vauvan valokuvauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvaukseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuvaukseen

Vieras
Eli kertokaahan mitä valokuvaamoita suosittelisitte 1-v. kuvaukseen! Plussia ja miinuksia saa laittaa, itseäni kiinnostaa Tampereella ja Helsingissä olevat, mutta laittakaa muualtakin jos saisi vähän kattavamman luettelon:)

studio karlingin nettisivut ovat aivan ihanat, käypä katsomassa. jos asuisin tampereella, niin sinne oltais viety oma 1v kuvattavaksi aikoinaan (viime toukokuussa...).
porissa kun asumme, niin kävimme elämyskuvassa, www.elamyskuva.fi
kuvaaja on todella kokenut, taitava ja monilla palkinnoilla palkittu. olen äärettömän tyytyväinen kuviin!

Juu karling on kokeiltu puoli vuotta sitten, mutta meidän mieleen ehkä hieman liian taiteellisia kuvia. Siis jos siellä ottaa niin sitten on esim. kaikkien sisarustenkin kuvat otettava siellä kun muuten eivät sovi yhdessä kehyksiin yms.. Eikö olisi lisää kokemuksia kellään?

Karlingilla saa ihan normikuviakin, ei tarvi siis ottaa fantasiakuvia... Kallis se on kyllä, mutta meillä ainakin tuli ihan kivat 1-v. kuvat. Koevedoksia saatiin CD:llä yli 50 ja niistä sitten valittiin parhaita...

Onko kokemuksia helsinkiläisistä kuvaamoista? Entäs hinta? Ystäväni kävi helsinkiläisessä Foto-Jatta kuvaamossa lastensa kanssa. Kuvat olivat aivan loistavia ja ihana palvelu, mutta niin oli hintakin (muistaakseni noin 160-180€).

Me otetaan kyllä kuvat ihan itse, kun kerran digiaikaa eletään, ja kuvia voi räpsiä vaikka kuinka. Lapsi on kuitenkin kotioloissa enemmän oma itsensä kuin kuvaamoissa - ja lavastuksenkin saa tehdä itse. ;)

Ei niistä itse kyllä niin hyviä saa, kyllä ammattivalokuvaaja tekee mielestäni parempaa jälkeä. On meilläkin digijärkkäri ja kuvankäsittelyohjelmat ja taitoa, mutta silti 1v-kuvat teetettiin ammattilaisella. Puolivuotiskuva ja joulukorttikuvat on tehty itse.

Yhteistyössä