B) eppisii :D
Chick 25.04.2008 #30 Pulleropalleroinen, Bullero, Bella, Seija, Kelkku. Rakkaalla lapsella on monta nimeä... :heart:
poikienäiti 25.04.2008 #35 nuorin on lemppari nimiltään pontus,kuula :heart: on ihanan pullea ja kalju
Juupeli 25.04.2008 #37 Muru, mussukka, enkeli, enkuli, vauva(itse hokee koko ajan että mä oon vauva ), töyhtöhyyppä, palleroinen ym.. rakkaalla lapsella on monta nimeä :heart:
Muru, mussukka, enkeli, enkuli, vauva(itse hokee koko ajan että mä oon vauva ), töyhtöhyyppä, palleroinen ym.. rakkaalla lapsella on monta nimeä :heart:
RouvaMadHatter 25.04.2008 #38 Ihania lempinimiä ! Haisu-pyllerön toiset nimet on Mummeli ja Nöppönen :heart:
HyacinthBucket 25.04.2008 #40 Mein pienin "vauva" on mm. Lulu, Lyly, Mimmuli, Lyyti. Viisvuotias on Pulu. :heart:
Mustapantteri 25.04.2008 #41 Meillä tytön lempinimiä on mm Murulainen, Pakara/Pakaralainen ( hih ), Pöhevö, Pöhevöitsijä... :heart:
Meillä tytön lempinimiä on mm Murulainen, Pakara/Pakaralainen ( hih ), Pöhevö, Pöhevöitsijä... :heart:
ei 25.04.2008 #42 ole enää vauva, vaan 2-vuotias. mä oon häntä aina nimellä kutsunut, mies on nyt ruvennut käyttämään apina-sanaa.
ole enää vauva, vaan 2-vuotias. mä oon häntä aina nimellä kutsunut, mies on nyt ruvennut käyttämään apina-sanaa.
Työäiti 25.04.2008 #43 Se riippui kuinka paljon muksu huusi: Attila (siis hunni...), Jarkko tai Emma. Taisi olla vielä jotain muitakin
Se riippui kuinka paljon muksu huusi: Attila (siis hunni...), Jarkko tai Emma. Taisi olla vielä jotain muitakin
Tkt 25.04.2008 #45 Alkuperäinen kirjoittaja möksis: Nenne Click to expand... Meillä on Nenne Neponen, en ois kyllä koskaan uskonut että joku muukin käyttää tuoa nimeä
Alkuperäinen kirjoittaja möksis: Nenne Click to expand... Meillä on Nenne Neponen, en ois kyllä koskaan uskonut että joku muukin käyttää tuoa nimeä
Rukoilijasirkka 25.04.2008 #48 Ei se enää ole vauva, mutta silloin kun oli, se oli minun mielestä Tööt-Tööt.