vauvan vatsa tosi tosi kovalla.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kakkaa päivässä noin 6 kertaa joka kerran sellasen tosi pienen papanan kun ei kerta kaikkiaan jaksa ponnistaa ulos... luumua ollaan kokeiltu muttei toimi... mies sanoi yksi päivä et pojan kakka on kuin kanin kakka :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
sattuuko se kakkaaminen? syökö muuta kuin maitoa?

no en nyt tiedä sattuuko se kakkaaminen.. mut äskenki kun ponnisti niin sai aikaan oksennuksen :/ syö siis soseita kuin mun vauva on jo kohta 9kk :D

kokeilepa mallasuutetta tai päärynäsosetta, jos ne tepsisi? tai sitten duphalacia saa muistaakseni lapsillekin antaa.

käytättekö maitotuotteita? äidinmaidonkorvikkeita? meidän lapsella oli maitoallergian ainoa merkki ummetus. ihan vaan vinkkinä voisi seurata liittyykö maitoon. joisiko luumumehua? päärynäsose ja leseitä kehiin ainakin. banaania kannattaa välttää, samoin sokeria

Jätä myös KAIKKI semmoiset lastenruoat pois, jotka sisältää vähänkin banaania. Meidän poju kun sai ekan kerran pienen maistiaisen pilttiä jossa oli joukossa banaania, niin meni vatsa niin kovalle että huusi tuskissaan ku kakkasi, ja kakan mukana tuli verta :( Sen jälkeen en antanu banaania moneen kuukauteen, ja sitten aloitettiin varovasti kokeilemaan sitä taas, pieninä annoksina. Ja tosiaan, päärynää ja luumua kehiin.
Levolacista mulla henk.koht. semmoinen kokemus, että kun käyttö jatkuu muutaman viikon, niin vatsa menee entistä pahemmaksi. Näin siis ainakin mulla.

Yhteistyössä