Imetyksen lopetus vauvan ollessa 4kk?

• Viestiketjun aloittaja jatkanko vai en
  • Ensimmäinen viesti
"a.p"
Tähän peesi. Eihän teidän välttämättä tarvitse kortsua käyttää - keskeytetty yhdyntä yhdistettynä imetykseen, lisäksi voit hankkia Persona-ehkäisylaitteen ym.
Hmm, tämä on sama kuin karkkihimossa vain lipaisisi tikkaria ja heittäisi kesken syönnin roskiin. Kiihotun juuri paljon siitä hetkestä, kun mies laukeaa sisääni. Monesti mies juuri sen jälkeen sormettaa mua ja saan monta klitorisorgasmia. Sperma toimii parhaana liukuvoiteena.

ap

kokis
Kaikki ei pahojen repeämien vuoksi pysty muutenkaan kuukausiin seksiä harrastamaan.
Aivan paras lause :).

Kuten myös:
Kaikki ei saa joka päivä syödäkseen, miksi sinun pitäisi syödä joka päivä.
Kaikki ei pysty näkemään (sokeita), miksi sinun tarvitsee nähdä.

Itse en tasan imettäisi päivääkään, jos en kokisi sitä helpommaksi ja vauvan edunmukaiseksi. Omat ollut täysimetyksellä 6kk ja 5,5kk. Mutta todellakin ymmärrän muitakin vaihtoehtoja.

viera.s
Aivan paras lause :).

Kuten myös:
Kaikki ei saa joka päivä syödäkseen, miksi sinun pitäisi syödä joka päivä.
Kaikki ei pysty näkemään (sokeita), miksi sinun tarvitsee nähdä.
Eivät ole verrannollisia asioita. Mainitsemiisi asioihin ihminen ei voi vaikuttaa, mutta jokaisen, joka lapsen päättää hankkia pitäisi olla varautunut muutaman kuukauden selibaattiin synnytyksen jälkeen. Aloittajan tilanne on hyvä, kun on jo noin pian synnytyksen jälkeen pystynyt seksielämän aloittamaan eikä hänelle ole odotettavissa pysyvää haittaa. Että miten voi olla niin kamalaa lapsen edun vuoksi näinä ensikuukausina jättää se seksielämän laatu prioriteettilistalla kakkossijalle, jos on tiedostettu ja varauduttu siihen, että jo pelkästään synnytys voi aiheuttaa seksielämään muutaman kuukauden tauon? No siis ilmeisesti aloittaja ei ole näin tehnyt, mutta ainakin itse olin henkisesti varautunut, että toipumisessa voi kestää aikansa.

Yhteistyössä