"vieras"
Itse ainakin juon noin laatikollisen arkipäivinä ma-pe olutta ja vähintään ½ laatikkoa viikonloppuna + pari litraa viiniä vaimon kanssa viikonloppuna ruuan kanssa. Ja usein vielä otamme jälkiruuaksi vaimon kanssa pari tulppaanilasia parempaa brändyä, viskiä...yms muutaman paksun sikarin kera loppuillasta viikonlopuisin.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28776612:8-12 olutta päivässä kuulostaa (siis on) alkoholiongelmalta... Harvempi ihminen kuitenkaan juo edes yhtä olutta päivässä.
Ja olen oikeastaan kännissä noin 4 kertaa vuodessa ainoastaan. Aina olen pystynyt kuljettamaan lapset harrastuksiin, hoitamaan oman osan kotitöistä ja hoitamaan lapsia. Alkoholin nauttimisessa kun ei ole se määrä ratkaseva tekijä, vaan se miten nopeaan tahtiin sitä nauttii.
Itse ainakin tahdon opettaa lapsilleni sitä oikeaa alkoholikulttuuria, eli voi ottaa kohtuudella ruuan...yms kanssa. Aniharvoin tulee juotua alkoholia humaltumistarkoituksessa.
Ainut riippuvuus päihteisiin mulla on tupakointiin, poltan 1-1½ askia päivässä tupakkaa ja sen voin myöntää kyllä, että on paha tapa.