku ymmärtämishäiriö , en muutakaan keksi.
meillä oli paha kommunikaatio vaikeus viikonloppuna, ja sittenpä mies jo lähti reissuun..
saa nähdä jatkuuko asia taas huomenissa kunhan kotiutuu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
kai se on joku ymmärtämishäiriö , en muutakaan keksi.
meillä oli paha kommunikaatio vaikeus viikonloppuna, ja sittenpä mies jo lähti reissuun..
saa nähdä jatkuuko asia taas huomenissa kunhan kotiutuu :whistle:
Joo, mä epäilen vahvasti myös että miehet on lajikkeena niin omanlaisia ja erikoisia, että naisten on vaan oikeasti vaikea pystyä ymmärtämään moista ajattelua näinkin erillaiselta lajikkeelta. B) :kieh:



 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
kai se on joku ymmärtämishäiriö , en muutakaan keksi.
meillä oli paha kommunikaatio vaikeus viikonloppuna, ja sittenpä mies jo lähti reissuun..
saa nähdä jatkuuko asia taas huomenissa kunhan kotiutuu :whistle:
Joo, mä epäilen vahvasti myös että miehet on lajikkeena niin omanlaisia ja erikoisia, että naisten on vaan oikeasti vaikea pystyä ymmärtämään moista ajattelua näinkin erillaiselta lajikkeelta. B) :kieh:
:D veit jalat suustani ;)

koskas me mennään ideaparkkiin shoppaamaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
kai se on joku ymmärtämishäiriö , en muutakaan keksi.
meillä oli paha kommunikaatio vaikeus viikonloppuna, ja sittenpä mies jo lähti reissuun..
saa nähdä jatkuuko asia taas huomenissa kunhan kotiutuu :whistle:
Joo, mä epäilen vahvasti myös että miehet on lajikkeena niin omanlaisia ja erikoisia, että naisten on vaan oikeasti vaikea pystyä ymmärtämään moista ajattelua näinkin erillaiselta lajikkeelta. B) :kieh:
:D veit jalat suustani ;)

koskas me mennään ideaparkkiin shoppaamaan ;)
Kokeillen järkkää joku viikonloppu sillein että päästäisiin ihan kahdestaan :wave: :p

 
aaghh
Mun pino!! Koko päivän oon kiehunut!!
Syitä on monia aina uus aihe nostaa sen vanhankin vitutuksen taas henkiin!
Pahin on tuo mies!!! VIIKON ON MAANNUT SÄNGYSSÄ!! Joi työpaikkansa ja kajokorttinsa ja nyt sitä "ahdistaa"!!! No ok, on se valkiaa pitäny ja taaperolle vaihtanut vaippoja mut ei mitään muuta! Nousee sängystä joka päivä vasta kolmen maissa!! RASITTAVAA!!!
Sit saan "tapella" siskojen kanssa, kuka tulee hautajaisiin, kuka ottaa osaa kukkavihkoon. Vai meneekö perinteisesti et minä teen ja maksan kaiken!
Ja teinin kans saa vängätä


Huoh! helpotti!! kiitos
 

Yhteistyössä